Keď sa pri patentovaní popustí uzda fantázii |
Videoherné spoločnosti si pri plánovaní svojich patentov často predstavujú hráčov v tých najviac krkolomných polohách.
pridal matus_ace 27.5.2014 o 7:08 pod hry
HRY > NOVINKY >
Najrôznejšie videoherné spoločnosti sa pri patentovaní svojich nápadov rady nechávajú unášať fantáziou svojich zamestnancov. Aj keď množstvo patentov nikdy neuzrie svetlo sveta, spoločnosti si takto chránia svoje intelektuálne vlastníctvo. Často v tých najpodivnejších oblastiach. Takto nám už v minulosti hrozili napríklad situácie, že pre vypnutie reklamy budeme musieť kričať, alebo že nám pri hraní bude senzor analyzovať sliny.
Vtipnejšie ako samotné patenty sú však niekedy ich náčrtky. O to viac, ak im chýba kontext. Niekoľko tých najviac vydarených vybralo Kotaku. Už hneď prvý týkajúci sa PS Move predstavuje situáciu, do ktorej by sa v obývačke dostávalo len veľmi ťažko.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 46
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 28
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >