SimBin radí rýchlosť next-gen |
SimBin, autori kritikou ocenenej racing simulácie GTR Racing, dnes poodhalili vlastný next-gen engine Lizard. Vďaka jeho modularite si spoločnosť zameraná výhradne na racing simulácie môže ľahko rozšíriť portfólio a vytvoriť napr. FPS. Hlavným dôvodom, prečo sa rozhodli vyvinúť vlastný engine, sú pochopiteľne nižšie náklady na vývoj jedného titulu pri zachovaní flexibility reagovať na požiadavky trhu. Tento koncept bol adoptovaný z automobilového priemyslu, ku ktorému majú autori najbližšie, kde funguje úspešne už niekoľko rokov využívanie jedného základu pri vývoji niekoľkých lacných a pritom konkurencie schopných modelov áut rovnakej triedy.
Lizard má všetky dôležité komponenty na vytváranie hier, od simulácie, cez fyziku, rendering, sieťový kód, až po editory a modifikátory užívateľského rozhrania. Medzi jeho hlavné vlastnosti patrí modifikovateľnosť, kompatibilita s DX9 a platformou Xbox360 (do budúcna sa ráta aj s PS3), podporou pokročilých grafických fines a fyziky. Všetky vlastnosti si môžete do detailu naštudovať tu.
SimBin momentálne dokončuje racing RACE 07.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 287
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 95
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >