Aká bude PC verzia Crysis 2? |
Edge sa pýtal, šéf Cryteku odpovedal.
Takže, aká bude PC verzia Crysisu 2? Edge sa pýtal, šéf Cryteku odpovedal.
Podľa úvodných reakcií na prvú hru mal Ceval Yerli pocit, že bolo zlé, keď tlačili grafiku.
Bolo zlé, keď sa snažili posunúť PC grafiku vpred, keďže ľudia potom iba nadávali, keď im hra nešla dobre (nespomína však to, že Crysis sa vďaka tomu stal benchmarkom pre kvalitu grafiky na ďalších 5 rokov). Pri Crysis 2 už bol prístup iný, hru zoptimalizujú pre aktuálne najvýkonnejšie karty a teda z hry vytlačíte všetko už teraz. Grafika bude rovnako dobrá ako v prvej hre, ale je v inom prostredí, takže sa ťažko porovnáva. Znovu však dodáva, že každá stránka hry bude vylepšená a to aj vďaka financiám, ktoré zaistil multplatformový vyvoj.
Padla otázka o tom, či sa PC hráčmi nenávidené veci z multiplatforiem ako konzolové ovládanie, FOV, slabé textúry dostanú aj do Crysis 2.
To podľa Cryteku nie je ich prípad hry. Crysis 2 pre PC je dokonalejší v každej oblasti. Čo sa však týka záberov z PC verzie, tam ešte maximálna kvalita nebola určená a teda ani ukázaná. Všetko, čo vychádza, sú zábery z konzol alebo z PC v konzolových nastaveniach.
Edge kládlo aj zvláštnu otázku o prílišnej sandboxovosti prvého titulu, kde vraj hráči nepochopili boje.
Cevat otázku o COD hráčoch obrátil na nevyužívanie taktiky, kde prvý Crysis nenútil hráčov ísť jednou cestou a dával im na výber. To vraj znižovalo dôležitosť Nanosuitu a hráči ho nevyužívali dostatočne. Necítili, že je skutočne potrebný na prejdenie hry. V dvojke spravili preto AI inteligentnejšiu, teda taktika a využitie obleku bude vyžadované ešte viac. Na druhej strane dodáva, že dvojka nie je lineárnejšia, síce nemá také veľké oblasti, ale má možnosti na výber cesty a taktiky. Oni to od začiatku volajú choreographed sandbox. Tentoraz však taktika prechádza z 2D do 3D, keďže sa pridáva nový element a to výška.
Multiplayer bude rýchlejší a hlbší, nanosuit pridá svoje možnosti, ktoré sa budú postupne odomykať a využívať na taktiku.
Vďaka tomu je odlišný ako Halo alebo Call of Duty. S nimi sa vôbec neporovnávajú, nepotrebujú byť lepší alebo takí ako oni. Majú svoj štýl, ale určite nebudú proti, ak by mali predaje lepšie. Nechcú sa s nimi porovnávať. Napríklad ani nehovoria, že majú najlepšiu AI a prečo? Pretože tie hry ani AI nemajú, všetko majú len skriptované eventy. V tituloch ako Far Cry, Crysis a Crysis 2 je AI nutná, sú tu otvorenejšie prostredia, viac ciest levelmi, postavy musia nájsť, ako sa dostať k cieľu, musia prejsť budovami, skákať, obkľúčiť vás. Ak by to bola lineárna strieľačka, nemuseli by AI vôbec robiť.
Čo sa týka ostatných projektov, Crytek napríklad pracoval na čisto 3D hre, ktorá dosiahla priam 3D kvality Avatara, ale nakoniec sa nedostala do štádií vydania a slúži ako ich benchmark pre 3D. Väčšinu funkcií použili v 3D móde pre Crysis 2. Už minule spomínali, že 3D v hre si bol pozrieť James Cameron, ktorému sa veľmi páčil. Na otázku, prečo James Cameron hral Crysis 2, odpovedal Yerli vyhýbavo s tým, že to už je iný príbeh.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaje pomaly končia 137
- Decembrové hry 91
- Stalker 2 dostal sľubovaný prvý patch 311
- Zrušená RTX 4090ti karta bola nájdená medzi odpadom vo výpredaji 21
- Kam sa stratil Xbox Series X? 80
- PS Plus predstavuje svoje decembrové tituly 33
- Light of Motiram vyzerá ako klon Horizon Zero Dawn 59
- Stalker 2 dostal druhý menší patch 169
- RECENZIA: Warcraft Remastered Battle Chest 28
- CD Projekt plánuje spraviť Witcher 4 väčší a lepší ako trojka 97 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: EA / Crytek Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|