ASSASSIN'S CREED SHADOWS

ASSASSIN'S CREED SHADOWS

9.0

Dvaja hrdinovia, jeden cieľ

Recenzia na PC verziu

Séria Assassin's Creed má za sebou dlhú históriu. Od roku 2007 vyšlo viac ako 20 hier, pribudol film, množstvo kníh a komiksov, a pripravuje sa aj seriál. Značka sa medzičasom stala najväčšou značkou Ubisoftu a práve sa rozširuje ďalšou hrou - Assassin's Creed Shadows.

Ak Assassin's Creed hry poznáte, viete, že sa v nich dostávate do minulosti, do kože assassinov, a ich boja proti templárom. Autori nás v nich postupne prevádzajú krajinami, pričom ukazujú ich kultúru a históriu. Začali sme v Svätej zemi, prešli sme do Talianska a Ameriky, a neskôr navštívili Paríž, Londýn a v posledných hrách aj Egypt, Grécko a Anglicko. Všetko to smerovalo k tomu, aby sme sa teraz dostali do dlho hráčmi žiadaného starého Japonska. Aj keď v prvých hrách bol výraznejší prvok modernej doby, po rôznych reakciách od publika bol tento prvok zmenšovaný až takmer úplne eliminovaný.

Ubisoft v novej hre posúva sériu vpred. Síce v nej neotvára novú kapitolu s novým herným štýlom, ale aspoň prechádza na novú generáciu konzol, čo im čiastočne v technickej oblasti rozväzuje ruky. Popritom pridáva aj novinku, a to úvodné menu nazvané Memories, ktoré bude odteraz slúžiť ako centrálny hub pre Assassin's Creed hry. Od časti Origins si budete môcť spustiť každú nainštalovanú hru priamo z tohto menu. V ňom si vyberiete rok, do ktorého sa chcete nechať vtiahnuť, a jednoducho kliknete.

Origins ako prvá hra nebola zvolené náhodne, Shadows sa zaradzuje do jeho podsérie, teda Origins, Odyssey a Valhalla, ktoré v novej generácii hier pridali RPG prvky, pričom každá si ich aplikovala po svojom. Zatiaľ čo v Origins to bolo hlboké s neustálym vymieňaním zbraní, výrobou a zbieraním všetkého, až to bolo otravné, ďalšie hry to zvoľňovali, a teraz v Shadows to ešte viac zjednodušili. Základ hrateľnosti podsérie sa však výraznejšie nemení, len sa obmieňajú zamerania a dôraz sa opäť kladie na iné prvky. Napríklad zatiaľ čo vo Valhalle bol základ rozširovanie svojho vplyvu po celom Anglicku a rabovanie, tu sa vraciate k svojmu poslaniu assassina a príbeh je viac osobnejší.

Assassin's Creed Shadows
Assassin's Creed Shadows Shadows prichádza s novým úvodným menu s možnosťou výberu hier a výzvami.
Shadows prichádza s novým úvodným menu s možnosťou výberu hier a výzvami.


Assassin's Creed Shadows Vyberať si budete môcť aj postavu.
Vyberať si budete môcť aj postavu.


Assassin's Creed Shadows Prepracovanie Japonska bude pôsobivé
Prepracovanie Japonska bude pôsobivé





日本と二人の英雄

V Shadows sa dostaneme do Japonska roku 1579, na koniec obdobia Sengoku. Obdobia plného intríg a zrád medzi štátmi, ktoré sa Oda Nobunaga snažil zjednotiť. V hre sa s ním stretneme, no jeho príbeh bude iba vedľajší v rámci veľkého príbehu boja assassinov a templárov. Je to totiž obdobie po konci Assassin's Creed: Brotherhood, kedy vzniklo bratstvo a v rôznych formách sa rozšírilo do sveta, rovnako ako aj templári. Ich príbeh sa dotýka aj dvoch hlavných postáv: mladej Naoe a čierneho samuraja Yasukeho. Obe sú do toho všetkého vtiahnuté a my budeme sledovať a doslova ovládať ich osud. Primárne je hra príbehom Naoe, ktorá je dievčaťom z ľudu na ceste za pomstou, ale postupne sa do cesty pripletie aj Yasuke, bývalý otrok a teraz samuraj, ktorý ukáže stránku starého Japonska okolo vládnucej vrstvy.

Prvýkrát v Assassin hre budeme môcť hrať za dve úplne rozdielne postavy. Hoci sme niečo podobné mali v Syndicate, tu to ide ešte hlbšie, pretože za obe postavy hráme rôznymi spôsobmi. Naoe je shinobi, teda ninja, je šikovná a rýchla. Má svoj hák a vie rýchlo prekonávať prekážky, liezť a nenápadne prechádzať pomedzi nepriateľov. Oproti tomu Yasuke je ako tank, pomalý , neobratný ale silný. Síce má aj základné možnosti lezenia, no nevyšplhá sa všade, a ani neprejde všetkými prekážkami. Napríklad, ak potrebuje prejsť niekoľkoposchodovou budovou k svojmu cieľu, Naoe vylezie na budovu zvonku a vojde potichu oknom, zatiaľ čo Yasuke rozbije vchodové dvere, a všetkých v budove zmasakruje, aby vyšiel na vrchol.

Vy si postavy budete môcť vyberať, síce každá má svoje špecifické misie, ktoré musí splniť. Okrem týchto misií si môžete na prechod svetom vybrať postavu a vymieňať ju pri prechode svetom. Na prechod svetom je, samozrejme, ideálna Naoe, pretože Yasuke je ťarbavý, aj keď kôň to môže čiastočne vykompenzovať. Určite  nechcete počúvať, ako fučí od únavy, keď s ním bežíte, alebo pozerať, ako neobratne skáče do sena. Doslova do neho spadne na chrbát, aby sa vykotúľal, pričom si následne v bolestiach napraví chrbát. Rovnako jeho skoky do vody sú ... špecifické. Na druhej strane, v bojoch je dobrý, má svoje kanabo, čo je dlhá palica s kovovými hrotmi na konci,a doslova dvoma zásahmi zmasakruje nepriateľov, zatiaľ čo Naoe ich musí sekať na desaťkrát.

RPG要素 - クラフトなし

Yasuke má okrem kanaba aj katanu, dlhú palicu - naginatu, ale aj zbrane na diaľku, a to luk a pušku. Je ako pevnosť na dvoch nohách. Na druhej strane, Naoe má svoju katanu, reťazovú kusarigamu a tanto nože, na diaľku má malé nože na hádzanie a hviezdice. V bojoch je rýchla a vie sa rýchlo uhýbať nepriateľom pomocou kotúľov, zatiaľ čo Yasuke má pomalšie úskoky, no je brutálny vo finálnych útokoch a veľmi rád odsekáva hlavy a ruky, a niekedy hlavu doslova odstrelí. Krvi a brutality bude dostatok. Po hernej stránke sú boje založené na útoku, úskokoch a blokovaní v správny čas, kde ak dobre odblokujete, máte čas kým je nepriateľ omráčený. Zároveň silnejšie útoky sa nedajú blokovať, je potrebné sa vyhnúť. Pridané aj kombá a špeciálne údery, ktoré si rozširujete prostredníctvom skillov. 

Skilly sú jedným z RPG prvkov v hre. Ďalším prvkom sú levely, ktoré umožňujú vašej postave priebežne sa zlepšovať a čeliť stále silnejším nepriateľom, pričom tí sú rozdelení podľa oblastí, z ktorých každá má svoju úroveň. Ako prechádzate príbehom, môžete si dovoliť vydať sa do náročnejších oblastí. Hoci silnejších nepriateľov dokážete poraziť, ale len ak sú 2-3 levely nad vaším, následne už sú smrtiaci. Ak si toto ustrážite, boje nebudú výrazným problémom. Celkovú náročnosť si v hre viete aj nastaviť, a to obťažnosťou bojov, kde vyššie obťažnosti je Naoe stále menej vhodná na boje a musí sa zakrádať a menej bojovať, zároveň si môžete nastaviť aj náročnosť stealthu, kedy vás napríklad nepriatelia ľahšie odhalia, alebo vás uvidia aj na strechách. 

