EA hovorí, že generatívna AI je už základom biznisu |
AI sa posledný rok ešte len rozbiehalo, ale už sa aplikuje do vývoja hier.
Andrew Wilson, šéf EA, na aktuálnom dni s investormi povedal viac o aplikovaní AI do vývoja. Nie je to tak, že by AI nahradilo vývojárov, ale pomôže im. Už majú rozbehnutých 100 projektov aplikácie AI v rôznych oblastiach vývoja a sú zamerané na zvýšenie efektívnosti alebo rozšírenie možností pri vývoji v každom smere, ako aj transformáciu herného zážitku:
„AI vo svojich rôznych formách vždy hrala kľúčovú úlohu na tejto tvorivej ceste. Všetci si pamätáme, keď sme hrali proti AI, ktorá sa vyvinula do dnešných inovácií v oblasti generatívnej AI. Táto pozoruhodná technológia pre nás nie je len módnym slovom; je to samotné jadro nášho podnikania. Okrem vytvárania a programovania AI, aby sme zabezpečili dôveryhodnosť našich postáv, sme vždy používali formy strojového učenia a AI naprieč našimi hrami a procesmi. Momentálne máme viac ako 100 aktívnych nových AI projektov v troch strategických kategóriách: efektívnosť, rozšírenie a transformácia.
Najprv by som rád hovoril o efektívnosti. To neznamená len úsporu nákladov dnes. Efektivita znamená robiť to, čo robíme dnes, rýchlejšie, lacnejšie a vo vyššej kvalite. To znamená viac iterácií, viac testovania a kvalitnejší obsah pre našu komunitu. Znamená to odstraňovanie prekážok pre našich herných vývojárov. Znamená to kultúrne prispôsobenie obsahu naprieč geografickými oblasťami, aby sa mohli sústrediť na hľadanie väčšej zábavy pre viac hráčov po celom svete. Zníženie týchto prekážok vedie k hlbším herným zážitkom.
Rozšírenie znamená poskytnúť našim kreatívnym tímom exponenciálne väčšie plátno, na ktorom môžu tvoriť, a bohatšie farby, aby mohli maľovať brilantnejšie svety. Ide o to, aby naše úžasné tímy vytvárali postavy s väčšou hĺbkou a inteligenciou, rozprávali príbehy, ktoré sú osobnejšie a prepracovanejšie, a prinášali viac autenticity a hlbšie ponorenie sa do hry. Roky v EA hovoríme o tom, že naše hry prinášajú zážitky, ktoré sú vždy nové a odlišné. Predpokladáme, že s generatívnou AI budeme schopní tento sľub skutočne naplniť pre miliardy ľudí a miliardy hodín.
Transformácia znamená pozerať sa oveľa ďalej do budúcnosti a hľadať nové spôsoby, ako hrať, sledovať, tvoriť a spájať sa, ktoré si dnes ani nevieme predstaviť. Veríme, že AI výrazne rozšíri a transformuje zábavný zážitok v oblasti obsahu generovaného používateľmi. Urýchli, ako inovátori a tvorcovia v zábavnom priemysle budujú a prinášajú zážitky založené na sebavyjadrení, tvorbe obsahu, kurátorstve a okamžitej gratifikácii, teda ten typ zábavy, po ktorom dnešní hráči a fanúšikovia veľmi túžia."
A toto nerobí len EA, ale prakticky všetky firmy a môžeme čakať, že to do budúcnosti výrazne transformuje hry. Minimálne v oblasti AI NPC postáv.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 410
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >