Reálne tváre s Separable Subsurface Scattering

Nová technológia od vývojárov Jorge Jimeneza a Diego Gutierreza ukazuje budúcnosť tvárí a ľudskej kože v hrách. Autori spravili novú funkciu špeciálne pre DX10.

pridal saver 7.2.2012 o 10:54 pod software
Reálne tváre s Separable Subsurface Scattering

SOFTWARE > NOVINKY >

Nová technológia Separable Subsurface Scattering od technologických vývojárov Jorge Jimeneza a Diego Gutierreza ukazuje budúcnosť tvárí a ľudskej kože v hrách. Autori spravili novú funkciu špeciálne pre DX10. Svoj prvý výsledok predstavili videom, ako aj v spustiteľnej podobe, kde si rýchlosť môžete vyskúšať aj na vašom PC. V zásade na GeForce GTX 580 ide demo priemerne 112 fps, takže technológia je vhodná do nasadenia už teraz. Do Mass Effect 3 by sa táto technológia hodila, aj keď zatiaľ je otázne, kedy sa dostane do niektorej hry.

Autori si ako ďalší cieľ dali realistické ochlpenie tváre. Predtým pracovali aj na SMAA antialiasingu a MLAA aplikáciách. Všetky ich demá a úspechy nájdete na stránke www.iryoku.com.





Páči sa mi!







Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Kupon ps5 (0)
Zdravim, koupil jsem na internetu kod do ps peneze...
|Lies of p (2)
Mam cez game pass lies of p pc stiahnutiu češtinu...
|Soundbar-pc (6)
čafte používate niekto soundbar k pc? repro 2.1 so...
|Cpu a gpu - dobra cena (7)
Ahojte, Chcel som sa pred kupou poradit s vami o...
|Indiana jones - error 0x800700... (5)
Má niekto problém pri sťahovaní Indiana Jones z ga...
|Svet, ukrajina, vojny ... (31319)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk