Keď sa pri patentovaní popustí uzda fantázii |
Videoherné spoločnosti si pri plánovaní svojich patentov často predstavujú hráčov v tých najviac krkolomných polohách.
pridal matus_ace 27.5.2014 o 7:08 pod hry
HRY > NOVINKY >
Najrôznejšie videoherné spoločnosti sa pri patentovaní svojich nápadov rady nechávajú unášať fantáziou svojich zamestnancov. Aj keď množstvo patentov nikdy neuzrie svetlo sveta, spoločnosti si takto chránia svoje intelektuálne vlastníctvo. Často v tých najpodivnejších oblastiach. Takto nám už v minulosti hrozili napríklad situácie, že pre vypnutie reklamy budeme musieť kričať, alebo že nám pri hraní bude senzor analyzovať sliny.
Vtipnejšie ako samotné patenty sú však niekedy ich náčrtky. O to viac, ak im chýba kontext. Niekoľko tých najviac vydarených vybralo Kotaku. Už hneď prvý týkajúci sa PS Move predstavuje situáciu, do ktorej by sa v obývačke dostávalo len veľmi ťažko.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 69
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >