Evolve má dynamickú kampaň, ďalšie herné režimy a nových lovcov |
Turtle Rock vyťahuje z rukávov ďalšie esá.
U Evolve už nikto nepochybuje, že hra bude proste o tvrdých bojoch medzi štvorčlenným tímom zraniteľných jednotlivcov proti osamelému, no o to mocnejšiemu monštru. A keďže všetkých 5 charakterov obsadia živí hráči, nebude sa do toho pliesť predvídateľná umelá inteligencia. Po alfa teste si možno mnohí myslia, že hru už vlastne poznajú odpredu aj odzadu, ale štúdio Turtle Rock má v zásobe ešte určitú formu kampane a hneď tri ďalšie režimy.
Režim, ktorý poznáme z alfa testu nesie pomenovanie Hunt a lovci v ňom musia zabrániť príšere, aby sa vyvinula na najvyššiu úroveň a zničila jednu veľmi dôležitú budovu. Ďalším režimom je Nest. V tomto režime nie je na mape žiadna dôležitá budova, ale zasa je po nej náhodne poskrývaných 6 vajec, pričom na začiatku zápasu ani jedna strana nevie, kde sú vajcia ukryté. Úlohou monštra je vajcia ochrániť, lovci ich naopak musia zničiť (alebo zabiť monštrum, to majú spločné všetky režimy). Aby ale nebola príšera oproti lovcom znevýhodnená, môže dostať malého pomocníka. Stačí, keď jedno z vajec vysedí a už môže po mape pobehovať aj malý agresívny Goliath junior.
Mód Rescue dá lovcom za úlohu eskortovať do bezpečia skupinu kolonistov. Ak sa im podarí zachrániť aspoň väčšinu z nich, sú považovaní za víťazov. Ak nie, prehrali. Príšera má opäť troška výhodu, šťavnatí kolonisti popoženú jej evolúciu. Štvorlístok dopĺňa Defend. Autori smelo priznali, že inšpiráciou k vytvoreniu tohto režimu im boli populárne MOBA hry ako Dota 2 a League of Legends. Na mapách sú umiestnené strategicky dôležité budovy chránené bojovými vežičkami, na ktoré útočia malé NPC príšerky (minioni). Lovci sú opäť v úlohe obrancov, pokým hlavnou útočnou silou bude príšera rovno začínajúca na najvyššom, treťom vývojovom stupni. Lovci sa ale v tomto režime budú respawnovať oveľa rýchlejšie než je štandard. Pokým prvé tri zmienené režimy sa budú o rôzne mapy deliť, Defend sa bude odohrávať iba na 4 vlastných mapách.
Všetky tieto režimy sa môžu spojiť v režime Evacuation, ktorý je Turtle Rock označený za formu dynamickej kampane. Kampaň bude pozostávať z 5 dní premenených na 5 zápasov v režimoch Hunt, Nest, Rescue a Defend. Hráči si sami odhlasujú, ktorý režim má nasledovať ako ďalší v poradí, pričom na samotný zápas bude mať vplyv aj udalosť z predchádzajúceho dňa. Ak teda napríklad monštrum v režime Hunt zničí dôležitú budovu, môže sa v nasledujúcom kole na časti mapy objaviť radiácia škodiaca iba lovcom. Takýchto vplyvov ale bude celá kopa vrátane záplav, mutácie divokých zvierat, trojice malých pomocníkov pre monštrum, teleportačného zariadenia, maskovania pachov... dokopy vraj až 800 tisíc možností vývoja kampane.
Turtle Rock zároveň bližšie predstavilo poslednú štvoricu lovcov. Každý z nich bude umiestnený na koniec zoznamu jednej triedy a bude teda odomykaný ako posledný. Nie je to náhoda, autori zámerne nechajú najzložitejšie charaktery na začiatku zamknuté a odomknutú nechajú iba štvoricu, ktorá bola prístupná v alfa-teste a je vraj pre nováčikov najvhodnejšia.
Trapper Abe bude vyzbrojený brokovnicou s malým elektronickým vylepšením. Pri pomalej streľbe dokáže strieľať mimoriadne presne (teda na brokovnicu), pokým pri rýchlej je rozptyl väčší. Vďaka tejto zbrani dokáže Abe spôsobiť väčšie zranenie než ktorýkoľvek iný trapper. Do jeho výzbroje patrí aj pištoľ s GPS šípkami a spomaľovacie granáty. Medička Claira pôjde do boja vyzbrojená odpaľovačom dvoch druhov granátov – napalmových a liečivých, ako jediná teda bude môcť primárnou zbraňou vyliečiť viacero spolubojovníkov naraz. Plošný účinok bude mať aj zrýchľovacie silové pole, vďaka ktorému pobeží celá partia rýchlejšie.
Assault Parnell bude strieľať z automatickej pušky a automatického raketometu, ale zaujímavá je až jeho špeciálna schopnosť super soldier. Stimulanty mu umožnia skákať vyššie a behať, strieľať i nabíjať rýchlejšie, ale podpíšu sa na jeho zdraví. Nakoniec zostal ešte support Cabot. Primárne je vyzbrojený silným no pomalým rail gunom, takže by mal radšej mieriť presne. Ako sekundárnu zbraň má zosilňovač poškodenia ostatných lovcov a špeciálnou možnosťou je privolať na veľkú plochu raketový útok, ktorý na skalách, múroch a všetkom ostatnom zanechá rádioaktívny prach, vďaka ktorému sa tieto predmety stanú priesvitnými.
Evolve by malo vyjsť 10. februára 2015 na PC, PS4 a Xbox One.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 228
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 48
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 30
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- Stalker 2 už má PC požiadavky, sú však podozrivo nízke 77 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: 2k games / Turtle Rock Studios Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|