Aký je multiplayer v Call of Duty Black Ops 6? |
Omnimovement mení hrateľnosť Call of Duty.
Nové Black Ops 6 práve spustilo early access beta test multiplayeru. Zatiaľ je pre predobjednávateľov a Game Pass používateľov, pričom budúci víkend bude pre všetkých. Beta ukazuje niekoľko máp a režimov, ale hlavne ukazuje nový systém pohybu, ako aj upravenú dynamiku bojov.
Totiž hlavný prídavok, s ktorým idú autori do tejto časti, je omnimovement, čo je vlastne možnosť otáčať sa a strieľať pri skokoch,alebo pri kĺzaniach, ktoré sú teraz doplnené. Pričom ak po dopade alebo dokĺzaní zostanete na zemi, môžete ešte zo zeme strieľať všade dookola bez toho, aby ste museli vstať. Podľa bety to už hráči aj využívajú a to hlavne pokĺzanie sa po zemi spoza rohov alebo rozrazenie dverí. Mimochodom, zatiaľ čo hráči s myšou majú výhodu pri štandardnom boji, tu môžu mať výhodu gamepadoví hráči. Páčkami sa totiž rýchlejšie môžu otáčať okolo.
Hra na nové pohyby ponúka aj úvodný tréning, kde si nacvičíte základné možnosti. Následne sa už môžete pustiť do boja, kde si už užijete klasické Call of Duty boje na úvodnej sérii máp (tie budú budúci víkend rozšírené). Štandardne si vyberiete vybavenie, od rýchlych zbraní až po ťažké a vrhnete sa do boja. Či už len v team deathmatch so zabíjaním alebo aj s obsadzovaním kontrolných bodov.
Čo sa týka dynamiky bojov, TTL je pomalšie ako v MW sérii a myslím, že ide v štandardoch Black Opsu. Je to taká ideálna Call of Duty oblasť, kde aj slabší hráči niečo prežijú a dokážu priebežne zabiť protivníkov.
Technicky ide hra bez väčších problém, je to plynulé a z hľadiska hrateľnosti bezproblémové. Jediné, čo sa mi stávalo, bolo občasné padanie celej hry, väčšinou po zápase. Niekedy, keď som sa prepínal medzi oknami zostala, čierna obrazovka. Zrejme ešte budú potrebné nové ovládače. Zároveň vizuál je pekný, je to všetko ostré, pridáva sa slušné nasvietenie a v jednej mape je aj pekná deštrukcia skla. Ale čo je pre multiplayer najdôležitejšie, veľmi dobre vidíte ostatné postavy, či už priateľov alebo nepriateľov.
Z grafických nastavení nechýbajú všetky možné upscalingy a pridané je aj frame generation. Frame generation vám síce zvýši framerate, ale v multiplayerovke vám to môže byť jedno, dôležité sú len reálne frejmy a reálne polohy nepriateľov a nie vymyslené, zároveň je dôležitý lag, ktorý frame generation nezlepší.
Celkovo sa multiplayer v Call of Duty profiluje pekne, veľmi dobre sa ovláda, dobre je dotiahnutá hrateľnosť a aj TTL a aj nové, dobre navrhnuté mapy potešia. Možno niektoré zbrane ešte budú potrebovať doladiť, aby neboli príliš overpowered.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 29
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 241
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 78
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 111 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Activision / Treyarch Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|