Peter Molyneux rebootuje svoje indie štúdio 22Cans |
Peter Molyneux po nedávnych problémoch rebootuje svoje nezávislé štúdio 22Cans
Peter Molyneux je legendárny herný dizajnér, ktorý v minulosti dosiahol obrovské veci a úspechy, no posledné roky nedokáže vystúpiť z vlastného tieňa a titulky herných webov a magazínov plnil zväčša veľkými sľubmi a úprimnými ospravedlniami. Odišiel z veľkej hernej scény a založil si vlastné nezávislé štúdio 22Cans, kde sa začal sústrediť na originálne mobilné tituly. Štúdio sa hneď ukázalo titulom Curiosity, ktorý mal jednému z hráčov zmeniť život a vtedy sa začali nabaľovať problémy, ktoré sa naplno prejavili v ich ďalšom titule, Godus.
Bolo len otázkou času, kedy sa nesplnené sľuby a ďalšie problémy odrazia aj na štúdiu. To v apríli opustil Jack Attridge, spolutvorca Godusu, aj keď jeho odchod vraj s hrou nesúvisel. Teraz sa mení vedenie spoločnosti a zdá sa, že chcú celé štúdio "rebootovať". Sám Molyneux sa bude odteraz plne venovať úlohe kreatívneho riaditeľa. Bude naplno pracovať nie len na tituloch Godus a The Trail, ale aj na ďalších nových nápadoch. Novým CEO sa stáva Simon Phillips, ktorý je v hernom biznise už vyše 20 rokov. Ten je šťastný, že je súčasťou tejto organizácie a môže ju posunúť na novú úroveň. V štúdiu si dali za úlohu vytvárať nápady, ktoré zmenia svet a verí, že s novou organizáciou štúdia by sa im to mohlo podariť.
Zmena 22Cans určite prospeje, keďže posledné mesiace ukazovali, že nefungujú práve najlepšie. Sami si chyby uvedomujú a aj preto o ich pripravovanej hre The Trail zatiaľ veľa nevieme. Predtým, než ju svetu ukážu, chcú napraviť svoje chyby.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 312
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >