Keď sa pri patentovaní popustí uzda fantázii |
Videoherné spoločnosti si pri plánovaní svojich patentov často predstavujú hráčov v tých najviac krkolomných polohách.
pridal matus_ace 27.5.2014 o 7:08 pod hry
HRY > NOVINKY >
Najrôznejšie videoherné spoločnosti sa pri patentovaní svojich nápadov rady nechávajú unášať fantáziou svojich zamestnancov. Aj keď množstvo patentov nikdy neuzrie svetlo sveta, spoločnosti si takto chránia svoje intelektuálne vlastníctvo. Často v tých najpodivnejších oblastiach. Takto nám už v minulosti hrozili napríklad situácie, že pre vypnutie reklamy budeme musieť kričať, alebo že nám pri hraní bude senzor analyzovať sliny.
Vtipnejšie ako samotné patenty sú však niekedy ich náčrtky. O to viac, ak im chýba kontext. Niekoľko tých najviac vydarených vybralo Kotaku. Už hneď prvý týkajúci sa PS Move predstavuje situáciu, do ktorej by sa v obývačke dostávalo len veľmi ťažko.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 323
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >