Fable Legends ukazuje globálne nasvietenie Unreal Enginu 4

Moderné grafické funkcie nebudú chýbať ani v pripravovanom Fable Legends.

pridal play3man 18.4.2014 o 10:05 pod hry
Fable Legends ukazuje globálne nasvietenie Unreal Enginu 4

HRY > NOVINKY >

Najnovšia hra zo série Fable hier príde exkluzívne na Xbox One a základným kameňom jej bude najnovší Unreal Engine 4. Vďaka tejto kombinácií tak bude možné využiť niekoľko moderných technológií, posúvajúcich grafickú stránku hry zase o kúsok ďalej. Súčasťou UE4 je aj funkcia Dynamic Global Illumination, ktorá sa postará o značne realistickejšie nasvietenie. Práve túto funkciu nám vývojári bližšie predstavili na práve vydaných obrázkoch.

Pre začiatok, na hornom zábere je funkcia GI vypnutá, na dolnom zase zapnutá

Fable Legends ukazuje globálne nasvietenie Unreal Enginu 4

Fable Legends ukazuje globálne nasvietenie Unreal Enginu 4

Nasledujúca trojica obrázkov nám predstaví, ako sa vývojári k výslednej scéne dostali

Ako prvé je použité priame nasvietenie, ktoré vytvorí hrubé tiene

Fable Legends ukazuje globálne nasvietenie Unreal Enginu 4

K tomu sa pridá nepriame svetlo dopadajúce z oblohy

Fable Legends ukazuje globálne nasvietenie Unreal Enginu 4

No a do finálneho záberu už stačí pridať iba zvyšok nepriameho svetla dopadajúceho na scénu z iných zdrojov

Fable Legends ukazuje globálne nasvietenie Unreal Enginu 4

Pre globálne nasvietenie sa však vývojári rozhodli použiť aj LVP (Light Propagation Volume) na nepriame odrazy, prepojené s drsnosťou jednotlivých materiálov, ku zvýrazneniu ich vlastností.

Obrázok nižšie nám predstavuje jednotlivé nastavenia drsností na kovových materiáloch zľava doprava (0-1)

Fable Legends ukazuje globálne nasvietenie Unreal Enginu 4

A taktiež na nekovových predmetoch – 0.3 a 0.5

Fable Legends ukazuje globálne nasvietenie Unreal Enginu 4

Fable Legends ukazuje globálne nasvietenie Unreal Enginu 4

Rovnako tu nájdeme aj podporu pre objekty, ktoré sú zdrojom nepriameho svetla. Kedže je nasvietenie plne dynamické, táto technológia funguje aj na animovaných materiáloch – napríklad meniacich farbu

Fable Legends ukazuje globálne nasvietenie Unreal Enginu 4

Na poslednom obrázku sa pozrieme na podporu štýlu nasvietenia, kde je hlavným zdrojom svetla obloha. V spojení s Directional occlusion sú výsledkom dobre vyzerajúce tiene, čo môže výrazne pomôcť pri scénach v zamračenom počasí.

Fable Legends ukazuje globálne nasvietenie Unreal Enginu 4





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Speňaženie youtube - privyrába... (0)
Zdar potreboval by som poradiť od niekoho, kto zar...
|Philips oled 818 - ktory mod? (3)
Caute, kedze sa v tom az tak nevyznam dosiel som s...
|Problém s batériou notebooku. (7)
Ahojte, pred nedávnom som si všimol, že sa mi o vý...
|Diagnostika/oprava rtx (3)
Zdravim, nie je tu niekto z ba, kto sa venuje diag...
|Chladenie pre amd 9950x - voda... (1)
V pondelok som zobral Ryzen 9950X - podla heureky ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29258)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk