Nástupca Man of War na obzore? |
Barbed Wire sa s pomocou a enginom od tvorcov pôvodnej hry pokúsi urobiť hodnotného duchovného nástupcu. Gates of Hell už prešlo cez Greenlight.
Ukrajinské štúdio Best Way nám ponúklo hry Soldiers: Heroes of WWII, Faces of War a Men of War, ale odvtedy už bohužiaľ nič vlastné. O engine GEM 3 už roky nie sú nové správy a od zrušenia hry Nuclear Union hrá štúdio mŕtveho chrobáka. Ale aspoň neprestali s licencovaním svojho GEM 2 enginu, na ktorom bežala aj úspešná real-time stratégia Men of War a jej pokračovania od iných štúdií. Vďaka tomu boli pod ich dohľadom nedávno vydané Battle of Empires: 1914-1918, pripravuje sa Call to Arms a záštítia aj vydanie Gates of Hell.
Hra vzniká v neznámom štúdiu Barbed Wire, využije GEM 2 a chce byť duchovným nástupcom značky Men of War. Autori nepoužijú pôvodný GEM 2 engine a ani žiadnu z verzií použitých Men of War pokračovaniach, ale vlastnú verziu, ktorá by mala lepšie využiť výkon súčasných PC zostáv k veľkým bitkám, krajšej grafike, lepšej umelej inteligencii pechoty a bezproblémovému multiplayeru. Na vylepšení by mali pracovať programátori z tímu pôvodnej trojice stratégií od Best Way. Zachová sa pritom možnosť prepínania medzi RTS a TPS pohľadom.
Novinkou má byť systém vzdušných síl. Skôr či neskôr budú do alfa-verzie zakomponované letecké útoky a ako protiváha aj zbrane protivzdušnej obrany, vrátane 88 milimetrového flaku použiteľného aj ako protitankové delo.
Hra prešla cez Steam Greenlight a nezadržateľne sa teda valí do Steam Early Access, kde začne s východným frontom - multiplayerom so Sovietskym Zväzom a Treťou Ríšou, tréningom a kampaňou za Sovietsky Zväz. Do oficiálneho vydania má byť doplnená kampaň za Nemcov a frakcia západných spojencov tiež s vlastnou kampaňou. Ak bude hra úspešná, rozšíri sa o DLC frakcie – Poľsko, Nemecko, Maďarsko... (o Slovensku nebola zmienka, možno spí niekde na konci zoznamu).
S vybalancovaním frakcií v multiplayeri pomôže voľba roka, v ktorom sa bitka odohrá. Príkladom je Poľsko schopné zabojovať proti nemeckej armáde z roku 1939, aj keď len vďaka početnej prevahe. Spomenutá nemecká armáda bude v roku 1939 disponovať hlavne veľmi mobilnými jednotkami vhodnými na blitzkrieg, v roku 1945 predovšetkým ťažkými defenzívnymi jednotkami. Mapy budú nové, ale iste sa objavia aj podobné mape Farmland a ostatným klasikám.
Nakoľko budú sľuby splnené ale iste závisí od úspechu hry, čo môže platiť aj o troch úrovniach náročnosti. Na najľahšej má byť hra vlastne bežnou RTS-kou vhodnou aj pre nováčikov, najvyššia bola pomenovaná "Realistic“. Tam si hráč užije, že tanky využijú strelivo pre daný model dela, engine bude počítať s uhlom dopadu striel a dôsledne prepočíta penetráciu a v porovnaní s MoW budú mať zbrane dlhší dostrel, aj keď na diaľku budú veľmi nepresné.
Autori poskytli naozaj dosť informácií o svojich cieľoch, takže už iba v skratke pre veteránov MoW – v kampani sa budú jednotky prenášať z misie do misie, misiou môže byť obsadenie nepriateľskej pozície, ale aj obrana línie, sabotáž, pozemné aj námorné boje a ešte viac, nebude chýbať workshop s módmi, oficiálny mód Totaler Krieg a jednotky sa nebudú musieť odomykať skrz xp.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 324
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Digitalmimdsoft / Barbedwire Studios Štýl: Stratégia / Akcia | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|