Skladateľ Halo hudby opísal pôvodný koniec Halo 2 bez cliffhangeru |
Bungie malo pripravené a nadabované ukončenie príbehu veľkolepou scénou na Zemi, ktorá nakoniec nikdy neuzrela svetlo sveta.
"Sir. Finishing this fight," pamätajú si mnohí z vás posledné slová Master Chiefa v Halo 2. Nejeden hráč zostal poriadne zaskočený, keď mu Bungie v roku 2004 naservírovalo takýto cliffhanger a na dokončenie príbehu musel čakať takmer celé tri roky. Skladateľ Marty O’Donnell počas rozhovoru pre IGN prezradil, že štúdio malo pôvodne pre Halo 2 pripravený úplne iný, plnohodnotný koniec s veľkým vyvrcholením na planéte Zem.
Master Chief a Dervish (Arbiter) sa mali hnať za Prophet of Truth skrz Ark s tým, že príbeh by mal "veľké a nádherné vyvrcholenie" na Zemi. Tento záver bol nielen napísaný, ale jednotlivé scény boli už aj nadabované. Zahodenie tejto práce do koša O’Donnella a ďalších ľudí v Bungie sklamalo, ale štúdio vraj nemohlo splniť pôvodný plán a tak celý príbeh poprehadzovalo, koniec uťalo a hráčov okamžite navnadilo na pokračovanie.
Neuzatvorený príbeh hre neuškodil a naopak, stáva sa súčasťou značky. Nové "Halo štúdio" 343 Industries tiež nechalo na konci Halo 5: Guardians nitky rozpletené a odpovedí na najpálčivejšie otázky sa máme dočkať až v pokračovaní.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História Call of Duty série 417
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 82
- Ako je to s výkonom grafiky v PS5 Pro verzii konzoly? Má 33TFlops? 295
- Článok: PlayStation 5 Pro 141
- Stalker 2 už má PC požiadavky, sú však podozrivo nízke 86
- Red Dead Redemption má niektoré veci lepšie ako dvojka 33
- PS5 Pro už bola rozobraná 215
- Novembrové filmy a seriály 12
- GTA VI misie budú znovu lepšie, Rockstar vraj zdvihol latku v realizme a AI 73
- RECENZIA: Red Dead Redemption & Undead Nightmare (PC) 45 zobraziť viac článkov >
PC Xbox One Vývoj: Microsoft / Bungie Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|