Spirituálny nástupca SOCOM série dorazil na Steam Early Access |
Taktická TPS sa chce držať old school štýlu, podporovať klany, súkromné servery a tímovú hru.
Taktická TPS H-Hour: World’s Elite na seba upozornila ako spirituálny nástupca SOCOM série už v roku 2013. Na Kickstarteri vtedy David Sears, bývalý kreatívny riaditeľ pôvodnej série, vyzbieral štvrť milióna dolárov. Vo februári predvádzal pokrok v leveldizajne a po ďalšom roku a štvrť sa H-Hour objavuje medzi Steam Early Access titulmi.
Hra je ešte stále v alfa-štádiu a Sears v popise rovno upozorňuje, že ešte nie je v stave aby mohla zaujať hráčov vyžadujúcich kompletnú a odbugovanú hru, ktorá už potrebuje dotiahnuť iba pár detailov. Prvá verzia otvorená vlastníkom predčasného prístupu ponúka hráčom základné funkcie potrebné k hraniu multiplayer zápasov 8v8 na dvoch mapách a v dvoch herných režimoch. Okrem zabíjania protivníkov je už vlastne možné iba zbierať muníciu, otvárať a zatvárať dvere a tancovať nad mŕtvolami. Hrať sa dá na dedikovaných serveroch s VAC ochranou i súkromných serveroch.
Zoznam chýbajúcich ale pripravovaných funkcií a obsahu je celkom dlhý, preto si autor a jeho štúdio pokúsia vydať aktualizáciu každý týždeň.
Do hry by mali postupne pribudnúť ďalšie charaktery, mapy, zbrane, výbušniny, animácie, achievementy i hráčske karty. Okrem toho má vzniknúť rozsiahla databáza štatistík každého hráča urobená tak, aby odhalila slabé stránky nováčikov a zároveň upozornila na cheaterov. Časom má byť uvoľnený aj nástroj na zriaďovanie vlastných dedikovaných serverov pre uzavreté komunity, e-sport nástrojov, nástrojov klanového manažmentu i nástrojov na (vizuálne?) upravovanie herných charakterov a zbraní.
H-Hour: World’s Elite má byť tým pravým orechovým pre hráčov, ktorým chýba skutočne tímová strieľačka s klanmi a potrebou hlbšej premyslenej tímovej spolupráce. Podpora klanov preto patrí medzi priority. Pohľad tretej osoby má zasa hráčom poskytnúť lepší prehľad o dianí na bojisku. Steam Early Access komunita prijala hru prevažne kladne, ale s výhradami k jej aktuálnemu stavu, možno teda bude k dokončeniu potrebných viac než odhadovaných 7 až 10 mesiacov. Na PS4 verziu sa nezabudlo, naďalej sa na nej pracuje.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Kingdom Come: Deliverance II 201
- RTX 5080 karty sú už v obchodoch. Koľko stoja? 232
- DeepSeek klamal o nákladoch na tréning AI: Skutočné výdavky sú 400-krát vyššie 65
- Netflix naplánoval svoje seriály a filmy na rok 2025 27
- GTA VI cieli na 30 fps na konzolách a bude sa možno predávať samostatne bez GTA On 233
- Kingdom Come: Deliverance II končí s pekným priemerom recenzií 129
- Objavujú sa prvé problémy s RTX 5090 kartami 161
- Recenzie na prvé RTX 5080 karty sú už vonku 196
- Nvidia predstavila špecifikácie RTX 5070 a RTX 5070 Ti 132
- Porovnania výkonu RTX 5080 grafiky 177 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Vývoj: SOF studios / SOF studios Štýl: Akcia | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|