Výprask v Soul Calibur V |
Dvadsať minútovka v spoločnosti novej bojovky, producenta a jednej turnajovej hráčky.
V stánku Namco Bandai sa počas GamesCom nikto s nikým nemazná. Tlmočník mi vezme z rúk diktafón, pretože ich vraj budem potrebovať viac ako on, na čo sa producent Soul Calibur V Hisaharu Tago spýta: „Gamepad alebo arkádový stick?" Pad, odpovedám a dívam sa na súpera, ktorým je krehké žieňa. Tlmočník sa nahne ku mne a zašepká, je to známa turnajová jednotka, tak bacha.
Mohol by som tu písať o tom, ako so mnou vytrela podlahu a ponížení, aké zažijete iba v zafajčenej tokijskej herni, v ktorej protivník má ležérne vyloženú nohu na automate a má prečítaných oponentov skôr ako pošlú výzvu na férovku. Výprask sa však nekonal a i keď neznáma robila, čo mohla, vyhrala na zápasy iba 4:3. Gamepad alebo stick? Opakuje otázku Tago a pred konzolou postupne rotujú všetci v malom stánku. Neexistuje nesprávna odpoveď.
„Soul Calibur sa medzi fanúšikmi berie veľmi vážne. Chceme, aby ste dnes prenikli do nového súbojového systému," chopí sa po prvom zápase slova Tago. Nemusíte mať nahrané roky v bojovkách, ovládanie Soul Calibur V prechádza do krvi okamžite. O story móde ani multiplayeri sa nehovorí, na programe je iba držková. „Stále sa rozhodujeme, aké módy budú v multilpayeri. Urobíme však dramatické zmeny v online, ktoré budeme prezentovať na jeseň alebo počas zimy."
V čom je päťka odlišná od štvorky? Je rýchlejšia a dramatickejšia. Dokonca počas súbojov padli nadšené výkriky „Pôsobí ako Soul Calibur 2," na čo Tago reagoval: „Cieľom je mať balans a rýchlosť starých hier. Prosím, povedzte všetkým, že sa podobá na dvojku!" Odvážne slová sú podložené postavou Hilda, ktorú podľa slov producenta mnohí za svoju silu znenávideli. „Dôvodom, prečo sme ju do hry zakomponovali je, že veríme v naše schopnosti vyladiť súbojový systém a vybalansovať ho."
Zatiaľ je o finálnej podobe priskoro hovoriť, no nová funkcia – Critical Edge má drastický vplyv na vývoj zápasu. Dokáže otočiť vo váš prospech aj dopredu prehraný boj v posledných sekundách. Vychádza z Critical Finish, no bola vylepšená a zjednodušená. „Podmienky pre aktiváciu Critical Finish boli veľmi ťažké a komplikované. Critical Edge je navrhnutý tak, aby ho mohol urobiť ktokoľvek," vysvetľuje Tago. Akonáhle sa naučíte tento kritický úder, viete ho aktivovať pri každej postave, pretože používa rovnakú kombináciu tlačítok. Critical Edge má tri úrovne, každá s inou úrovňou poškodenia, ak sa protivník nestihne uhnúť.
Namco Bandai zatiaľ nemá jasno, ako budú vyzerať už aj predstavení bojovníci, na ktorých postupne dochádza k poškodzovaniu a odpadávaniu brnenia. Do finále má Soul Calibur V ešte ďaleko, no už teraz vieme, že keď vstúpite do arény, boj môže skončiť skôr ako sa nazdáte.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 225
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 101
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Novembrové hry 27
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PS3
Xbox 360 Vývoj: Namco Bandai / Project Soul Štýl: Bojovka Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|