Autori Farming Simulator 2017 približujú fungovanie modov na konzolách |
GIANTS sa rozhodli zjednodušiť prácu moderov na PC a taktiež ich rozšíriť aj na konzoly, aj keď s obmedzedniami.
Už pravidelná séria pre milovníkov polí, farmárskych strojov a prenikavej vône pekne odležaného hnojiva sa do našich herných strojov čoskoro dostane s ďalším pokračovaním Farming Simulatora. Ročník 2017 sa snaží posunúť zážitok z farmárčenia ešte ďalej, no ako nám tvorcovia najnovšie odhalili v ich blogu na Facebooku, zamerali sa aj na prínos komunity s lepšou podporou moderov a modov. Farming Simulator 2017 totiž dostane takzvaný Mod Hub, čo je vlastne akási centrála pre všetky dostupné mody. Nájdete ju priamo v menu, kde si budete môcť pohodlne prezerať všetky dostupné mody rozdelené do samostatných kategórií ako traktory, kombajny, mapy, objekty a ďalšie. Ak si už nejaký mod vyberiete, budete sa môcť pozrieť na jeho popis, hodnotenie či obrázky. Keď sa vám všetko bude pozdávať, jedným kliknutím ho do hry stiahnete.
Štúdio to s modmi myslí vážne a vďaka tímom, s ktorými spolupracujú, chcú už pri vydaní takýmto spôsobom ponúknuť 25 modov. Každopádne, tvorba modov je samozrejme dostupná pre každého. Ak nejaký sami vytvoríte, musíte ho nahrať na schválenie. Ak bude schválený, prejde do kategórie "Beta", kde bude ešte raz skontrolovaný a schválený - keď bude všetko v poriadku, zobrazí sa v príslušnej kategórii medzi ostatnými modmi.
Toto všetko sa týka PC verzie hry, no modov sa dočkajú aj hráči na konzolách. Tam bude situácia okolo nich podobná, no celý proces bude o niečo viac prísnejší. Na PS4 a aj Xbox One bude limit vo veľkosti nainštalovaných modov - maximálne 4GB. Podporovať budú aj multiplayer, pričom vďaka kompatibilnému systému bude veľmi jednoduché vytvoriť mody pre všetky platformy. Na každej je totiž používaný rovnaký formát pre textúry, objekty alebo zvuky. Ak ale budete chcieť vytvoriť mod pre konzoly, bude musieť obsahovať iba originálne scripty z hry. Vlastné tak nebudú povolené a to isté platí aj pri značkách - keď budete vytvárať nejaký nástroj alebo vozidlo, bude musieť niesť niektorú z už licencovaných značiek, poprípade bude musieť byť úplne bez značky alebo s vymyslenou značkou. Vytvárať sa budú dať aj vlastné mapy, no taktiež iba s originálnymi scriptami.
Kedže však mody na konzolách budú musieť byť testované interne v štúdiu, aby spĺňali všetky podmienky stanovené Microsoftom a Sony, vydávané budú v pravidelných intervaloch. Farming Simulator 2017 vychádza 25. októbra.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 45 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Focus Home Interactive / Giants Software Štýl: Simulácia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|