Ako sa Bizzare dostalo do rúk Activisionu? |
Zamestnanci už zrušeného Bizzare štúdia sa vyspovedali.
Zamestnanci už zrušeného Bizzare štúdia sa vyspovedali. Povedali ako to bolo so začiatkom štúdia v Activisione a ak to bolo aj s jeho koncom.
Po dokončení Project Gotham Racing 4 a The Club, mala firma dva vývojové tímy - akčný a racingový a dostatok peňazí na ďalšie projekty, vedenie však nechcelo riskovať prípadné finančné ťažkosti pri dlhom vývoji ďalších projektov a tak začala zháňať vydavateľa, ktorý by zaistil BUDÚCNOSŤ štúdia.
Skúšali osloviť Microsoft, Segu, Activision, kde Microsoft vtedy nepotreboval akčný tím ale racingový by prijal, Sega nepotrebovala racingový tím, ale akčný tím by chcela, len Activision chcelo práve vtedy robiť aj racing (Blur) aj akčného Bonda. Nakoniec sa vedenie rozhodlo predať firmu Activisionu, čo bol začiatok konca.
Zo začiatku vyzeralo, že Activision nechá kultúru štúdia na pokoji, ale postupne sa situácia začala meniť. Už neboli nezávislé štúdio a nerobili hry pre seba, ale pre akcionárov firmy a boli dobrí len na vyplnenie dier v release liste.
Napriek všetkému si zamestnanci myslia, že išlo len o veľmi veľkú zhodu okolností, keď firma bola nakoniec zrušená. Trh nedokázal prijať ich nové tituly a možno podcenili možnosť prerazenia novej značky v strede konzolového cyklu, možno si vybrali zlého partnera a možno až príliš narástli a 200 ľudí už od Activisionu na konci nikto nechcel prevziať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 411
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 23
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >