SimBin radí rýchlosť next-gen |
SimBin, autori kritikou ocenenej racing simulácie GTR Racing, dnes poodhalili vlastný next-gen engine Lizard. Vďaka jeho modularite si spoločnosť zameraná výhradne na racing simulácie môže ľahko rozšíriť portfólio a vytvoriť napr. FPS. Hlavným dôvodom, prečo sa rozhodli vyvinúť vlastný engine, sú pochopiteľne nižšie náklady na vývoj jedného titulu pri zachovaní flexibility reagovať na požiadavky trhu. Tento koncept bol adoptovaný z automobilového priemyslu, ku ktorému majú autori najbližšie, kde funguje úspešne už niekoľko rokov využívanie jedného základu pri vývoji niekoľkých lacných a pritom konkurencie schopných modelov áut rovnakej triedy.
Lizard má všetky dôležité komponenty na vytváranie hier, od simulácie, cez fyziku, rendering, sieťový kód, až po editory a modifikátory užívateľského rozhrania. Medzi jeho hlavné vlastnosti patrí modifikovateľnosť, kompatibilita s DX9 a platformou Xbox360 (do budúcna sa ráta aj s PS3), podporou pokročilých grafických fines a fyziky. Všetky vlastnosti si môžete do detailu naštudovať tu.
SimBin momentálne dokončuje racing RACE 07.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >