SimBin radí rýchlosť next-gen |
SimBin, autori kritikou ocenenej racing simulácie GTR Racing, dnes poodhalili vlastný next-gen engine Lizard. Vďaka jeho modularite si spoločnosť zameraná výhradne na racing simulácie môže ľahko rozšíriť portfólio a vytvoriť napr. FPS. Hlavným dôvodom, prečo sa rozhodli vyvinúť vlastný engine, sú pochopiteľne nižšie náklady na vývoj jedného titulu pri zachovaní flexibility reagovať na požiadavky trhu. Tento koncept bol adoptovaný z automobilového priemyslu, ku ktorému majú autori najbližšie, kde funguje úspešne už niekoľko rokov využívanie jedného základu pri vývoji niekoľkých lacných a pritom konkurencie schopných modelov áut rovnakej triedy.
Lizard má všetky dôležité komponenty na vytváranie hier, od simulácie, cez fyziku, rendering, sieťový kód, až po editory a modifikátory užívateľského rozhrania. Medzi jeho hlavné vlastnosti patrí modifikovateľnosť, kompatibilita s DX9 a platformou Xbox360 (do budúcna sa ráta aj s PS3), podporou pokročilých grafických fines a fyziky. Všetky vlastnosti si môžete do detailu naštudovať tu.
SimBin momentálne dokončuje racing RACE 07.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43 zobraziť viac článkov >