Total War: Attila predstavil prvé štyri frakcie |
Celý starý svet sa zmieta v chaose, vyspelé štáty sa snažia minimalizovať škody a barbari križujú Európu v nádeji, že nájdu nový domov.
Po vydaní dlho očakávaného Rome II presunulo Creative Assembly svoju pozornosť na koniec staroveku a začalo pripravovať Total War: Attila. Nevstupujú do celkom neznámych vôd, veď ten istý námet spracovali aj do datadisku Barbarian Invasion k prvému Rome TW, avšak spracovanie sa bude zásadne líšiť. Húni nebudú jednou z hrateľných frakcií, ale súčasťou ničivej vlny bortiacej starý svet. Hra začína dlhé roky pred Attilom, no Rímska ríša je už rozdelená na dve a ani jedna z nich nemá dostatok vojsk na udržanie všetkých svojich provincií, malí vladári a ich kmene cítia svoju príležitosť, klimatické zmeny ničia úrodu, choroby sa šíria naprieč celým svetadielom a prichádzajú prvé správy, že kdesi ďaleko na severovýchode sa pohli obrovské masy neorganizovaných barbarských kmeňov. A keď sa Attilovi podarí tieto kmene zjednotiť, z nového Total Waru sa stane survival stratégia a z vodcu Húnov finálny, príslušne tuhý boss. A CA už aj predstavilo prvých štyroch záujemcov o prežitie.
Východorímska ríša: Silnejšia polovica bývalého impéria ovláda Balkán, Turecko, východné pobrežie Stredozemného mora aj Egypt a časť územia dnešnej Líbie. Napriek reformám a efektívnejšej vláde umiestnenej v Konštantínopole, nemá na obranu takto obrovského územia dostatok dobre ozbrojených vojakov. Cisár musí neraz súčasne čeliť útokom z území bývalej Perzskej ríše i severským barbarom, ktorých väčšinou radšej odkloní smerom k svojmu západnému susedovi. Teraz však cisár nedokázal ubrániť svoje hranice a rozhnevaní Vizigóti sa dostali nebezpečne blízko k hlavnému mestu...
Vizigóti: Kmene, ktoré museli ujsť pred rozpínajúcimi sa Húnmi. Výmenou za vojenskú pomoc sa mohli usadiť na území Východorímskej ríše. Svoju chrabrosť preukázali v boji proti Frankom, no prisľúbenú odmenu nedostali a nadutí Rimania pocítia ich hnev. Na začiatku kampane sa ocitajú v Macedónii a je na nich, kam sa vyberú. Môžu zvoliť cestu najmenšieho odporu a podmaniť si vysočinu na severe, môžu zostať a bojovať proti Východorímskej ríši, alebo môžu zorganizovať nájazd na oslabenú Západorímsku ríšu.
Sásánska ríša: Vznikla po páde Partskej ríše a stala sa tak posledným dedičom perzského odkazu. Ríša ovládla "hodvábnu cestu" a značne z toho bohatne, no vďaka chaosu v Európe nemusí čeliť závistlivým nepriateľom. Rýchlo sa rozrástla, dostatok peňazí i provincií jej umožní vybudovať silnú armádu a zaútočiť na jediný logický cieľ, na odvekého nepriateľa Peržanov.
Vandali: Východogermánsky kmeň, ktorý bol za svoje služby Rímu odmenený územím v Panónii. Vandali boli odvtedy schopní nažívať s rímskymi spojencami v mieri, ale idylka skončila s príchodom Húnov. Vandali boli prinútení utiecť a teraz hľadajú miesto, kde by si mohli založiť nové kráľovstvo. Najschodnejšou cestou by azda bolo podniknúť nečakaný nájazd za hranice Západorímskej ríše a pokračovať čo najďalej od valiacich sa Húnov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 295
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: SEGA / Creative Assembly Štýl: Stratégia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|