Call of Duty Ghost engine je len upgradom starého |
Autori v novom interview priznali, že nový engine v Call of Duty Ghosts je len upgradom starého enginu, keďže je podľa nich nemožné vytvoriť engine v dvojročnom cykle vývoja.
Autori v novom interview priznali, že nový engine v Call of Duty Ghosts je len upgradom starého enginu, keďže je podľa nich nemožné vytvoriť engine v dvojročnom cykle vývoja a potrebovali by armádu 200 vývojárov. A tú im zrejme Activision nedá, lebo stovky miliónov dolárov z každého COD sú málo na prémie šéfa a zároveň aj na vývoj nového enginu.
Buď im teda Activision nechce dať peniaze a ľudí alebo sa Infinity Ward stále nevedia, alebo nechcú odpútať od pôvodného, 15 rokov starého Quake 3 enginu, konkrétne jeho Return to Castle Wolfenstein verzie. Síce hovoria, že už toľko na engine zmenili, že možno po pôvodnom tam nie je ani stopy, ale napriek tomu vyzerá stále rovnako. Efekty a detaily síce pribúdajú, ale nič sa prakticky nemení. Ukázali to aj nové prezentácie COD Ghosts.
Nový engine označujú ako COD: Ghosts len preto, lebo podľa nich dosiahli veľký upgrade grafiky a je tam napríklad volumetrický dym, cez ktorý môžete prejsť, alebo ako sme videli, su tam aj real-time volumetrické svetlá, ktoré vôbec nie sú real-time.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Vivat Slovakia práve vyšla v plnej verzii 102
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- RECENZIA: Tempest Rising 37
- Aký výkon v testoch ukázala RTX 5060 Ti karta? 99
- RECENZIA: Chains of Freedom 0
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 63
- Článok: Samsung Galaxy A56 5G 16
- Geforce RTX 5060 Ti prináša DLSS4 do mainstreamu. Aký výkon ponúka? 111
- Vydanie Elder Scroll Oblivion Remastered je blízko, už sa objavili prvé zábery 64
- HBO potvrdilo obsadenie Harry Potter seriálu 160 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One WiiU Vývoj: Activision / Infinity Ward Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|