Keď sa pri patentovaní popustí uzda fantázii |
Videoherné spoločnosti si pri plánovaní svojich patentov často predstavujú hráčov v tých najviac krkolomných polohách.
pridal matus_ace 27.5.2014 o 7:08 pod hry
HRY > NOVINKY >
Najrôznejšie videoherné spoločnosti sa pri patentovaní svojich nápadov rady nechávajú unášať fantáziou svojich zamestnancov. Aj keď množstvo patentov nikdy neuzrie svetlo sveta, spoločnosti si takto chránia svoje intelektuálne vlastníctvo. Často v tých najpodivnejších oblastiach. Takto nám už v minulosti hrozili napríklad situácie, že pre vypnutie reklamy budeme musieť kričať, alebo že nám pri hraní bude senzor analyzovať sliny.
Vtipnejšie ako samotné patenty sú však niekedy ich náčrtky. O to viac, ak im chýba kontext. Niekoľko tých najviac vydarených vybralo Kotaku. Už hneď prvý týkajúci sa PS Move predstavuje situáciu, do ktorej by sa v obývačke dostávalo len veľmi ťažko.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové mega zľavy 9
- Prvé ukážky z playtestu nového Battlefieldu 112
- Vivat Slovakia už dostala dátum vydania 121
- Kingdom Come: Deliverance 2 si už vďaka modu môžete na PC zahrať v pohľade z trete 67
- Porovnajme si, kam sa GTA V posunulo za 12 rokov 41
- Radeon RX 9070 a RX 9070 XT sú už v predaji 103
- HBO finalizuje obsadenie ďalších postáv do Harry Potter seriálu 133
- RECENZIA: Age of Mythology: Retold - Immortal Pillars 12
- Google hrozí, že bude musieť oddeliť Chrome, možno aj Android 46
- VIDEO : Death Stranding 2 dostal dátum vydania 109 zobraziť viac článkov >