INDIANA JONES AND THE GREAT CIRCLE

INDIANA JONES AND THE GREAT CIRCLE

9.5

Nová epická výprava s jedinečným Indym

Recenzia na PC verziu

Vážené hráčky a hráči, zoznámte sa s hrou roka. Presne tou totiž pre mnohých z vás bude Indiana Jones and The Great Circle. Ak vám svojrázny archeológ učaroval vo filmoch, budete ho milovať aj v tejto videohre. Spriaznenosť týchto dvoch médií je totiž úžasná. Jediný rozdiel je v tom, že tentoraz nebudete len pasívne sledovať, čo Indy zažíva, ale osobne povediete jeho kroky k odhaleniu ďalšieho ohromujúceho tajomstva.

Dej hry je umiestnený do obdobia tesne pred druhou svetovou vojnou, kedy už prekvitá nacizmus a začína vystrkovať pazúry, ale ešte sa len schyľuje k osudovému konfliktu. Teda je to najlepšia etapa Indyho výprav, ku ktorým teraz pridáva ďalšiu, celkom novú a jedinečnú. Zavedie vás do niekoľkých krajín a prostredí – niekde sa zdržíte dlhšie, inde len krátko, ale pochodíte veľký kus sveta. Všetko sa začína jednou pamätnou, doslova legendárnou filmovou scénou a občas v príbehu nájdete aj iné odkazy na Indyho predošlé dobrodružstvá. Ale Great Circle sa spolieha predovšetkým na svoj vlastný príbeh, ktorý sa rozhodne vyrovná tým predošlým z filmov. 

Po malej pripomienke zastihnete profesora Jonesa tam, kde sa vždy vracia zo svojich výprav – na americkej univerzite Marshall College, kde vyučuje. Jej súčasťou je aj múzeum, kde sa odohrá lúpež, ktorá prinúti Indyho opäť sa vydať na cesty. Najskôr začína rozmotávať nitky vo Vatikáne, odkiaľ stopy vedú do egyptskej Gízy a jej pyramíd. Vzápätí budete mrznúť v Himalájach, potiť sa v trópoch a rušno bude aj na iných miestach. Nové objavy nejako súvisia s legendou o obroch a zaujímajú, samozrejme, aj nacistov. Aj tentoraz to budú preteky s časom, lebo fanatický vedec Tretej ríše, Emmerich Voss, ktorý chce jedinečný fenomén zneužiť, nemilosrdne postupuje.

A aj tentoraz sa do deja pripletie zvodná žena, ktorá môže byť komplikáciou, ale aj prínosom. Indy totiž často bude musieť spolupracovať s inými postavami, ktoré skutočne priložia ruku k dielu. Napríklad aj pri riešení početných hlavolamov, ktorými je hra doslova preplnená. Ale na rad príde aj akcia a stealth, vďaka čomu sa hra úspešne vyhýba rutine a je žánrovo rôznorodá. Great Circle pritom často využíva osvedčené prvky známe z iných hier, ale šikovne ich aplikuje a pridáva aj niečo vlastné.

Indiana Jones and the Great Circle
Indiana Jones and the Great Circle Nemám niečo na chrbte?
Nemám niečo na chrbte?


Indiana Jones and the Great Circle Nácko dostane po papuli priamo pod pyramídou.
Nácko dostane po papuli priamo pod pyramídou.


Indiana Jones and the Great Circle Tropická osada s obydliami domorodcov na vode má svoje čaro.
Tropická osada s obydliami domorodcov na vode má svoje čaro.





