Activision Blizzard sa môže pýšiť najväčšou online komunitou v ich histórii |
K tomuto enormnému úspechu za posledný štvrťrok môže firma vďačiť najmä hre Overwatch, ale aj World of Warcraft
Tretí kvartál roka 2016 si Activision Blizzard oficiálne uzatvoril a čísla vypustil na verejnosť. No a čo z nich vyplýva? Rozhodne nič negatívne a Blizzard môže oslavovať. A to doslova. Totiž, z pohľadu online komunity zaznamenali v treťom kvartáli tohto roka najväčšiu aktivitu hráčov v celej svojej histórii. V číslach ide o 42 miliónov aktívnych hráčov, pričom za tento úspech jednoznačne môže vydarený Overwatch a stále nestarnúci World of Warcraft. Ide o 25% nárast v porovnaní s predchádzajúcim štvrťrokom a až 50% nárast pri porovnaní rovnakého obdobia v minulom roku. Znamená to teda, že Blizzard dokázal svojim úspechom zdvojnásobiť počet aktívnych hráčov v jednom mesiaci (MAU) behom dvoch rokov.
World of Warcraft: Legion zaznamenal predaje v počte 3,3 milióna kópií hneď v prví deň od spustenia predaja, čo iba nadväzuje na úspechy predchádzajúcich expanzií, ktoré predali približne rovnaký počet počas prvých 24 hodín. No a aktuálny hit Blizzardu v podobe akcie Overwatch je na tom tak dobre, že sa mu podarilo prekonať hranicu 20 miliónov hráčov najrýchlejšie zo všetkých hier, ktoré kedy Blizzard vydal. Rekord v počte MAU sa však podarilo dosiahnuť aj celej firme Activision, keď za posledný štvrťrok dosiahli rekord 46 miliónov, čo je teda najviac v histórii firmy - 18% nárast za posledné dva roky. No a pre zaujímavosť, hráči hraním hier od Activision-Blizzard dokopy strávili v tomto období až 10 miliárd hodín.
V skratke tiež môžeme spomenúť Destiny: Rise of Iron, ktoré zvýšilo počet MAU v porovnaní s druhým kvartálom tohto roka. Čistý zisk firmy dosiahol 1,57 miliárd dolárov a príjem iba z in-game obsahu dosiahol až jednu miliardu dolárov. No a zisk z digitálneho obsahu atakoval $1,34 miliardy. Mobilný King však zaznamenal pokles v počte MAU, a to na 394 miliónov hráčov. Aj napriek tomu sa im však podarilo zvýšiť čas, ktorý hráči strávili hraním ich hier.
Nakoniec tu máme ešte čísla z eSportu, kde Activision a Major League Gaming v spolupráci s Facebookom zaznamenali rekord v počte videní - celkovo 50 miliónov, čo je nárast až o 67% pri porovnaní s predchádzajúcim štvrťrokom. Dokonca pri najvyššom záujme zaznamenali v jeden deň až 11 miliónov používateľov. Začiatkom septembra prebehla akcia pod zášitou Activisionu - Call of Duty XP s Call of Duty World League Championship, kde boli prítomní spolu so Sony a PS4. Počas sezóny 2016 sa do ligy zapojilo viac ako 1000 tímov a v počte zhliadnutí sa vyšplhali na číslo 121 miliónov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 45
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 27
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|