Na Steame sú zakázané hry s nepreskočiteľnými reklamami a podobnými mobilnými praktikami |
Platí to už 5 rokov, ale informácia sa rozšírila len teraz, respektíve znovu.
HRY > NOVINKY >
Posledné dni sa začalo hovoriť o tom, že Valve zakázalo nepreskočiteľné reklamy v hrách na Steame. To je síce pravda, ale zakázané to bolo už pred piatimi rokmi a vždy to bolo konkretizované na Pricing stránke. Ľudia si to všimli len teraz, lebo to Valve vytiahlo na samostatnú advertising stránku, ktorá vysvetľuje toto pravidlo. Je to preto, lebo na PC sa stále dostáva viac mobilných titulov z Ázie.
Napríklad tam je uvedené:
- Vývojári by nemali používať platenú reklamu ako obchodný model vo svojej hre, napríklad vyžadovať od hráčov, aby pozerali reklamu alebo inak interagovali s reklamou, aby mohli hrať, alebo obmedzovať hranie za reklamu. Riešiť to treba cez mikrotransakcie alebo DLC.
- Vývojári by nemali používať reklamu ako spôsob, ako poskytnúť hráčom hodnotu, napríklad odmeniť hráčov za sledovanie alebo interakciu s reklamou v ich hre.
V PC hrách takéto veci veľmi nenájdete, ale napríklad aktuálny port Infinite Nikki, ktoré je teraz na Epicu má možnosť reklamy, ktorú ak si pozriete, môžete získať ingame menu.
Na Steame to nemôžu mať a museli by si hernú menu kúpiť. Nakoinec Valve nemá reklamný systém a tak 30% dostane len z priamych platieb.
Páči sa mi! (+12)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Vivat Slovakia práve vyšla v plnej verzii 95
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, ceny sa zlepšujú 117
- Aký výkon v testoch ukázala RTX 5060 Ti karta? 93
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- RECENZIA: Chains of Freedom 0
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 65
- Článok: Samsung Galaxy A56 5G 15
- Dolár padá, zlepšia sa nám ceny hardvéru? 42
- RECENZIA: Tempest Rising 32 zobraziť viac článkov >