Výbava vašej postavy je veľmi skromná. Z predmetov do ruky je to vlastne len revolver (pri základnom Indyho kostýme, v prestrojení nejaký iný predmet) a bič. Strieľať budete skôr ojedinele, lebo je to nežiaduce a ani nemáte veľa nábojov. Bič je predovšetkým náhrada lana s hákom, ktoré sa používa v iných hrách. To znamená, že slúži hlavne na dosiahnutie vyvýšených miest alebo aby ste nespadli do jamy. Bičom sa môžete zachytiť na presne určených bodoch, kde sa namotá a potom sa vytiahnete hore alebo prehupnete na cieľový úsek. Inokedy bičom potiahnete nejaký vzdialený predmet. Dá sa použiť aj ako doplnok v boji – odzbrojíte ním nepriateľa alebo mu omotáte nohy a strhnete ho k zemi. A hodí sa aj na odohnanie psov, ktorí sa boja hluku.

Okrem toho má Indy vo svojom inventári bandáže a jedlo s podobným liečivým účinkom, mapy, prestrojenie a nejaké doplnky. V teréne však Indiana nie je odkázaný len na to, čo má u seba. Môžete vziať do ruky prakticky čokoľvek, od fliaš a panvíc, cez kladivá a lopaty, až po fakle a strelné zbrane nepriateľov. Obojručné predmety môžu poslúžiť aj na rozbitie krehkých stien. Avšak veci sa kazia a ak nepoužijete nástroje na opravu, rozpadnú sa. No aj tak sa u vás dlho nezohrejú. Nezhromažďujete ich u seba, ale použijete a ak vydržia, skôr či neskôr ich zahodíte. To platí aj o puškách a samopaloch nepriateľov. Popritom niekedy hľadáte a používate kľúče na odomknutie dverí a peniaze, za ktoré občas treba kúpiť dôležitú vec.

Postup vám uľahčia rôzne pomôcky. Predovšetkým sú to mapy, pričom v každej novej oblasti ich treba najskôr získať. Potom vám ukážu okolie aj so šípkou, ktorá vyjadruje váš pohyb a polohu. Plus vidíte zapísanú aktuálnu úlohu, jej umiestnenie na mape a aj orientačný bod priamo v teréne. Mapa je súčasťou denníka, kde máte aj záložky s objavenými knihami a informáciami. A je tam prehľad s hlavnou úlohou, doplnkovými cieľmi, prácou v teréne, objavmi a tajomstvami. To všetko si môžete prepínať a plniť, čím si obohatíte hlavnú dejovú líniu, získate nové nálezy a absolvujete viac hlavolamov. Z ďalších pomôcok sú v hre navigačné cedule na rýchly presun v jednotlivých úsekoch danej oblasti. A z niektorých miest, kam ste sa s námahou dostali, sa dá naspäť presunúť zipline lanovkou.

 

Pri putovaní sa dá skutočne veľa vecí pozbierať – listy a odkazy, relikvie, fakle, ktoré po zapálení osvetľujú tmavé miesta. No a potom sú to rôzne bežné veci, ako sú lopaty, panvice, kladivá, hasáky, fľaše, ktoré sa, ako už bolo spomenuté, dajú použiť ako zbraň alebo na odlákanie pozornosti. Plus ešte peniaze, ktoré občas potrebujete na nákup špecifických vecí. Najviac potešia nálezy alebo kúpa dobrodružných kníh, ktoré po prečítaní prinášajú permanentné bonusy. Napríklad sa vám potom pri knokautovaní nepriateľa okamžite obnoví stamina. Alebo natrvalo pribudne cenný dielik života. Či získate skvelú výhodu so „šťastným klobúkom“. Teda, ak vás protivník zloží, dostanete druhú šancu, keď na zemi nahmatáte svoj legendárny klobúk a znovu sa postavíte na nohy. Ale len keď máte na sebe tradičné Indyho oblečenie. Háčik je v tom, že na prečítanie týchto kníh potrebujete dostatok adventúrnych / dobrodružných bodov. Tie získate plnením cieľov, nálezom dokumentov, ukrytých cenností a čoskoro aj fotografovaním. 

