Miscreated ukazuje nové techniky nasvietenia v Cryengine |
Nová technika v CryEngine nazvaná SVOGI dokáže vylepšiť nasvietenie na realistickejšie. Tu máme niekoľko prvých ukážok
Nová technika v CryEngine nazvaná SVOGI dokáže vylepšiť nasvietenie na realistickejšie. Tu máme niekoľko prvých ukážok z titulu Miscreated, ktorý túto funkciu dostáva prostredníctvom patchu. Autori hry hovoria, že Cryengine je prvý engine, ktorý funkciu zapracuváva, iné firmy sa o to snažili ale výkon nebol dostatočný, Crytek to dokázal v reálnom čase.
SVOGI funguje na systéme voxelizovania celého sveta, kde voxel zjednodušene reprezentuje každý objekt. Niečo ako Minecraft. Následne sa na takto zjednodušenej verzii sveta dá veľmi rýchlo vypočítať globálna illuminácia. Znamená to, že celý svet hry bude správne nasvietený a všetko bude vyzerať lepšie s minimálnmym dopadom na výkon, ak vôbec nejakým.
Samotná hra je survival zombie titul v štýle DayZ a podobných klonov. Podobne ako ostatné aj táto je v Early Access na Steame.
Obrázky vľavo majú SVOGI, vpravo nemajú.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové mega zľavy 9
- Prvé ukážky z playtestu nového Battlefieldu 112
- Radeon RX 9070 a RX 9070 XT karty dostali recenzie 120
- Kingdom Come: Deliverance 2 si už vďaka modu môžete na PC zahrať v pohľade z trete 64
- Porovnajme si, kam sa GTA V posunulo za 12 rokov 41
- Radeon RX 9070 a RX 9070 XT sú už v predaji 103
- Vivat Slovakia už dostala dátum vydania 94
- HBO finalizuje obsadenie ďalších postáv do Harry Potter seriálu 133
- RECENZIA: Age of Mythology: Retold - Immortal Pillars 12
- Google hrozí, že bude musieť oddeliť Chrome, možno aj Android 46 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Entrada Interactive / Entrada Interactive Štýl: MMO / Survival Web: domovská stránka hry
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|