Miscreated ukazuje nové techniky nasvietenia v Cryengine |
Nová technika v CryEngine nazvaná SVOGI dokáže vylepšiť nasvietenie na realistickejšie. Tu máme niekoľko prvých ukážok
Nová technika v CryEngine nazvaná SVOGI dokáže vylepšiť nasvietenie na realistickejšie. Tu máme niekoľko prvých ukážok z titulu Miscreated, ktorý túto funkciu dostáva prostredníctvom patchu. Autori hry hovoria, že Cryengine je prvý engine, ktorý funkciu zapracuváva, iné firmy sa o to snažili ale výkon nebol dostatočný, Crytek to dokázal v reálnom čase.
SVOGI funguje na systéme voxelizovania celého sveta, kde voxel zjednodušene reprezentuje každý objekt. Niečo ako Minecraft. Následne sa na takto zjednodušenej verzii sveta dá veľmi rýchlo vypočítať globálna illuminácia. Znamená to, že celý svet hry bude správne nasvietený a všetko bude vyzerať lepšie s minimálnmym dopadom na výkon, ak vôbec nejakým.
Samotná hra je survival zombie titul v štýle DayZ a podobných klonov. Podobne ako ostatné aj táto je v Early Access na Steame.
Obrázky vľavo majú SVOGI, vpravo nemajú.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Desktopy od Aceru s RTX 5080 a RTX 5090 grafikami ukázali aj ceny 169
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 84
- Ciri bude mať vo Witcher 4 zaujímavé a zmysluplné možnosti vzťahov 107
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 83
- Take 2: GTA 6 bude výnimočné a oplatí sa naň počkať 92
- Takto bude vyzerať balenie RTX 50 grafík 25
- Najpredávanejšie hry na Steame za rok 2024 13
- Black Desert je zadarmo na Steame 7
- Epic rozdáva zadarmo hru Control 52 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Entrada Interactive / Entrada Interactive Štýl: MMO / Survival Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|