Fotenie je v hre veľmi dobre využité. Na vybraných miestach, na ktoré vás upozorní ikona, môžete urobiť pekné zábery, čím získate spomínané body. Fotky dôležitých objektov alebo nápisov sú ale neraz súčasťou hlavných úloh a hlavolamov. Získate tak významné stopy, s ktorými sa dá ďalej pracovať. Navyše niekedy viete použiť fotoaparát aj na získanie inštrukcií pri riešení hlavolamov. Na určenom mieste pri každom cvaknutí dostanete novú pomôcku a občas napokon aj celé riešenie. A keď už sme načali puzzle, poďme si o nich povedať trochu viac a podrobnejšie si rozoberieme aj ďalšie kľúčové zložky hry.

Indiana Jones and the Great Circle
Indiana Jones and the Great Circle V Indyho príbehu nemôže chýbať pôvabná žena.
V Indyho príbehu nemôže chýbať pôvabná žena.


Indiana Jones and the Great Circle My dvaja kamaráti nebudeme...
My dvaja kamaráti nebudeme...


Indiana Jones and the Great Circle Emmerich Voss, s dvomi M a dvomi S - to aby ste nezabudli, kto je váš úhlavný nepriateľ.
Emmerich Voss, s dvomi M a dvomi S - to aby ste nezabudli, kto je váš úhlavný nepriateľ.





Hlavolamy

„Adventúrenie“ a puzzle sú najvýraznejšou súčasťou hry. Očakávajte početné rozhovory, len škoda, že bez volieb  rozhodnutí, objavovanie stôp, používanie predmetov, hľadanie spôsobov ako niekam preniknúť alebo prekonať nástrahy, často vo forme hlavolamov. Niektoré rébusy sú nevyhnutné na postup v hlavnom príbehu, ale mnohé iné dobrovoľné za bonusové odmeny a zážitky. Často vás k hlavolamu privedie hŕstka nálezov s informáciami, prípadne predmetmi, ktoré potom aplikujete pri hľadaní riešenia. Niekedy je kľúč utajený v texte na papieri alebo vám pomôže spomínaný fotoaparát.

Puzzle sú rôznorodé. Raz vyžadujú poskladanie stôp v správnom poradí, inokedy posúvanie objektov, otáčanie zrkadiel na odrážanie svetla, zostavovanie vodných potrubí alebo ozubených kolies, dešifrovanie kódov na otvorenie trezorov, používanie pák a podobne. Niektoré puzzle sú jednoduché, pri iných sa musíte viac zamyslieť a sú zdĺhavejšie. Fotoaparát síce občas pomôže, alebo aspoň naznačí, no určite budete musieť aj samostatne premýšľať. Ak to však bude pre vás problém, môžete si v menu zapnúť jednoduchší variant hlavolamov.

Akcia

Počas putovania príde na rad aj akcia, ale nečakajte od toho žiadne mohutné prestrelky. Indiana musí obvykle postupovať tak, aby nespôsobil rozruch. Stačí jediný hlasný výkrik protivníka alebo výstrel a na Indyho sa začnú valiť všetci zalarmovaní nepriatelia v okolí. A presile obvykle podľahnete, prípadne sa môžete pokúsiť zachrániť útekom. V iných situáciách zas nechcete, aby odhalili vašu identitu, keď sa voľne pohybuje v prestrojení.  Neznamená to, že sa musíte úplne vyhnúť násiliu. To ani zďaleka nie. Potýčky sa však často obmedzujú na údery rôznymi predmetmi (fľaše, lopaty, hasáky...), ktoré nerobia hluk a pästné súboje. Prípadne na odzbrojenie alebo podtrhnutie protivníka použijete bič. Indy je totiž zo starej školy, a tak protivníka umne spacifikuje ľavačkou, pravačkou a hákom do brady. Pritom môže použiť blok, protiútok a uhýbanie. Spotrebúva však pritom staminu, ktorá sa v pokojovom stave doplní. 

