Ako sa Bizzare dostalo do rúk Activisionu? |
Zamestnanci už zrušeného Bizzare štúdia sa vyspovedali.
Zamestnanci už zrušeného Bizzare štúdia sa vyspovedali. Povedali ako to bolo so začiatkom štúdia v Activisione a ak to bolo aj s jeho koncom.
Po dokončení Project Gotham Racing 4 a The Club, mala firma dva vývojové tímy - akčný a racingový a dostatok peňazí na ďalšie projekty, vedenie však nechcelo riskovať prípadné finančné ťažkosti pri dlhom vývoji ďalších projektov a tak začala zháňať vydavateľa, ktorý by zaistil BUDÚCNOSŤ štúdia.
Skúšali osloviť Microsoft, Segu, Activision, kde Microsoft vtedy nepotreboval akčný tím ale racingový by prijal, Sega nepotrebovala racingový tím, ale akčný tím by chcela, len Activision chcelo práve vtedy robiť aj racing (Blur) aj akčného Bonda. Nakoniec sa vedenie rozhodlo predať firmu Activisionu, čo bol začiatok konca.
Zo začiatku vyzeralo, že Activision nechá kultúru štúdia na pokoji, ale postupne sa situácia začala meniť. Už neboli nezávislé štúdio a nerobili hry pre seba, ale pre akcionárov firmy a boli dobrí len na vyplnenie dier v release liste.
Napriek všetkému si zamestnanci myslia, že išlo len o veľmi veľkú zhodu okolností, keď firma bola nakoniec zrušená. Trh nedokázal prijať ich nové tituly a možno podcenili možnosť prerazenia novej značky v strede konzolového cyklu, možno si vybrali zlého partnera a možno až príliš narástli a 200 ľudí už od Activisionu na konci nikto nechcel prevziať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 228
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 48
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 30
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- Stalker 2 už má PC požiadavky, sú však podozrivo nízke 77 zobraziť viac článkov >