Call of Duty Ghost engine je len upgradom starého |
Autori v novom interview priznali, že nový engine v Call of Duty Ghosts je len upgradom starého enginu, keďže je podľa nich nemožné vytvoriť engine v dvojročnom cykle vývoja.
Autori v novom interview priznali, že nový engine v Call of Duty Ghosts je len upgradom starého enginu, keďže je podľa nich nemožné vytvoriť engine v dvojročnom cykle vývoja a potrebovali by armádu 200 vývojárov. A tú im zrejme Activision nedá, lebo stovky miliónov dolárov z každého COD sú málo na prémie šéfa a zároveň aj na vývoj nového enginu.
Buď im teda Activision nechce dať peniaze a ľudí alebo sa Infinity Ward stále nevedia, alebo nechcú odpútať od pôvodného, 15 rokov starého Quake 3 enginu, konkrétne jeho Return to Castle Wolfenstein verzie. Síce hovoria, že už toľko na engine zmenili, že možno po pôvodnom tam nie je ani stopy, ale napriek tomu vyzerá stále rovnako. Efekty a detaily síce pribúdajú, ale nič sa prakticky nemení. Ukázali to aj nové prezentácie COD Ghosts.
Nový engine označujú ako COD: Ghosts len preto, lebo podľa nich dosiahli veľký upgrade grafiky a je tam napríklad volumetrický dym, cez ktorý môžete prejsť, alebo ako sme videli, su tam aj real-time volumetrické svetlá, ktoré vôbec nie sú real-time.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy na Alze boli spustené 26
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- Porovnanie Kingdom Come Deliverance II a Red Dead Redemption II 89
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 163
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 200
- DOJMY: Gothic 1 Remake 34
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 45
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One WiiU Vývoj: Activision / Infinity Ward Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|