Indyho revolver, jediná permanentná zbraň, čo má u seba, je len krajným riešením, keď už je situácia kritická a určite vyvolá poplach. Navyše sa ťažkopádne a neprakticky nabíja. Autori totiž použili svojrázny systém – pri streľbe musíte zamerať pravým tlačidlom myši a ľavým vystreliť, ale ak použijete len ľavé, začnete nabíjať. Toto zjednodušenie je, paradoxne, skôr na škodu, hlavne vzhľadom na zaužívaný systém z akčných hier, na ktorý sú hráči zvyknutí – ľavé tlačidlo primárna streľba, pravé alternatívna alebo presnejšie mierenie. Skrátka sa zrejme budete mýliť a uprostred boja na to doplatíte. Navyše je samotné nabíjanie pomalé – Indy vkladá do revolvera po jednom náboji a celý bubon naplní po niekoľkých sekundách. Je to síce realistické, ale ľahko na to v zápale boja doplatíte. Navyše, ak chcete nabíjanie intuitívne urýchliť viacnásobným klikaním myšou, preruší sa a začne odznova. Treba si na to skrátka zvyknúť a aj tu sa ukazuje, že skrátka Indy nie je stavaný na dynamické a dlhšie trvajúce prestrelky.

Okrem toho sa síce dajú aj zobrať zbrane po nepriateľoch, ako je samopal alebo puška, ak vás to posmelí, ale vystačia sotva na niekoľko rán či pár dávok. Potom už nimi môžete len udierať, kým sa nerozpadnú alebo ich zahodíte a ufujazdíte preč. Zabudnite teda na Rambo štýl. Ak sa chcete dostať cez územie zamorené nepriateľmi, určite to nepôjde bezhlavou streľbou a štýlom „hurá na nich" a musíte ísť na to inak – nenápadne. Aj keď občas nastane aj veľká kucapaca. Ale to je skôr výnimka potvrdzujúca pravidlo.

Stealth

Zakrádanie je najistejší a zvyčajne aj nevyhnutný spôsob prechádzania cez miesta s výskytom nepriateľov. V niektorých lokalitách sa síce môžete (takmer) bez obáv pohybovať v prestrojení za kňaza či beduína, kým niečo nevyparatíte, ale nie vždy je to možné. Na rad teda príde zakrádanie, keď sa prikrčení skrývate sa za objektmi alebo nenápadne obchádzate hliadky tak, aby vás nespozorovali. Dá sa, či už vyskočením alebo pomocou biča, vyšplhať na výstupky, rímsy a strechy na vybraných miestach, čím sa vyhnete vojakom v uliciach. Môžete použiť predmety na odlákanie pozornosti, najčastejšie fľaše, ktoré pohodíte požadovaným smerom.

Ak na vás padne zrak nepriateľa, jeho podozrenie sa chvíľu stupňuje a keď sa ukryjete, zas klesá. Keď vás však sleduje dlhšie, už pôjde tvrdo po vás. Ak je to len jednotlivec, môžete situáciu zachrániť tým, že ho niečím ovalíte alebo zmlátite, kým nenarobí rozruch a nepribehnú posily. Optimálne je potom odniesť a skryť jeho telo. Pri skupinkách nepriateľov je ale poplach neodvrátiteľný. Stealth systém ako taký je solídny, avšak nie veľmi komplikovaný ani príliš precízny, takže sa ho netreba báť, aj keď sa neradi zakrádate. Dôvodom je však, bohužiaľ, aj trochu slabšia inteligencia nepriateľov, čo je jediný výraznejší nedostatok hry.  

Na jednej strane nepriatelia vedia rýchlo privolať posily, keď sa im ukazujete alebo nájdu telo mŕtveho spolubojovníka. V bitkách občas slušne vykrývajú údery a rozdávajú rany aj keď u niektorých protivníkov vidíte, že útočia podľa jednoduchej schémy. Keď ich hneď nespacifikujete rýchlou sériou úderov, použijú blok, v ktorom pomerne dlho zotrvajú, aj keď už neútočíte. Vtedy stačí počkať, lebo bude určite nasledovať výpad. Napriek tomu si ale mlátenie celkom užijete a trochu viac sa musíte snažiť pri bossoch, kde sú päste využívané dosť frekventovane.

Nedostatky umelej inteligencie protivníkov sa viac prejavujú v stealth pasážach. Neraz sa stáva, že si vás nepriatelia nevšimnú, aj keď sa začnete škriabať na strechu sotva pár metrov od nich. Sú síce otočení bokom, ale pri bežnom periférnom videní by v realite skrátka o vás okamžite vedeli. Dokonca som viackrát v tesnej blízkosti iného nacistu hodnú chvíľu bil jeho parťáka, ale keďže sa pozeral inam, nevšimol si ruvačku pár metrov od neho a zostal pasívny.

No vyslovene ako päsť na oko pôsobí, keď sa skrývate v sprievode spriatelenej postavy, čo vás v hre miestami sprevádza. Keď vystrčíte hlavu, nepriateľ spozornie, ale to, že sa priamo pred jeho hlavňou premáva s vami spriaznená osoba, hliadka úplne ignoruje. Skrátka, asistujúce postavy protivníci vôbec nevidia a neregistrujú, hoci ich majú priamo na očiach. Znamená to síce, že sa nemusíte starať o to, či vaši druhovia prežijú, ale je to menej uveriteľné a realistické a trochu to kazí dojem. V nastaveniach hry si síce môžete upraviť aj akčný zážitok, kde ale náročnosť nepriateľov spočíva len vo zvýšení ich počtov alebo rýchlejších reakciách, keď už vás spozorujú. Nemeníte tým ich základné správanie, ale aspoň dajú viac zabrať, lebo sú citlivejší a sústredíte sa potom hlavne na svoju postavu, aby sa vyhla rozruchu.

Indiana Jones and the Great Circle
Indiana Jones and the Great Circle Indymu bežne asistujú iné postavy - a nielen pri zaháňaní škorpiónov.
Indymu bežne asistujú iné postavy - a nielen pri zaháňaní škorpiónov.


Indiana Jones and the Great Circle Fotiť budete hojne - na získanie bodov aj vyriešenie niektorých hlavolamov.
Fotiť budete hojne - na získanie bodov aj vyriešenie niektorých hlavolamov.


Indiana Jones and the Great Circle Často sa budete niekam šplhať, rúčkovať alebo aj zachytávať bičom.
Často sa budete niekam šplhať, rúčkovať alebo aj zachytávať bičom.





Autorom sa napriek malým nedostatkom podarilo pekne skombinovať prvky uvedených žánrov a vytvorili harmonický celok, ktorý okorenila filmová forma zážitku. Najsympatickejšie na tom je, že sa Indiana prejavuje predovšetkým ako archeológ, ktorého prioritou je objavovanie a získanie starobylých nálezov, čo je väčšinou spojené s hlavolamami. Akcia a stealth slúžia ako tmeľ, ktorý efektívne vypĺňa zvyšný priestor. Takže zatiaľ čo hľadačka pokladov Lara Croft sa postupne stala hlavne akčnou hrdinkou, Indiana zostáva verný predovšetkým  svojej profesii a poslaniu, aj keď nezaváha, keď treba dať niekomu po papuli.

