Irrational Games hľadá nových ľudí so skúsenosťami v Unreal Engine 4 |
Vo februári tohto roka k nám prišli informácie o zatvorení tohto štúdia s tým, že pokračovať bude s menším tímom, zameraným na vývoj digitálnych titulov
Vo februári tohto roka k nám dorazili nie moc potešujúce správy o tom, že sa väčšina vývojárov z tímu stojacim za vývojom prvej a poslednej hry zo série Bioshock bude musieť rozpustiť do sveta a štúdio ako také skončí. Spoluzakladateľ Irrational Games, Ken Levine, mal so zvyšnými členmi v pláne pokračovať ako menšie štúdio, ktoré sa bude zameriavať na vývoj digitálnych titulov založených na príbehu s veľkou znovuhrateľnosťou.
Od februára síce už prešiel nejaký ten mesiac, no Ken Levine začína predsa len svoje plány pretvárať do reality. Na stránke štúdia bol totiž zverejnený pracovný inzerát na dve pozície. Konkrétne hľadajú IT manažéra s bohatými skúsenosťami v tejto oblasti a taktiež skúseného programátora s praxou v Unreal Engine 3 a 4. Z popisu prác je teda jasné, že v týchto chvíľach je ich nová hra iba v ranom štádiu vývoja a na prvé informácie či obrázky si ešte počkáme.
Už len z toho dôvodu, že súčasťou tímu sú stále ľudia, ktorí pracovali na predchádzajúcich hrách sa ich novej hre bude venovať určite veľká pozornosť. A ako už aj sám Ken Levine povedal: "Ak budeme mať šťastie, možno sa nám podarí spraviť niečo aspoň z polovice tak pamätné, ako BioShock".
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Novembrové hry 27
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >