Aký je multiplayer v Call of Duty Black Ops 6? |
Omnimovement mení hrateľnosť Call of Duty.
Nové Black Ops 6 práve spustilo early access beta test multiplayeru. Zatiaľ je pre predobjednávateľov a Game Pass používateľov, pričom budúci víkend bude pre všetkých. Beta ukazuje niekoľko máp a režimov, ale hlavne ukazuje nový systém pohybu, ako aj upravenú dynamiku bojov.
Totiž hlavný prídavok, s ktorým idú autori do tejto časti, je omnimovement, čo je vlastne možnosť otáčať sa a strieľať pri skokoch,alebo pri kĺzaniach, ktoré sú teraz doplnené. Pričom ak po dopade alebo dokĺzaní zostanete na zemi, môžete ešte zo zeme strieľať všade dookola bez toho, aby ste museli vstať. Podľa bety to už hráči aj využívajú a to hlavne pokĺzanie sa po zemi spoza rohov alebo rozrazenie dverí. Mimochodom, zatiaľ čo hráči s myšou majú výhodu pri štandardnom boji, tu môžu mať výhodu gamepadoví hráči. Páčkami sa totiž rýchlejšie môžu otáčať okolo.
Hra na nové pohyby ponúka aj úvodný tréning, kde si nacvičíte základné možnosti. Následne sa už môžete pustiť do boja, kde si už užijete klasické Call of Duty boje na úvodnej sérii máp (tie budú budúci víkend rozšírené). Štandardne si vyberiete vybavenie, od rýchlych zbraní až po ťažké a vrhnete sa do boja. Či už len v team deathmatch so zabíjaním alebo aj s obsadzovaním kontrolných bodov.
Čo sa týka dynamiky bojov, TTL je pomalšie ako v MW sérii a myslím, že ide v štandardoch Black Opsu. Je to taká ideálna Call of Duty oblasť, kde aj slabší hráči niečo prežijú a dokážu priebežne zabiť protivníkov.
Technicky ide hra bez väčších problém, je to plynulé a z hľadiska hrateľnosti bezproblémové. Jediné, čo sa mi stávalo, bolo občasné padanie celej hry, väčšinou po zápase. Niekedy, keď som sa prepínal medzi oknami zostala, čierna obrazovka. Zrejme ešte budú potrebné nové ovládače. Zároveň vizuál je pekný, je to všetko ostré, pridáva sa slušné nasvietenie a v jednej mape je aj pekná deštrukcia skla. Ale čo je pre multiplayer najdôležitejšie, veľmi dobre vidíte ostatné postavy, či už priateľov alebo nepriateľov.
Z grafických nastavení nechýbajú všetky možné upscalingy a pridané je aj frame generation. Frame generation vám síce zvýši framerate, ale v multiplayerovke vám to môže byť jedno, dôležité sú len reálne frejmy a reálne polohy nepriateľov a nie vymyslené, zároveň je dôležitý lag, ktorý frame generation nezlepší.
Celkovo sa multiplayer v Call of Duty profiluje pekne, veľmi dobre sa ovláda, dobre je dotiahnutá hrateľnosť a aj TTL a aj nové, dobre navrhnuté mapy potešia. Možno niektoré zbrane ešte budú potrebovať doladiť, aby neboli príliš overpowered.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 115
- Čeština pre Assassin's Creed Shadows je už dostupná na stiahnutie 49
- Atomfall dostal recenzie 13
- DOJMY: Commandos: Origins volí taktiku "od fanúšikov pre fanúšikov" 19
- Porovnanie Assassin's Creed Shadows s Ghost of Tsushima 58
- Assassin's Creed Shadows už prekonal milión hráčov 76
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- Resident Evil 9 má priniesť výraznú zmenu série 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Activision / Treyarch Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|