Ako sa Bizzare dostalo do rúk Activisionu? |
Zamestnanci už zrušeného Bizzare štúdia sa vyspovedali.
Zamestnanci už zrušeného Bizzare štúdia sa vyspovedali. Povedali ako to bolo so začiatkom štúdia v Activisione a ak to bolo aj s jeho koncom.
Po dokončení Project Gotham Racing 4 a The Club, mala firma dva vývojové tímy - akčný a racingový a dostatok peňazí na ďalšie projekty, vedenie však nechcelo riskovať prípadné finančné ťažkosti pri dlhom vývoji ďalších projektov a tak začala zháňať vydavateľa, ktorý by zaistil BUDÚCNOSŤ štúdia.
Skúšali osloviť Microsoft, Segu, Activision, kde Microsoft vtedy nepotreboval akčný tím ale racingový by prijal, Sega nepotrebovala racingový tím, ale akčný tím by chcela, len Activision chcelo práve vtedy robiť aj racing (Blur) aj akčného Bonda. Nakoniec sa vedenie rozhodlo predať firmu Activisionu, čo bol začiatok konca.
Zo začiatku vyzeralo, že Activision nechá kultúru štúdia na pokoji, ale postupne sa situácia začala meniť. Už neboli nezávislé štúdio a nerobili hry pre seba, ale pre akcionárov firmy a boli dobrí len na vyplnenie dier v release liste.
Napriek všetkému si zamestnanci myslia, že išlo len o veľmi veľkú zhodu okolností, keď firma bola nakoniec zrušená. Trh nedokázal prijať ich nové tituly a možno podcenili možnosť prerazenia novej značky v strede konzolového cyklu, možno si vybrali zlého partnera a možno až príliš narástli a 200 ľudí už od Activisionu na konci nikto nechcel prevziať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy na Alze boli spustené 26
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- Porovnanie Kingdom Come Deliverance II a Red Dead Redemption II 89
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 163
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 200
- DOJMY: Gothic 1 Remake 34
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 45
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42 zobraziť viac článkov >