Autori Killing Floor 2 strávili dva roky prípravou detailného porcovania zombíkov |
Po realistických bojoch v Red Orchestra sa to rozhodli majitelia štúdia Tripwire opäť poriadne roztočiť. Kľúčovými sa stávajú odseknuté končatiny, rozmliaždené lebky a vytekajúce črevá.
Gulľky trhajúce zombíka na kusy ešte vo vzduchu, krv striekajúca na všetky strany, pomaly vytekajúce črevá a kde tu nejaký ten vnútorný orgán, ktorý však už vôbec nie je vnútorný. Tak nejako by mohol vyzerať bežný pohľad na monitor hráča, ktorý sa odhodlá hrať Killing Foor 2. Značku oživujú tvorcovia pôvodného titulu - Tripwire Interactive a počas prezentácie demo ukážky dali novinárom jasne najavo, čo bude najväčšou devízou ich FPS co-op titulu - pripravte sa na explodujúce mozgy a odseknuté končatiny.
"Killing Floor je jednoduchá hra", povedal kreatívny riaditeľ Bill Munk. "Máte zbrane - vidíte niečo hnusného - zabíjate. Za zabitia dostanete odmenu, zadovážite si lepšie zbrane a postup opakujete."
Hra by sa možno nelíšila od iných hier venovaných masakrovaniu zombíkov a iných dvojnohých oblúd s ratingom 18+, vďaka úspechu série Red Orchestra však má teraz Tripwire dostatočný rozpočet na to, aby takúto hru oblieklo do modernejšieho grafického kabáta a ich 50-členný tím si môže nechať dostatok času na spracovanie a vyladenie všetkých zvrátených detailov. Pre autorov je dôležité, aby ste mohli z každej hlavy odkrajovať mäso až na kosť a potom ešte lebku hoci preseknúť, a to rovnako dobre horizontálne ako aj vertikálne...
Tripwire svoj porcovací systém interne nazýva MEAT (Massive Evisceration and Trauma). Ten momentálne dokáže zobraziť smrť základného zeda (zombie príšery) 95 rôznymi spôsobmi. Pre lepšiu prehľadnosť sa tieto spôsoby ďalej delia na "úrazy" hlavy, krku, hrudníka, brucha a končatín. Každá animácia pritom vznikala v profesionálnom motion capture štúdiu. A tým nemajú autori na mysli len tých 95 animácií, ale všetky animácie pohybu, útokov, nabíjania zbraní - dokopy okolo 3 000 klipov. Titul bude obohatený aj o ukážky "spomalených záberov", kvôli ktorým musia mať niektoré animácie pripravené technológiou zobrazujúcou 242 obrázkov za sekundu.
Aby sa hráči počas masakrov nezačali nudiť, bude v hre aj systém perkov. Niektoré môžu zvyšovať poškodenie zbraní, iné ukážu, koľko zombíkom ešte zostáva života a hráči si ich budú odomykať postupne. V hre by malo byť pri štarte aspoň 40 zbraní, Tripwire by ale chcelo pridať ďalšie. Okrem strelných sú k dispozícií aj zbrane nablízko, čo v co-op titule otvára širokú škálu možností. V predvedenej ukážke sa osvedčil výber katany, ktorou kreatívny riaditeľ ochraňoval svojich kolegov počas nabíjania strelných zbraní.
Killing Floor aj Red Orchestra začínali ako módy pre hry zo série Unreal Tournament a autori, z ktorých sa medzičasom stali majitelia úspešného herného štúdia, na to nezabudli. Móderom teda zostanú dvere vždy dokorán otvorené.
Killing Floor 2 je plánované na Windows, štúdio opäť využíva Unreal Engine 3 a bojiská sa preniesli z Veľkej Británie do okolia Paríža. To hlavné, dátum vydania, ale ešte nepoznáme.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 294
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Tripwire Interactive / Tripwire Interactive Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|