Skladateľ Halo hudby opísal pôvodný koniec Halo 2 bez cliffhangeru |
Bungie malo pripravené a nadabované ukončenie príbehu veľkolepou scénou na Zemi, ktorá nakoniec nikdy neuzrela svetlo sveta.
"Sir. Finishing this fight," pamätajú si mnohí z vás posledné slová Master Chiefa v Halo 2. Nejeden hráč zostal poriadne zaskočený, keď mu Bungie v roku 2004 naservírovalo takýto cliffhanger a na dokončenie príbehu musel čakať takmer celé tri roky. Skladateľ Marty O’Donnell počas rozhovoru pre IGN prezradil, že štúdio malo pôvodne pre Halo 2 pripravený úplne iný, plnohodnotný koniec s veľkým vyvrcholením na planéte Zem.
Master Chief a Dervish (Arbiter) sa mali hnať za Prophet of Truth skrz Ark s tým, že príbeh by mal "veľké a nádherné vyvrcholenie" na Zemi. Tento záver bol nielen napísaný, ale jednotlivé scény boli už aj nadabované. Zahodenie tejto práce do koša O’Donnella a ďalších ľudí v Bungie sklamalo, ale štúdio vraj nemohlo splniť pôvodný plán a tak celý príbeh poprehadzovalo, koniec uťalo a hráčov okamžite navnadilo na pokračovanie.
Neuzatvorený príbeh hre neuškodil a naopak, stáva sa súčasťou značky. Nové "Halo štúdio" 343 Industries tiež nechalo na konci Halo 5: Guardians nitky rozpletené a odpovedí na najpálčivejšie otázky sa máme dočkať až v pokračovaní.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy na Alze boli spustené 26
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- Porovnanie Kingdom Come Deliverance II a Red Dead Redemption II 89
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 160
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 200
- DOJMY: Gothic 1 Remake 32
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 45
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox One Vývoj: Microsoft / Bungie Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|