EA odložilo Battlefield Hardline na rok 2015! |
EA spravilo nečakaný krok, vzdalo sa miliónov zisku len preto, aby doladilo hru.
EA spravilo nečakaný krok, vzdalo sa miliónov zisku len preto, aby doladilo hru. Konkrétne je to Battlefield Hardline, ktorý je posunutý z jesene na začiatok roka 2015. Je to prekvapenie a podobné kroky od EA nevidíme prakticky vôbec. Ale už tam máme nové vedie, ktoré si začína uvedomovať, že je lepšie keď hru dokončia, ako keď spravia ďalší Battlefield 4.
Ale nie je to ani neočakávaná správa. V poslednej dobe totiž odložilo EA aj posledné DLC pre Battlefield 4 a bolo jasné, že EA niečo plánuje, teraz to dáva zmysel. Posledné DLC bude aspoň akou-takou náplasťou za chýbajúcu jesennú fps akciu. Zrejme môžeme čakať aj vydanie Battlefield 4 Complete edition, ktoré by aspoň ako tak konkurovalo novému Call of Duty, ktoré tak dostáva voľnú cestu k hráčom.
DICE odloženie už vysvetľuje a ide ako o feedback od hráčov, ktorý zapracovávajú, aby hru spravili ešte lepšou, tak aj dolaďovania a doťahovania každého detailu. Konkrétne spomínajú:
1. Multiplayerové inovácie - pridajú nápady od komunity
2. Hĺbka singleplayerovej kampane - V záujme zaistenia zážitku a očakávaní si vyberajú ďalší čas na doladenie hlavných funkcii ako aj pridanie ďalších, ktoré podporia hĺbku príbehu o pomste.
3. Stabilita - toto bolo zameranie tímu od prvého dňa a teda dostanú ešte viac času na optimalizovanie a stabilný launch. Veľa sa naučili od Battlefieldu 4 a stále sa učia z ich komunitného testovacieho prostredia.
Robia to všetko preto, lebo chcú od Battlefield Hardline tú najlepšiu hru aká môže byť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 285
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 95
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: EA / Visceral Games Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|