Bude väčšina hier využívať Cloud Computing do 5 rokov? |
Nápad s hraním hier prostredníctvom Cloudu tu síce už bol, no po krátkom čase spadol do úzadia. Spoločnosť Cloudgine však verí, že to bolo len kvôli nedostatku herných zážitkov vytvorených práve na takýto typ hrania.
Nápad s hraním hier prostredníctvom cloud computingu tu síce už bol, no po krátkom čase spadol do úzadia. Spoločnosť Cloudgine však verí, že to bolo len kvôli nedostatku herných zážitkov vytvorených práve na takýto typ hrania. To sa podľa nich má do piatich rokov zmeniť.
Ide teda o hranie, ktoré prebieha prostredníctvom siete, pričom počas neho váš počítač/konzola využíva výpočtový výkon vzdialeného serveru. S týmto hraním vám teda odpadajú starosti, či hardvér vášho počítača/konzoly dokáže danú hru, na ktorú máte chuť, vôbec rozbehnúť. Maurizio Sciglio zo spoločnosti Cloudgine nedávno poskytol rozhovor stanici BBC, v ktorom verí, že hranie hier pomocou cloud computingu môže byť istou hudbou budúcnosti a ďalšou veľkou vecou pre herný priemysel. Prvou hrou, ktorá by mohla toto hranie odštartovať je Crackdown od spoločnosti Microsoft, vyvíjaný primárne na konzolu Xbox One. Práve Crackdown poslúži ako tzv. acid-test pre hranie hier na posilnenom serveri. V prípade, že sa osvedčí, otvorí cestu aj ďalším titulom, ktoré budú fungovať podobne.
„V našej spoločnosti si myslíme, že tak či onak, väčšina hier do piatich rokov bude využívať cloud computing. Ten nám môže rovnako pomôcť aj v oblasti VR. V nej je na zariadenia kladený vysoký tlak vďaka tomu, že na svoj plynulý beh a 90 snímkov za sekundu potrebuje VR hranie naozaj výkonný hardvér. Práve tu sa tiež otvára cesta pre cloud computing,“ hovorí Sciglio.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 344
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75 zobraziť viac článkov >