GRIN už nemá dôvod na úškrn |
Zakladatelia GRIN definitívne ohlásili prostredníctvom oficiálnej stránky zatvorenie štúdia z dôvodu nedostatku financií.
Včerajšia správa o zatváraní pobočiek švédskeho štúdia GRIN v Barcelone a Göteborgu, odkiaľ bola prepustená stovka zamestnancov, má smutnú dohru.
Zakladatelia Bo a Ulf Anderssonovi definitívne ohlásili prostredníctvom oficiálnej stránky zatvorenie štúdia GRIN z dôvodu nedostatku financií.
„S ťažkým srdcom musíme oznámiť, že GRIN bolo donútené zatvoriť dvere.“ Ako hlavný dôvod sa uvádza meškanie platieb od vydavateľov, čo dostalo štúdio do nezávideniahodnej situácie. „Po dvanástich rokoch tvrdej práce a zamestnaniu stoviek talentovaných mužov a žien, je koniec.“
Za dvanásť rokov sa GRIN podpísalo pod Ballistics, Bandits, GRAW 1 a 2, Bionic Commando Reamerd, Wanted: Weapons of Fate, Terminator: Salvation a Bionic Commando. V zálohe bol aj pripravovaný majstrovský kúsok, ktorý nebude nikdy dokončený.
S pretrvávajúcimi problémami vo vnútri GRIN sa vysporiadal programátor Peter Björklund po svojom. Spolu s ďalšími bývalými zamestnancami založil Outbreak Studios, ktoré sa bude špecializovať na vývoj elektronickou cestou distribuovaných titulov pre XBL, PSN, PSPgo a iPhone.
Björklund bol mimo iných zodpovedný za sieťový kód použitý v hrách Midtown Madness 2, Battlefield 2: Modern Combat a Battlefield: Bad Company.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Vivat Slovakia práve vyšla v plnej verzii 100
- Aký výkon v testoch ukázala RTX 5060 Ti karta? 99
- RECENZIA: Tempest Rising 37
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- RECENZIA: Chains of Freedom 0
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 66
- Článok: Samsung Galaxy A56 5G 15
- Vydanie Elder Scroll Oblivion Remastered je blízko, už sa objavili prvé zábery 64
- Druhá séria The Last of Us už začala na HBO 74 zobraziť viac článkov >