Levelujete sa získavaním XP bodov za splnené misie, eventy, boje a prakticky za všetko, čo spravíte. Toto však ovplyvňuje len úroveň postavy. Na skilly získavate samostatné Mastery body, ktoré sa pripíšu po získaní levelu postavy, alebo splnení misií, a zároveň je možnosť otvorenia vyšších úrovní skillov obmedzená knowledge bodmi. Tie pre zmenu získavate v chrámoch, či už zbieraním zvitkov, modlením sa, alebo v eventoch ako naučiť sa katu, prejsť úlohy so streľbou na terče z koňa u Yasukeho, alebo meditáciou a prechádzaním hrobiek a chodníkov odvahy u Naoe. Je to trochu nanútené, ale dá sa to rýchlo spĺňať. Zároveň tu už nie je žiadne zbieranie bylín alebo výroba. Všetko, čo potrebujete, získate prostredníctvom misií alebo nájdete v truhliciach a baleniach zásob, ako sú drevo, seno a kameň.

Samotné zásoby používate na stavbu svojej dediny. Táto časť je tentoraz ešte rozsiahlejšia ako vo Valhalle, keďže si už budete stavať dedinu úplne od základov. Umiestňujete domy, vytvárate chodníky medzi nimi a pridávate vonkajšie aj vnútorné dekorácie, ktoré získavate ako odmeny v misiách. S detailmi sa nemusíte zaoberať, ale máte niekoľko základných budov, ktoré je potrebné postaviť a následne ich vhodne upgradovať, aby sa vám otvárali nové možnosti v hre. Napríklad v dojo si rozširujete svoj tím, ktorý môžete zavolať do bojov. U kováča si môžete vylepšovať zbrane.

Assassin's Creed Shadows
Assassin's Creed Shadows Boje sú tentoraz brutálne a krvavé. Doslova budú lietať hlavy.
Boje sú tentoraz brutálne a krvavé. Doslova budú lietať hlavy.


Assassin's Creed Shadows Štruktúra misií sa zmenila. Nie sú prísne delené na hlavné a vedľajšie.
Štruktúra misií sa zmenila. Nie sú prísne delené na hlavné a vedľajšie.


Assassin's Creed Shadows Zabíjanie cieľov bude mať čierno-bielo-červený efekt.
Zabíjanie cieľov bude mať čierno-bielo-červený efekt.





新しいミッションのコンセプト

Koncept misií je tu odlišný od predchádzajúcich hier, preto nevidíte rozdelenie na hlavné a vedľajšie misie. Namiesto toho na doske s misiami vidíte oblasti misií týkajúcich sa určitých lokalít alebo osôb. Hlavné misie sú síce zamerané na zabíjanie cieľov, po ktorých ide Naoe a jej pomstu, ale sú len súčasťou celého základu príbehu. Ten dopĺňajú hlavne vlastné misie Naoe a Yasukeho, ktoré odhaľujú ich minulosť, tréningy a ich spoznávanie assassinov. Je to veľmi dobre spravené a hrateľnosťou rozmanité. Ich príbehy sa zároveň rozvíjajú a užijete si s nimi aj vzťahy, v ktorých sa Naoe, napriek svojmu veku 17 rokov, veľmi neobmedzuje a môžete si začať aj s mužmi, aj s ženami. Yasuke má vo vzťahoch vyššie ciele, ale môže ísť dvoma smermi, záleží len na vás, či si pri rozhovoroch vyberiete romantické možnosti. Tieto rozhodovacie možnosti sa objavia aj v príbehových scénach. Väčšinou síce nemajú zásadný dopad, ale niekedy rozhodujete o živote a smrti nepriateľov, ktorí, ak ich ušetríte, sa k vám môžu pridať.

Zároveň v cieľoch misií sa Ubisoft znovu snaží motivovať hráčov, aby spoznávali prostredie a hľadali svoje ciele sami. Každý cieľ má totiž uvedené, kde približne môže byť, a vy si ho musíte nájsť. Tentoraz na to nemáte ani orla a viete rozoznať len blízke ciele. Ani tu nechýba potreba pátrania a hľadania stôp pri niektorých misiách. Ak sa nechcete zdržiavať, môžete si zapnúť guided režim, ktorý vám vždy presne ukáže, kde nájdete svoj cieľ, alebo kde je cieľ misie. Ani tu sa však nevyhnete niektorým obmedzeniam, keďže niektoré ciele môžu byť na danom mieste len v noci alebo len v určitom ročnom období.

