10 vecí, ktoré budú do plnej verzie Battlefield Hardline zmenené |
Autori sa z beta testu naučili množstvo vecí a tak zverejnili zoznam toho, čo vylepšia do plnej verzie
So skončením E3 konferencie EA bola odštartovaná uzavretá beta do Battlefield Hardline pre PC a PlayStation 4. Na PC sa približne po týždni testovania odomkla pre všetkých a tak si hneď mohli otestovať servery. Autori z amerického štúdia Visceral Games však celú betu nezobrali len ako prezentáciu plnej hry a skutočne počúvali požiadavky hráčov. Z nazbieraných dát tak nakoniec vyhodnotili zmeny, ktoré bude potrebné do plnej hry urobiť. So zoznamom vybraných úprav sa podelili na oficiálnom blogu.
1. Zredukovanie explózií
Od fanúšikov sme dostávali množstvo sťažností na to, že sa na bojisku až moc často využívajú výbušniny. Rozhodli sme sa teda zmenšiť frekvenciu použitia výbušnín, aby ste sa mohli viac zamerať na gameplay. Okrem toho sú teraz explózie omnoho viac realistickejšie.
2. Lepšie vyváženie a zmena názvov mechanických tried
Triedy sme zlepšili po všetkých smeroch a to bez odstránenia možnosti zničiť vozidlo. Taktiež zvažujeme ich premenovanie - vaše návrhy môže dávať do komentárov na stránke blogu.
3. Prepracovanie in-game HUDu
Snažíme sa o to, aby bola lepšie viditeľná zmena oproti BF4. Taktiež zlepšujeme systém správ ako úlohy alebo informácie o aktuálnom statuse na hernej obrazovke - HUD.
4. Prepracovanie obrazovky customizácie
Bude čistejšia a omnoho jednoduchšia na spravovanie vašej výbavy a zbraní.
5. Svet je hlbší a viac interaktívny
Pracovali sme na pridaní viac interaktívnych predmetov do herného sveta, čím sme dali hráčom viac možností, ktoré môžu urobiť pre ovplyvnenie hry. Objekty ako dvere, rádiá, skrinky s nábojmi a omnoho viac.
6. Kolá budú teraz trvať dlhšie
Výrazná odozva od hráčov bola spojená s veľmi rýchlym priebehom kôl. Urobili sme tak niekoľko zmien v režimoch Heist a Blood Money, ktoré by mali predĺžiť kolá a ponúknuť rovnakú úroveň zábavy.
7. Zvýšili sme zdravie transportérov
Veľa hráčov sa sťažovalo na to, že sa dali autá zničiť veľmi rýchlo jednoduchou streľbou. Súhlasíme, že jeden zásobník z AKM by nemal zmeniť váš sedan na smrtiacu pascu. Taktiež sme zvýšili schopnosť prežitia dodávky.
8. Zlepšené upozorňovanie na rôzne situácie zvukom
V niektorých herných režimoch je upozornenie na situácie veľmi dôležité. Pracujeme na zlepšení zvukových stôp, ktoré vám pomôžu lokalizovať nepriateľa skôr, ako sa to podarí jemu.
9. Lekárničky a krabice s nábojmi by ďalej nemali zablokovať oživenie L.O.S
V bete ste mohli naraziť na problém, keď vám lekárničky alebo náboje znemožňovali oživenie spoluhráča. Na opravení tejto chyby pracujeme, takže by ste s tým v plnej hre nemali mať problém.
10. Zlepšenie výsluchu
Zapracovali sme niekoľko zmien do T62 CEW a mechanike výsluchu. Taktiež pracuje na tom, aby bol výsluch viditeľný pre nepriateľov, ktorí sú v blízkosti zajatého nepriateľa. Označení nepriatelia budú viditeľní, ako keby boli spozorovaní tímovým hráčom - čo bude omnoho užitočnejšie a zároveň menej silné.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 278
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 94
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: EA / Visceral Games Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|