No homo, no sects, just common sense.
Som z tych ktory ocenia vizualnu kvalitu v hrach. Ak uz ide o pocet polygonov alebo giganticke textury ci najmodernejsie prvky. Kvalitne spracovanej hre to nemoze ublizit, naopak. Urobi ju krajsiou a posunie hranice konkurencieschopnosti vyssie. Vola sa to zdravy vyvoj a nie degradovanie zabavy ako poniektory slepo tvrdia.
Jedine co dnes degraduje zabavu je tuneloidny koridor s arkadovymi prvkami na cele a k tomu este hnusnejsiou grafikou aku som nevidel uz davno.
Ponizujuci vysmech s este vacsiou skazou prikladom dodava k hram DLC.
Tvorit hru, to nema byt prikaz pod velenim vydavatela, ktory si odlahcuje konto masivnou reklamnou kampanou pred tou konkurencnou.
Ma to byt o kreativnosti, o zmysle pre detajl a hlavne o vztahu k originalnym hram ktore sa dokazu same predat bez toho aby o nich hlasali moderatori telerana.
Keby ju aj malo robit studijko s kapacitou par ludi. Bohuzial dnes je to o peniazoch. A DLC to len potvrdzuje.
DidaktikM, Amiga500, PC, PC, PC, PC, PC popri tom Tetris, Fake Atari, SEGA Genesis, NES, PSX, GameBoy, PSX, GameBoy Color, GameBoy Advance, PS2, GameCube, X360, PS3, PSP, Wii.
Resident Evil, Kingpin, Carmageddon, Quake, Half Life s CS, Doom aj perverse, Shadow Warrior, Postal, NFS, TT, Unreal, SoF, BF, AoE, Chosen, CoD, MMOs a mnoho dalsich hier.
Lokalita:
SK
Registrovaný: 16.3.2011
Blog:
nevytvorený
|
|