Rôznych zjednodušení, ako je zabitie nožom na jednu ranu alebo zjednodušenie quicktime eventov, je tu ešte viac, aby ani menej skúsení hráči nemali problém. Zatiaľ čo skúsení si môžu všetko vymaxovať a úplne vypnúť HUD informácie. Môžete si tiež zapnúť trasu k ďalšiemu cieľu, ktorá sa teraz zobrazuje aj cez náročné terény.

アサシン本来の焦点への回帰

Okrem misií pre hlavné postavy máte aj misie pre rôzne postavy, ktoré stretnete počas príbehu alebo nájdete v prostredí. Ich príbehy alebo misie môžu mať rôznu rozsiahlosť a ciele, ktoré sa líšia, často však budete musieť lokalizovať viac postáv a vyvraždiť ich. Ste assassin, a tak primárne vedľajšie misie zaberajú práve zabíjanie. Niekedy ide o celé vlastné príbehy so sériou misií, a niektorí majú aj nenásilné, príjemné questy, ako pobehať svet a získať recepty na jedlá, nájsť čajové súpravy u obchodníkov a podobné oddychové aktivity.

Čisto vedľajšie misie bez príbehu sú kontrakty, ktoré nájdete vo svojich skautských bezpečných domoch v mestách. Tieto domy si musíte zaplatiť a následne sa do nich môžete kedykoľvek rýchlo presunúť, v nich aj doplníte zásoby, skautov, odložíte zbytočné zbrane a zoberiete spomínané kontrakty. Tie sú zamerané primárne na získavanie zásob na stavbu vašej dediny. A teda nejaký kemp vyzabíjate a vykradnete. Nakoniec vo svete nájdete aj pevnosti, ktoré tentoraz neobsadzujete, ale môžete ich vylúpiť. Musíte k tomu však zabiť hlavných samurajov alebo strážnikov a následne môžete vykradnúť truhlicu s cennosťami. Odmeny z truhlíc a misií často obsahujú lepšie zbrane, oblečenie, zásoby alebo doplnky do dediny, podobne ako odmeny za misie.

Nakoniec, malým doplnkom do hry sú Animus misie, ktoré sú ako základné príbehové, tak live, ktoré teraz nahrádzajú časové eventy z Valhally. V týchto misiách musíte niekoho zlikvidovať, vyhrať niekoľko kôl v turnaji a podobne. Niektoré z nich majú aj príbehový aspekt, v nich zbierate digitálne úlomky po svete, aby vás následne vtiahli do prázdneho digitálneho sveta. Tam vás čaká pár minút rozprávania a akoby vysvetľovania udalostí, ktoré sa však zlejú do nudy, ktorú nemôžete preskočiť. Nie je to povinné, ale akoby zbytočné.

Čo sa týka dĺžky hry, očakávajte skôr strednú obsiahlosť. Za približne 30-35 hodín môžete prejsť hlavné príbehy a zároveň splniť dostatok vedľajších úloh. Do 60-80 hodín by sa malo dať splniť takmer všetko a objaviť takmer celú mapu. Pre zaujímavosť, príbeh končí s postavami okolo levelu 35, ale následne máte ešte dostatok endgame obsahu, v ktorom nepriatelia majú levely od 40 do 50. Takže práce bude dosť.

Osobne by som povedal, že som sa pri hre nenudil a neprišla mi ani jednotvárna, ale toto môže byť individuálne podľa toho ako vás Assassins hry bavia. Jediné vyrušenie nastalo pred koncom, keď bolo potrebné sa intenzívnejšie venovať vedľajším možnostiam na vylevelovanie. Napriek tomu je to zábavné a hra motivuje k objavovaniu zvyšku sveta aj po skončení hlavného príbehu. Trochu škoda je, že napriek pridaniu dvoch postáv tu nenájdeme kooperáciu, ktorá by nemusela byť zlá aspoň v dodatočných misiách. Myslím, že to aj plánovali, ale nakoniec nechali multiplayerové funkcie na neskôr ako možnosť, ktorá  by mala pribudnúť do nového Memories menu.

Assassin's Creed Shadows
Assassin's Creed Shadows Prostredie ponúkne veľa tém a nechýbajú ani piráti.
Prostredie ponúkne veľa tém a nechýbajú ani piráti.


Assassin's Creed Shadows Mapa je rozsiahla, zachytáva stredné Japonsko.
Mapa je rozsiahla, zachytáva stredné Japonsko.


