Novinky ohľadom online titulu Escape from Tarkov |
Autori priblížili rozdelenie hráčov uprednostňujúcich first-person a third-person pohľad, portovanie na konzoly, VR aj otázku autohealu.
Escape from Tarkov akoby minulý rok v novembri vyskočil odnikadiaľ. Neznáma hra z neznámeho sveta od neznámeho štúdia, zato ale s veľmi pekným teaser-trailerom. Odvtedy sa k nám už dostali ukážky z hrania alfa-verzie a minulý mesiac sme si zhrnuli prvú várku podrobnejších informácií o tomto ruskom prekvapení. Autori z Battlestate Games pokračujú v rýchlom tempe a na sociálnych sieťachzodpovedali na ďalšiu várku otázok.
Hra nám bola predstavená ako MMO FPS/TPS. Teraz už vieme, že prím bude hrať FPS a pohľad tretej osoby bude voľbou na niektorých oddelených serveroch.
Escape from Tarkov by sa mohol dostať aj na aktuálnu generáciu konzol, ale prvoradé je dokončenie PC verzie. Autori nepochybujú, že konzolové porty budú potrebovať kompromisy v grafike. Vylúčená nie je ani podpora VR headsetov.
Žiadny autoheal. Zranenie môže spôsobiť stratu krvi, zlomeninu alebo aj šok z bolesti. Každý typ zranenia potom odstráni niečo iné (lieky, obväz). Pozor na vedľajšie efekty niektorých liekov! Pred každou výpravou sa v meste vygeneruje nový loot. Hráč si po dohraní nechá všetko, čo mu z neho zostalo, ale iba ak odíde po vlastných. Niektoré itemy sa objavia iba v určitých častiach mesta.
Ďalšie zaujímavosti:
- Hra nebude podporovať módy v žiadnej forme, možno sa do nej (po odsúhlasení) dostanú hráčmi vytvorené itemy.
- Medzi itemami nebudú chýbať vysielačky, rušičky ani ďalekohľady.
- Jednotlivé scenáre budú mať príbehový cinematický úvod vytvorený v engine (upravený Unity 5).
- Zbrane budú mať určitú výdrž a na údržbu bude potrebné zháňať repair kit. Zhoršenie stavu bude vidieť, ale aj cítiť počas streľby. Rôzne zbrane budú mať rôznu výdrž.
- Do boja si so sebou hráč môže vziať jednu zbraň na chrbát, jednu zavesiteľnú na opasok, jednu pištoľ do púzdra, jednu menšiu zbraň do batohu a jeden nôž do pošvy.
- Hlava postavy sa bude dať ovládať oddelene od zvyšku tela, inak povedané, bojovník sa bude vedieť rozhliadať bez toho, aby otáčal celým trupom aj so zbraňou.
A takto si Battlestate Games predbežne predstavuje minimálnu a odporúčanú PC zostavu:
Minimálne:
OS: Windows 7/8/10 (64 Bit)
procesor: dvojjadrový 2.4GHz (Intel Core 2 Duo, i3), alebo 2.6GHz (AMD Athlon, Phenom II)
RAM: 6 GB
grafická karta: 1GB s podporou DX9
miesto na disku: aspoň 8 GB
pripojenie na internet
Odporúčaná zostava:
OS: Windows 7/8/10 (64 Bit)
procesor: štvorjadrový 3.2GHz (Intel i5, i7), alebo 3.6GHz (AMD FX, Athlon)
RAM: 8 GB
grafická karta: 2GB s podporou DX11
miesto na disku: aspoň 8 GB
pripojenie na internet
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História Call of Duty série 416
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 59
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 107
- Novembrové hry 30
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 47
- Stalker 2 už má PC požiadavky, sú však podozrivo nízke 86
- Red Dead Redemption má niektoré veci lepšie ako dvojka 33
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 192
- PS5 Pro už bola rozobraná 215 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Battlestate Games Štýl: MMO / Akcia Web: domovská stránka hry
| |||||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|