Na PC môžete ovládať hru aj gamepadom, ale dobre sa hrá myšou a klávesnicou. Môžete si zmeniť klávesy, ale celkovo sú rozvrhnuté rozumne a väčšina činností je vyriešená solídne. Vrátane používania predmetov cez číselné voľby. Alebo vám hra na správnych miestach rovno ponúkne vec, ktorá sa tam hodí bez toho, aby ste otvárali inventár. Niekomu sa môže zdať komplikovanejšie otváranie dverí, ale v zásade je logické – jedným klávesom vyberiete kľúč, druhým ho vložíte do zámky, tretím, ktorý štandardne znamená pohyb do strany, otočíte kľúčom a je odomknuté. Podobne je to ešte pri niektorých vybraných činnostiach. O nepraktickom spôsobe nabíjania už bola zmienka pri zhrnutí akcie. Ostatné je ale naozaj v pohode a rýchlo si zvyknete.

Celkovú náročnosť akcie a následne aj adventúry si zvolíte pri štarte príbehu, ale môžete to pri hraní meniť, vrátane jemných nastavení. Takže hra sa dá prispôsobiť hráčom akejkoľvek úrovne. Progres sa ukladá výlučne automaticky do predvoleného slotu, kde máte možnosť vrátiť sa k pár predošlým autosave voľbám. Nemajte však obavy, checkpointov je veľa a ukladanie časté, nikdy sa nevraciate priďaleko. Hlavný príbeh môže zabrať okolo dvadsať hodín, ale plnením doplnkových úloh v teréne, hľadaním nepovinných tajomstiev a artefaktov, sa dá predĺžiť aspoň na dvojnásobok. Ak všetko nestihnete do finále, vôbec to neprekáža. Po skončení príbehu sa smiete ľubovoľne vracať do všetkých krajín a dokončiť, čo ste vynechali. Aj keď v malých oblastiach, ktoré boli v story len okrajové, sa toho veľa robiť nedá.

Hra beží na ID Tech engine a vyžaduje grafickú kartu s Ray-tracingom (s dodatočne plánovanými funkciami, ako je plný Path tracing hneď po vydaní a neskôr DLSS Ray Reconstruction) a vyslovene nové drivery. Inak poskytuje množstvo grafických aj ďalších nastavení, vrátane podpory DLSS a určite sa nedá sťažovať na dizajn a výhľady, ktoré poskytuje. Jednotlivé lokality vyzerajú úžasne a majú milión rôznych detailov. Napríklad vo Vatikáne môžete obdivovať stovky obrazov podľa reálnych diel, pyramídy majú svoj starobylý nádych, v tropickej osade na vode môžete pozorovať množstvo domorodcov pri práci a rôznych činnostiach. A tvorcovia bez okolkov použili aj kontroverzné dobové prvky, aby všetko pôsobilo čo najviac autenticky. Takže uvidíte aj nacistické propagačné plagáty (ktoré môžete páliť), portrét führera aj nacistické symboly. Občas sa pritom vyskytujú drobné grafické chybičky, čo ale ľahko môžu napraviť záplaty po oficiálnom vydaní. 

Dobre vyzerajú odlesky a ďalšie efekty, postavy sú pekne modelované, tváre veľmi realistické. Ihneď v nich identifikujete hercov z filmovej predlohy a aj pár iných, ktorí prepožičali svoju podobu novým osobám. Okrem iného v hre spoznáte Tony Todda (alias Candymana, aj keď možno nie podľa mena, ale podľa tváre určite), ktorý skonal v novembri 2024 a 4.decembra by sa dožil sedemdesiatky. Samotného Indyho pritom pri hraní bežne nevidíte, lebo primárny je pohľad prvej osoby. Niekedy sa ale hra prepne na pohľad tretej osoby, najčastejšie pri šplhaní a rúčkovaní. Prestrihové scény sú výborné, skvele dotvárajú dej a hlavne sa vyznačujú charakteristickým štýlom a humorom z Indiana Jones filmov. Pekný detail je pozadie v hlavnom menu hry, kde vždy vidíte Indyho v tom prostredí a momente, kedy sa hra naposledy uložila, respektíve, kde sa práve nachádzate.

Indiana Jones and the Great Circle
Indiana Jones and the Great Circle Zrkadlové hlavolamy odrážajúce svetlo sú klasika.
Zrkadlové hlavolamy odrážajúce svetlo sú klasika.


