Ako pojme Assassin’s Creed Shadows modernú dobu? |
Šéf značky príblížil stav príbehu v modernej dobe a aj to, ako ho pojmú v Shadows hre.
Marc-Alexis Coté, šéf Assassin's Creed značky v Ubisofte, komentoval modernú príbehovú líniu v hrách a v novom interview vysvetlil, prečo ju minimalizovali. Totiž tento príbeh sa už začínal opakovať, bol stále problematickejší a odradzoval nových hráčov, ktorí by sa do príbehu nedostali.
Pokračujúce zameranie na postavy hľadajúce artefakty Isu urobilo príbeh predvídateľnejším a zredukovalo konflikt medzi templármi a asasínmi na priamu snahu o kontrolu nad magickými relikviami. Tento posun odvrátil pozornosť od toho, čo bolo vždy srdcom značky: skúmanie našej histórie.
Keď sa tento prístup začal opakovať, hráči aj kritici cítili, že moderný príbeh sa stal druhoradým záujmom, skôr vedľajšou úlohou než neoddeliteľnou súčasťou celkového zážitku. Okrem toho komplexnosť 15 rokov príbehu postaveného v tejto paralelnej dejovej línii vytvorila kognitívnu záťaž, ktorá sťažovala prístup k značke pre nováčikov.
Povedal aj o zapracovaní moderného príbehu v Shadows hre. V nej začnú s novou vetvou príbehu:
Ako sa posúvame vpred, naším cieľom je vrátiť históriu späť do centra zážitku hráčov. Moderný príbeh bude slúžiť skôr na vylepšenie, než na zatienenie historickej cesty. Vytvorením zmysluplného kontrastu medzi minulosťou a súčasnosťou sa snažíme obnoviť rovnováhu, ktorá bola kedysi charakteristickým znakom značky. Moderný príbeh bude skúmať hlbšie témy pamäti, identity a autonómie, ako minulosť formuje to, kým sme, a ako môže ovládanie tejto minulosti ovplyvniť našu budúcnosť. Tieto témy nám umožnia zamyslieť sa nad súčasnými problémami: sloboda verzus kontrola, sila poznania a napätie medzi individualitou a konformitou, a to všetko cez optiku histórie. Základy pre tento nový smer sa budú formovať v hre Assassin's Creed Shadows, ktorá položí základy pre tento vývoj príbehu, ktorý bude v nasledujúcich rokoch rásť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 29
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 241
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 78
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 111 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|