Assassin's Creed Shadows Tentoraz si budete svoju dedinu stavať, ako budete chcieť.
Tentoraz si budete svoju dedinu stavať, ako budete chcieť.





壮麗な日本

Vizuálne je hra veľmi pôsobivá. Na jednej strane Ubisoft aktualizoval engine, na druhej vypustil staré konzoly, ktoré znižovali detailnosť sveta. Vďaka tomu pôsobivo pretvoril časť Japonska, konkrétne strednú časť okolo jazera Biwa a Kojta, kde ponúka otvorené územie približne s rozlohou 13 km x 10 km aj s okolitým morom a ostrovom, ktorý sa využije v prvej expanzii.

Japonsko je ako veľmi rozmanité a pôsobivé, tak aj hornaté. Zároveň krajina sa výrazne líši oproti hmlistým anglický pláňam. Nájdete tu pestrofarebné lesy s kamenistými vrchmi, množstvo kopcov, v ktorých sa striedajú ihličnaté a listnaté stromy, jazerá a malé i veľké mestá. Popritom farebnosť prostredia sa mení v závislosti od ročného obdobia, ktoré sa počas vašej hry pravidelne strieda. Každé obdobie zahŕňa niekoľko herných dní a má dve fázy. Počas hrania prejdete z rozkvitajúcej jari do zeleného leta, následne do farebnej jesene alebo zasneženého prostredia s deformovateľným snehom. K tomu počas zimy niektoré vodné plochy zamrznú. Tento aspekt hry je pekný a pripomína Forzu Horizon. Nechýba zmena dňa a noci, rozmanité počasie a samozrejmosťou sú červené a fialové stromy, farebné polia a poletujúce lístie, ktoré tvoria základ atmosféry.

Farebnosť tu nie je až poeticky prehnaná, ale autori sa tu snažili sa o realistický prístup. Jediné, čo je viac štylizované, sú pridané čiernobiele scény s červenou krvou pri zabíjaní nepriateľov. Očakávajte množstvo krvi a brutalitu na každom kroku, kde odsekávanie hláv a končatín pri finálnych úderoch, alebo ich doslovné odstreľovanie, bude bežné. Krv bude striekať po zemi, stenách a oblečení. Zároveň detaily postáv sú veľmi pôsobivé, na jednej strane detailné, na druhej Ubisoft ukázal, že vie robiť aj pekné ženské tváre v prípade Naoe a aj Yasuke má svoj štýl. Zároveň im nechýbajú detailné oblečenia aj so zapracovanou fyzikou, pričom fyzika je pôsobivo zapracovaná aj na vlasy.

Život prostredia dotvárajú plné dediny obyvateľov s rôznymi činnosťami, prechádzajúce sa stráže, banditi, roninovia, piráti a množstvo zvierat, prevažne jelene a srnky, no nájdete tu aj opice a vtáky. Mnohé z nich môžete kresliť ako doplnkové vedľajšie úlohy. Tentoraz tu už nenájdete dravé zvieratá, ktoré by na vás útočili ako vo Valhalle.

Základ celej série, parkour, je tu opäť hlboko zapracovaný. Hlavne Naoe má množstvo možností so svojím hákom, lanom, šikovnosťou, aj keď sa občas stane, že zle prechytíte alebo sa postava zachytí inde, ako by ste chceli. Hlavne v hustej prírode sa môže zaseknúť ako postava a podobne aj kôň, ktorý dosť citlivý na prekážky. Peknou novinkou je ničenie prostredia, kde postavy dokážu rozsekať okolité bambusy a môžu zničiť aj celý bambusový les alebo rôzne menšie objekty v okolí, ako sú stánky, japonské papierové dvere a množstvo interiérových objektov. Po boji často zostáva okolo všetko rozsekané. Pekne je spracovaná aj deformácia snehu a vody pri skákaní, a dobrú fyziku má aj lano, po ktorom môže Naoe šplhať a rozhojdávať sa.  Celé to dopĺňa možnosť fotorežimu, kde si môžete robiť fotografie a upravovať ich filtrami.

Z technickej stránky hra funguje na PC bez väčších problémov, výkon je veľmi slušný aj napriek pridanému Ray tracingu, množstvu efektov a hustejšej vegetácii. Optimalizácia sa mi zdala bezproblémová, všetko plynulé minimálne na RTX 4080. Nemôžem síce hovoriť za všetkých, ale je vidieť, ako odloženia pomohli, a všetko je dobre dotiahnuté. Teraz nechýbajú ani moderné funkcie ako DLSS, FSR, XeSS a Frame Generation, aj keď zatiaľ bez priamo zapracovaného Multiframe generation. Čo sa týka výkonu, s DLSS na maxime v 4K dáva RTX 4080 okolo 60 fps a s frame generation okolo 100 fps.

Hudobná a zvuková stránka tiež nesklamú. V tomto je Ubisoft doma a, ako v celej sérii, aj tu ponúka pôsobivé podmazy s témou assassin hudby, obohatené o typické japonské zvuky. Navyše sa pridávajú aj celé hudobné scény s bojmi. Soundtrack totiž spája viac žánrov, okrem pohodových orchestrálnych skladieb od tvorcov soundtracku k Valhalle sú tam aj skladby od japonskej psych-rock skupiny. V možnostiach nechýba japonský dabing, ak si budete chcieť zvýšiť atmosféru.

Assassin's Creed Shadows
Assassin's Creed Shadows Možnosť pohybu na koni nechýba.
Možnosť pohybu na koni nechýba.


Assassin's Creed Shadows Detaily v prestrihových animáciách sú vysoké.
Detaily v prestrihových animáciách sú vysoké.


Assassin's Creed Shadows RPG prvky sú zamerané na levely vás, zbraní a nepriateľov.
RPG prvky sú zamerané na levely vás, zbraní a nepriateľov.




影の終章

Assassin’s Creed Shadows je pekným rozšírením série do historického Japonska, zároveň návratom do bojov medzi Assassinmi a Templármi, ako aj návratom k primárnemu cieľu assassinov - zabíjaniu. Hra tentoraz prináša dve rozdielne hrateľné postavy s unikátnymi štýlmi – Naoe ako rýchlu shinobi a Yasukeho ako samuraja, spoliehajúceho sa na surovú silu. Zachováva RPG hrateľnosť posledných dielov, pričom niektoré mechaniky zjednodušuje a pridáva nové prvky, ako je stavba dediny či dynamické ročné obdobia. Rozsah je tentoraz primerane vyvážený – nepôsobí zbytočne rozťahane ako Valhalla, no stále ponúka dostatok obsahu na desiatky hodín hrania. 


napísal saver 18.3.2025
Páči sa mi! (+8)
9.0
Ohodnotiť
ASSASSIN'S CREED SHADOWS
+ veľmi pôsobivé prostredie
+ dve rozdielne postavy s rozličnými prístupmi k úlohám
+ pekne spracované príbehy
dobre spracovaná štruktúra questov a rozmanité úlohy
+ široké možnosti zbraní
+ ničenie prostredia
- Animus misie sú slabé, prítomnosť chýba úplne
- len niekoľko menších noviniek do hrateľnosti oproti posledným hrám


RECENZIE HRÁČOV
PC
PS5
Xbox Series X|S

Vývoj: Ubisoft / Ubisoft
Štýl: Akčná Adventúra
Dátum vydania: 20. marec 2025
+ SLEDOVAŤ HRU

Mám

Čakám

Prešiel

Hrávam

Zoznam
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Zvuk vo hrách (1)
ahojte,priatelia. mám otázku. vo hre zaklinač 3 al...
|Upgrade budget gpu (14)
Zdravím, chcel by som poradiť ohľadom novej grafik...
|Mfg+freesynch geek problém (5)
čus,mám Nvidiu s MFG a monitor s FreeSynch.Nastáva...
|Počítač z alzy (26)
Ahojte oplatí sa to za tu cenu? https://m.alza.sk...
|Zmena hw (mb, cpu, ram )a cras... (11)
Zdravim ludkovia, viete pls poradit. pred tyzdnom ...
|Filmy filmy filmy film... (47090)
O filmoch. Hádam chápete....
|Knihy (0)
Fórum určené pre knižné témy...
|Knihy (6386)
Sem sa mozete prist podelit o svoj zazitok z knih,...
|Sector hraje ... (124601)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Screenshots (62013)
Vkladajte sem vaše zaujímavé screenshoty z hier. O...
|Svet, ukrajina, vojny ... (36898)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk