SimBin radí rýchlosť next-gen |
SimBin, autori kritikou ocenenej racing simulácie GTR Racing, dnes poodhalili vlastný next-gen engine Lizard. Vďaka jeho modularite si spoločnosť zameraná výhradne na racing simulácie môže ľahko rozšíriť portfólio a vytvoriť napr. FPS. Hlavným dôvodom, prečo sa rozhodli vyvinúť vlastný engine, sú pochopiteľne nižšie náklady na vývoj jedného titulu pri zachovaní flexibility reagovať na požiadavky trhu. Tento koncept bol adoptovaný z automobilového priemyslu, ku ktorému majú autori najbližšie, kde funguje úspešne už niekoľko rokov využívanie jedného základu pri vývoji niekoľkých lacných a pritom konkurencie schopných modelov áut rovnakej triedy.
Lizard má všetky dôležité komponenty na vytváranie hier, od simulácie, cez fyziku, rendering, sieťový kód, až po editory a modifikátory užívateľského rozhrania. Medzi jeho hlavné vlastnosti patrí modifikovateľnosť, kompatibilita s DX9 a platformou Xbox360 (do budúcna sa ráta aj s PS3), podporou pokročilých grafických fines a fyziky. Všetky vlastnosti si môžete do detailu naštudovať tu.
SimBin momentálne dokončuje racing RACE 07.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy na Alze boli spustené 26
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- Porovnanie Kingdom Come Deliverance II a Red Dead Redemption II 89
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 156
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 200
- DOJMY: Gothic 1 Remake 30
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 45
- Hogwarts Legacy zhŕňa dva roky hrania 47 zobraziť viac článkov >