Aký bude Battlefield Hardline na PC? |
Autori z Visceral sa rozpovedali o PC verzii Battlefield Hardline.
Autori z Visceral sa rozpovedali o PC verzii Battlefield Hardline. Verziu predstavil Mike Glosecki, ktorý sa pridáva k názoru, že PC je najlepšia herná platforma a taká bude aj jeho verzia hry. Dosiahli to hlavne tým, že hra nie je žiadnym portom a môže tak využiť špecifiká platformy a teda rôzne nastavenia grafiky, framerate a typy ovládania.
Dodávajú, že videli komenty, v ktorých ľudia píšu, že je to reskinovaný Battlefield, alebo, že by sa to nemalo volať Battlefieldom. Ale Mike hovorí, že samotný Battlefield je o vojne, tíme a stratégii, ktorú Hardline aplikuje na policajtov a kriminálnikov. Bude tu ako klasická Battlefieldovská zábava so 64 hráčmi v conquest móde, ale aj nové špeciálne módy ako Hotwire a Heist, k tomu pridávajú nové mechaniky ako takedowny, ktoré vám umožnia vypočúvať nepriateľov, zistiť pozíciu ich kolegov a aj získať lekárničky a náboje. K tomu je tam aj nové vybavenie ako omračujúca pištoľ a zbrane na telo. Vracajú sa aj klasické battlefieldovské zbrane ako zipline, grappling hook a tracking dart
Objavili sa aj komenty ako je hra menej taktická menej teamová. Tu je však taktika v samotnej akcií. Je to iná taktika ako v battlefielde, nejde len o zameranie a presnosť, ale využitie rôznych prostriedkov a hlavne tímu. Napríklad v mode Heist, kde získate oveľa viac ak sa navzájom pri prenášaní peňazí kryjete, V Crosshair,zase musíte pracovať ako tím, aby ste ochránili dôležitý cieľ. V hotwire musíte mať ďalšieho hráča, ktorý bude opravovať vozidlo zatiaľ čo vy jazdíte a lepšie je mať niekoľko ďalších, ktorí budú auto chrániť hlavne pre helikoptérami.
V samotnej PC verzii hra umožní vyššie rozlíšenie ako 1080p, ponúkne najlepšie filtrovanie textúr, najlepšiu kvalitu textúr, lepšie typy vyhladzovaní, nechýba nastavenie field of view, a samozrejme môžete ísť rýchlejšie ako 60 fps. Môžete hrať aj na troch monitoroch naraz a myš a klávesnica vám umožní najlepšie ovládanie pre fps hry.
K tomu autori dbali aj na stabilitu, čo bola dôležitá časť vývoja od začiatku a na optimalizácií pracovali dva roky, denne multiplayer hrávali a k tomu ponúkli dve bety pre všetkých, ktoré v dolaďovaní, ale aj upravovaní hry ešte viac pomohli. Nakoniec po vydaní hry nebude chýbať ani CTE prostredie, tak ako ho má Battlefield 4 a kde hráči skúšajú updaty ešte pred ich samotným zverejnením.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 279
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 94
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: EA / Visceral Games Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|