Zhrnutie Tomb Raider multiplayeru |
Základom multiplayeru v prichádzajúcom Tomb Raider titule, nebudú zbrane, ale pasce.
Základom multiplayeru v prichádzajúcom Tomb Raider titule, nebudú zbrane, ale pasce. Tie budú robiť najväčšie problémy dvom stranám - Survivors - prežitým z lode Lary Croftovej a Scavengers - miestnymi obyvateľmi, ktorí sú zmesou prežitých z už dávnejšie stroskotaných lodí, živiacich sa zásobami z vrakov.
Obe strany budú mať výber postáv, pričom každá bude niečim špecifická a upgradovateľná. Každá bude mať minimálne štyri postavy, keďže multiplayer podporuje 8 hráčov v tímoch. Zatiaľ boli predstavené dva módy:
Deathmatch - Survivors sú odrezaní a Scavengers ich chcú zlikvidovať. Hrá sa v dvoch tímoch po 4 hráčoch. Prvý tím, ktorí získa 25 zabití alebo viac zabití v danom čase vyhráva.
Rescue - Survivors majú ranených, ktorí potrebujú pomoc. Na mape sú rozmiestnené balíky lekárničiek, musia ich pozbierať a doniesť späť v Capture the Flag štýle. Scavengers ich majú za úlohu zastaviť. Survivors vyhrávajú, ak ukoristia 5 lekárničiek, Scavengers, ak zabijú 20 nepriateľov.
Hlavným odlíšením od ostatných multiplayerových hier bude hlavne prítomnosť pascí, ktoré budú vytvárať sekundárnej ohrozenie k štandardným zbraniam ako aj možnosť skratiek a lezení. Zatiaľ autori predstavili:
Traversal - lezenie majú len Scavengers a dáva im možnosti rýchlejšieho presunu mapou. V tomto ohľade majú prevahu nad Survivormi.
Spike Trap - pasce s hrotmi sú preddefinované v leveloch, hráči ich môžu aktivovať natiahnutím drôtu k páke pasce.
Snare Trap - v leveloch nájdete aj slučkové pasce, ktoré sa dajú rovnako aktivovať. Ak na ne hráč nepriateľského tímu skočí, zviaže mu nohu a vytiahne do vzduchu. Hráč môže vtedy dole hlavou strieľať a môže si aj prestreliť lano a vyslobodiť sa
Rockfall Trap - pasca s kameňmi, tieto neaktivuje nepriateľský hráč, ale vy streľbou do páky, ktorá povolí a na nepriateľa, ktorý je na správnom mieste padnú kamene.
Shotgun Barrier - prechody krížom cez level sa dajú otvoriť prestrelením brokovnicou.
Turret - niektoré levely majú strelné veže, ktoré môžete prebrať, majú neobmedzenú muníciu, a zahrejú sa.
Lightning Rod - v leveloch bude niekoľko bleskozvodov, ktoré sa dajú aktivovať a zelektrizujú nepriateľov.
Tomb Raider vychádza 3. marca 2013 pre PC, Xbox360 a PS3.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Vivat Slovakia práve vyšla v plnej verzii 102
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- RECENZIA: Tempest Rising 38
- Aký výkon v testoch ukázala RTX 5060 Ti karta? 99
- RECENZIA: Chains of Freedom 0
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 63
- Článok: Samsung Galaxy A56 5G 16
- Geforce RTX 5060 Ti prináša DLSS4 do mainstreamu. Aký výkon ponúka? 111
- Vydanie Elder Scroll Oblivion Remastered je blízko, už sa objavili prvé zábery 64
- HBO potvrdilo obsadenie Harry Potter seriálu 160 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Eidos / Crystal Dynamics Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|