Dokázali by ste udržať rovnováhu medzi prírodou a ľudskou civilizáciou? |
Eco spojí skupinu hráčov a dá jej moc nad jedným spoločným panenským svetom. Zničia ho alebo zveľadia?
Strange Loop Games svoju pripravovanú hru Eco predstavujú ako "global survival game", čo vzbudzuje dojem, že by mohlo ísť o niečo v štýle Rust či DayZ alebo Ark: Survival Evolved. Narozdiel od týchto hier sa ale hráč v Eco nebude zaujímať iba o vlastné prežitie, ale o prežitie celého malého sveta.
Ten síce nevyzerá najlepšie ani s ohľadom na to, že ide o zábery z rannej fázy vývoja, ale zato v ňom žijú rastliny a zvieratá simulované 24 hodín denne. Každý jeden vlk rastie, hľadá potravu, snaží sa rozmnožiť a jeho život či smrť závisí od jeho okolia. Krajinka je vlastne v podstate dokonalá, až pokým do nej nie sú vpustení ľudskí hráči. Chcú si postaviť domy a mlyny a pece a potrebujú k tomu drevo, kameň a ďalšie suroviny. Krajina sa začne meniť a zďaleka nie vždy k lepšiemu. Bez pochopenia a rešpektovania krajiny sa môže celý ekosystém zrútiť ako domček z kariet.
Najzaručenejším spôsobom ako nenávratne poškodiť ekosystém je vymazať jedno oko potravinového reťazca. Takto neuvážený krok bude mať za následok "perma-death" celého serveru. Hráči preto dostanú nástroje, ako založiť akúsi vládu, otvoriť komunikáciu, prístup k štatistikám o vývoji a nakoniec hlasovať o dôležitých zákonoch s dopadom na každého hráča na danom serveri.
Túžba po peknej krajine bude, tak ako v realite, v protiváhe s hráčmi tvorenou ekonomikou, možnosťami rozvoja technológii a rýchleho výskumu. Svet bude zložený z voxelov a vďaka tomu ponúkne neobmedzenú ťažbu a bohaté možnosti budovania. Sami hráči si postavia nie len domy, ale aj školy, píly či pekárne poskytujúce svojmu majiteľovi unikátne bonusy alebo tovar.
A keby to bolo málo, budú sa komunity musieť vyrovnať s vonkajším ohrozením sveta. K zemi môže zamieriť meteorit, sucho urobí z jedla a vody nedostatkový tovar, globálne otepľovanie rozpustí ľadovce a zdvihne hladinu oceánu. Tieto katastrofické udalosti však budú voliteľné, na niektorých serveroch sa bude budovať a žiť bez takéhoto vyrušovania.
Opäť ide o projekt hľadajúci podporu na KickStarteri, o jeho budúcnosť by však už malo byť dobre postarané. Primárny cieľ stanovený na 100 tisíc dolárov už bol naplnený a prekročený a najbližšie dva týždne sa už budú naháňať iba menšie ciele. Podporovatelia s beta-prístupom by si mali zahrať v apríli budúceho roka, ostatní na začiatku roka 2017.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 115
- Čeština pre Assassin's Creed Shadows je už dostupná na stiahnutie 49
- Atomfall dostal recenzie 13
- DOJMY: Commandos: Origins volí taktiku "od fanúšikov pre fanúšikov" 19
- Porovnanie Assassin's Creed Shadows s Ghost of Tsushima 58
- Assassin's Creed Shadows už prekonal milión hráčov 76
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- Resident Evil 9 má priniesť výraznú zmenu série 61 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Strange Loop Games Štýl: Managementová / Survival Web: domovská stránka hry
| ||||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|