Hlavný vývojár Kerbal Space Program odchádza od projektu |
Po piatich rokoch opúšťa tím a vydáva sa na novú cestu, ako to však vyzerá s budúcnosťou Kerbalu?
Keď sa vám niečo v živote podarí, môžete sa s tým uspokojiť na celý život alebo sa posunúť ďalej a vytvoriť ešte niečo ďalšie, možno aj lepšie. Medzi týmito dvoma možnosťami sa rozhodoval aj Felipe Falanghe, hlavný vývojár a líder projektu Kerbal Space Program. História tejto hry sa začala písať pred piatimi rokmi, pričom od tej doby si hra prešla skutočne veľkými vylepšeniami. Falanghe však dnes prišiel s dôležitou správou na fóre Reddit, kde sa poďakoval každému hráčovi Kerbal Space Program a zároveň sa rozlúčil nielen s nimi, ale aj s tímom, ktorý za hrou stál. Po piatich rokoch sa totiž rozhodol posunúť ďalej a opustiť jeho úspešný projekt, aby mohol začať pracovať na niečom inom.
"Zúfalo potrebujem vytvoriť niečo nové, aby som vytvoril viac ako jednu hru v mojom živote. KSP sa stalo hrou, ktorú som si ani nepredstavoval pred piatimi rokmi. Keď sme sa prvýkrát pustili do tohto projektu, nemohol som očakávať ani zďaleka to, čo sa z neho nakoniec stalo. Ak by som povedal, že KSP prekonalo všetky moje očakávania, nebolo by to dostatočné."
Zároveň sa ale vyjadril aj k budúcnosti Kerbal Space Program. Podľa jeho slov je koncept hry dokončený, no jeho vývoj nie. Jeho odchod od projektu však nič nezmení, pretože tím bude na hre naďalej pracovať a vydávať nový a nový obsah, vrátane funkcií. Falanghe verí každému jednému členovi tímu, a teda s opravami chýb a novými funkciami môžeme stále počítať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 92 zobraziť viac článkov >