Black Myth Wukong zanalyzovaný na PS5 |
Digital Foundry sa pozrelo ako Black Myth Wukong funguje na PS5 a kde má problémy.
Digital Foundry sa pozrelo ako Black Myth Wukong funguje na PS5 a kde má problémy. Technických problémov je viac (problémy s načítavaním textúry, a detailov), ale čo sa týka výkonu, vlastné problémy má každý z grafických režimov.
Špeciálne 60 fps performance režim, ktorý reálne funguje na 30 fps ale s pridaným generovaním frejmov. Zároveň vo väčších bojoch framerate padá k 40 fps. Dúfajme ďalšie hry tento prístup nebudú opakovať, keďže framegeneration nie je vhodné pre takto nízky framerate a pre lag ovládania sa pod 60 fps ani nemá využívať. Tu cítiť ako je ovládanie zalagované, čo pri bojoch nepoteší, nehovoriac o artefaktoch.
Balance mod je lepší na lag, v podstate je tu vypnuté generovanie frejmov a hra ide okolo 45 fps. Problém je, že plynulosť obrazu je tu pre zmenu zasekaná. 45 fps nie je ani náhodou štandardný framerate a tak sú frejmey nerovnomerné. Hra vždy vygeneruje jeden dlhý frejm a dva krátke a to stále. Vizuálne sa tak zdá, že hra spomaľuje a zrýchľuje. Zároveň autori nedali ani 120Hz a VRR ale aj ak VRR forcnete v konzole, hra ide pod 48 fps, nevopchá sa do VRR pásma a nespraví nič.
Quality mod má pre zmenu najhoršie 30 fps zapracovanie, aké v hrách videli. Hra sa totiž nefixuje na 30 fps, ale na 32-33fps, niekedy 38 fps. Zároveň niekedy klesá pod 30 fps. Akoby autori nevedeli obmedziť hru na 30 fps a len nejako umelo spomaľovali. Znamená to znovu veľmi nerovnomerné zobrazovanie frejmov.
Viditeľne autori nemali s PS5 veľa skúseností a tak zapracovali len, čo si mysleli, že je dobré. Dva režimy majú zasekané a tretí má vysoký lag ovládania. Uvidíme, ako to budú opravovať.
Prešliu aj k porovnaniu s PC verziou, ktorá je vo vizuále výrazne vpredu. Mimochodom PS5 upscaluje hru cez FSR, čo je veľmi zlé na túto grafiku a vytvára rozpixelovaný obraz, keďže všetko čo nemá motion vektory ako efekty alebo srsť nevie správne upscalovať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 29
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 241
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Chcete kúpiť herné PC alebo notebook pod stromček? 38
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 76
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Game Science Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|