Je to jednoduché. Predstavte si každodenne používané, bežné veci, ale vo veľkosti XXL. Nie zrovna najideálnejší spôsob, ako vysvetliť, respektíve ako popísať, ako to v Amerike a konkrétne v Los Angeles vyzerá. Stačí sa pozrieť na rozprestreté ruky zabijaka z billboardu Assassin's Creed II, najväčšej a najdlhšej hernej reklamy na budove LA Convention Center, kde bude prebiehať v nasledujúcich troch dňoch E3, a každému musí byť jasné, že tu na rozmeroch záleží.
Jednu stopu dlhé bagety, cesty široké ako diaľnice, pol litrové Red Bully, nákladiaky namiesto SUV-čiek, viac cukru v limonádach, viac ľudí na Santa Monica Pier, viac všetkého. Prirátajte si k tomu typické klišé a gýčovosť, ktoré tvoria najväčšie lákadlá pre amerických turistov a môžete si smelo vytetovať vlajku na plece.
Niekedy je viac menej, ale tu to neplatí, preto aj E3 začína skôr ako sa otvoria brány výstaviska. Preto to na konferencii Microsoft vyzeralo tak ako vyzeralo, preto Ubisoft vsadil na najväčšie hviezdy a kvôli tomu nastúpila celá tlupa rytierov Jedi na pódium počas prezetácie EA titulov. Tunajšia kultúra si to pýta, vyžaduje. Bez oslepujúcich efektov, búrlivého potlesku a štýlového odhaľovania najhorúcejších noviniek to nejde. Herný priemysel sa už dávno netočí okolo garáží, ale oslovuje čoraz viac zákazníkov a objavuje nové cieľové skupiny.
A kde inde by dostal punc celebrity, ak nie v Meste anjelov?
E3 začína dnes, 2. júna (v LA je v dobe písania novinky ešte včera) a my budeme v centre diania.