Star Citizen ukázal nové obrázky a predstavil detaily k verzii 2.7 |
Verzia 2.7 sa blíži a autori poodhalili, čo nás v nej čaká, zároveň pridali galériu záberov.
PCgames magazín prezradil niekoľko detailov k prichádzajúcim updatom pre Star Citizen, pripravovanej vesmírnej MMO, ktorá pomaly naberá reálne kontúry.
Ako prvý príde 2.6 update, ktorý pridá samostatný modul Star Marine, ten bude očakávaným FPS prídavkom do hry. Okrem akcie prinesie aj lepší a viac doladený fps pohyb ako je aktuálne zapracovaný v hre. Následne 2.7 update pridá hlavne procedurálne generované planéty, kde budete môcť ľubovoľne na planétach a aj mesiacoch pristávať.
- Z grafických vylepšení pribudne aj nový svetelný systém pre dokonalejšie nasvietenie planét
- Samotné pristávanie na planétach bude vyzerať technicky lepšie ako v Elite Dangerous
- Môžete pristáť kdekoľvek manuálne, alebo automaticky na fixných miestach, ako základniach, alebo pristávacích plochách.
- Microtech a Hurston prídu po 2.7 update. Autori chcú mať hrateľný aj Stranton so všetkými stanicami a pristávacími plochami (okolo 40 lokalít) koncom roku 2016.
- Pribudnú nové joby a misie
- Rovnako pribudne obchod
- Planéty, mesiace budú rotovať prirodzene v svojich sústavách a bude na nich simulovaný denný cyklus
- Keď letíte nad oceánom pekne budete vidieť správne zakrivený horizont
- Stromy a zvieratá sú naplánované do budúcnosti, autori majú pripravené šablóny pre ekosystémy, ktoré po aplikovaní na generované planéty budú vyzerať prirodzene a konzistentne.
- Planetárne povrchy a topografické detaily sú ovládané cez dynamický LOD systém
- Pôsobivý v hre bude aj systém oblakov, ktoré sú plne volumetrické, majú hĺbku, výšku a ovplyvňujú viditeľnosť, oblakmi môžu byť zahalené aj vrchy a hmlou doliny.
- Viditeľnosť na planétach nie je obmedzená, realisticky ju ovplyvňuje volumetrická atmosféra
- Čo sa týka výkonu na GTX980 išli planéty okolo 45 fps.
- Postavy v hre budú mať vlastné AI, budú mať koníčky a vlastný virtuálny mozog, ktorý im umožní zapamätávať si vaše skutky. Zo zaujímavostí keď ste NPC postave blízko jej AI pôjde na 60hz, ak ste ďaleko rozmýšľanie sa spomalí na 1hz.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- DOJMY: Gothic 1 Remake 41
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 163
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 203
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 49
- Článok: Samsung Galaxy S25 Ultra 44
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42
- Apple predstavilo nový iPhone 16e 73
- The Elder Scrolls VI má byť v Hammerfall a Big Rock oblastiach, bude mať aj námorn 52 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Cloud Imperium Games / Cloud Imperium Games Štýl: Akcia / Simulácia Web: domovská stránka hry |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|