Just Cause 2 - PC technológie priblížené |
PC verzia Just Cause 2 nie je portom z konzol, ale je vytvorená a prispôsobená pre túto platformu.
PC verzia Just Cause 2 nie je portom z konzol, ale je vytvorená a prispôsobená pre túto platformu, to nám prezradili autori v najnovšom interview. Má vlastný engine, ktorý sa vyvíjal paralelne s konzolovou verziou a má zapracované veci ako DX10, náročnejšie grafické efekty, podporu steamworks atď. Kompletný výpis funkcií máme tu:
Rozhodnutie pre opustenie DX9 módu bolo vraj ťažké, ale autori sa potrebovali oslobodiť od obmedzení starého systému, pri DX10 ponúknu konštatný výkon na výrazne väčšom spektre systémov s vyššími rozlíšeniami. Hra navyše ponúka takmer nekonečnú viditeľnosť, nádhernú grafiku a k tomu aj komplexnú fyziku sveta. Napríklad GF8800 s hrou nebude mať problém.
Hra využíva čisto DX10 funkcie:
- Celočíselné matematické operácie
- Konštantné buffre
- Per-sample multisample prístup
- Indexovateľné pixel shader registre
- Position register depth component
- Texture / Sampler separation
A funkcie, ktoré štandardne nie sú v DX9, ale dajú sa tam naemulovať:
- Depth buffer resolve
- Sampleable depth buffers
- PCF filter
- Alpha to coverage
Na DirectX 10.1 kartách hra využije nové funkcie antialiasingu, ktoré sú rýchlejšie a zlepšia výkon hry. Hra nepodporuje žiadnu z DX11 funkcií.
Z ďalších zaujimavostí, ktoré interview spomínajú, je absencia modov. Čo je trochu škoda, keďže engine vyzerá solídne, grafika je pekná a mohol by z neho byť sandboxový proťajšok Cryenginu. Namiesto podpory modov však autori plánujú DLC.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC PS3 Vývoj: Square Enix / Avalanche Studios Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|