Indiana Jones and the Great Circle Tento rébus vyžaduje správne umiestnenie ozubených kolies.
Tento rébus vyžaduje správne umiestnenie ozubených kolies.


Indiana Jones and the Great Circle Ďalšia forma hlavolamu - v hre sú skrátka puzzle na mnoho spôsobov.
Ďalšia forma hlavolamu - v hre sú skrátka puzzle na mnoho spôsobov.




Ozvučenie v kvalite nezaostáva. Všetky postavy sú plne nadabované a veľmi dobre, navyše rozprávajú v rôznych jazykoch podľa toho, kde sa nachádzate. Mussoliniho vojaci vo Vatikáne rozprávajú po taliansky, Nemci, samozrejme, po nemecky, v Egypte znie hlavne arabčina a podobne. Vďaka anglickým (prípadne iným) titulkom však viete, čo vlastne hovoria. Kultová filmová hudba vo forme orchestrálnych skladieb je čerešničkou na torte. Neznie stále, ale ozýva sa v tých správnych momentoch, čím krásne dotvorí atmosféru. Toto by si mohli všimnúť aj tvorcovia iných hier – nie je nutné, aby hudba znela neustále, ale aby bola správne napasovaná.

Indiana Jones and The Great Circle je viac ako hra. Je to film, v ktorom si zahráte hlavnú úlohu najobľúbenejšieho archeológa z televíznych obrazoviek a kinosál. Prepojenie týchto dvoch médií je totiž úžasné a výborne zladené. Týka sa to formy zážitku, jedinečného prerozprávania príbehu s charakteristickým humorom, známymi aj novými postavami, ktoré majú svoj osobitý prejav, štýl aj podobu, na ktorú sme zvyknutí. Nechýba správny psychopatický záporák posadnutý túžbou po moci. A Indiana má stále svoj osobitý šarm, čo vychádza aj z osobnosti Harrisona Forda, ktorého tvár si ponechal aj vo „veľkom kruhu“, hoci ho nadaboval iný herec, ale veľmi slušne. S doktorom Jonesom pochodíte kus sveta a aj keď má táto výprava nejaké drobné chybičky, je to naozaj epický zážitok a skutočne to najlepšie nakoniec v tomto roku.


napísal uni 6.12.2024

KÚPIŤ HRU
Páči sa mi! (+23)
9.5
Vo svete
8.7
Ohodnotiť
INDIANA JONES AND THE GREAT CIRCLE
+ pôsobivý príbeh, atmosféra a spracovanie vo filmovom štýle
+ výborné prestrihové scény s charakteristickým Indyho humorom
+ kvalitný dabing, ozvučenie, hudba
+ niekoľko rôznorodých krajín a oblastí
+ množstvo rozmanitých hlavolamov
+ pomerne jednoduchá, ale efektívna akcia, hlavne so súbojmi zblízka
+ solídne stealth prvky
+ dobre využitý bič pri prekonávaní prekážok, ale aj v boji
+ fotoaparát ako viacúčelová pomôcka
- inteligencia nepriateľov mohla byť lepšia
- nepraktický spôsob nabíjania revolvera
- drobné technické a grafické chyby


RECENZIE HRÁČOV
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Kupon ps5 (0)
Zdravim, koupil jsem na internetu kod do ps peneze...
|Lies of p (2)
Mam cez game pass lies of p pc stiahnutiu češtinu...
|Soundbar-pc (6)
čafte používate niekto soundbar k pc? repro 2.1 so...
|Cpu a gpu - dobra cena (7)
Ahojte, Chcel som sa pred kupou poradit s vami o...
|Indiana jones - error 0x800700... (5)
Má niekto problém pri sťahovaní Indiana Jones z ga...
|Svet, ukrajina, vojny ... (30982)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk