The Last Guardian ponúka nový CG trailer a rozhovor s tvorcom Fumito Uedom |
Ueda porozprával o inšpirácii s ostatnými hrami, o realizácii prvotnej myšlienky alebo o porovnávaní s jeho predchádzajúcimi titulmi.
Do vydania dlho očakávaného The Last Guardian nás delí ešte niekoľko týždňov a pri tejto príležitosti tento týždeň brázdil americké kiná nový CG trailer na túto PS4 exkluzivitu. Okrem zverejnenia tohto traileru americký PlayStation Blog vyspovedal samotného tvorcu Fumita Uedu, s ktorým sa bavil najmä o jeho inšpirácii pre hru a tiež možným spojením medzi The Last Guardian a Shadow of the Colossus.
To najzaujímavejšie z rozhovoru:
Ueda o realizácii prvotnej myšlienky pre The Last Guardian
„Bude to pre mňa trochu ťažké, ale povedať, že som urobil všetko na 100% nie je úplne pravda. Ako tvorca máte vždy pocit, že ste mohli urobiť niečo viac. Keď som dokončil Ico a Shadow of the Colossus cítil som sa rovnako ako teraz. Myslím, že zamestnanci spoločnosti Sony a Gendesign dali do toho všetko. Každý kúsok energie, ktorý mali, naliali do tohto projektu.“
O osobnej inšpirácii stojacej za The Last Guardian
„Trico je kríženec, zmes mačky, vtáka, psa a podobne. To by mohlo predstavovať určitý motív. Keď som bol mladší, vyrastal som v domácnosti, v ktorej bolo veľa zvierat. Moje skúsenosti s nimi vo mne zanechali skvelé spomienky, na ktoré spomínam stále. Pri vytváraní Trica som nemusel naozaj robiť žiadny špecifický výskum, pretože je to tvor, ktorý zrejme neexistuje. No jeho vytváranie je založené na mojich spomienkach z detstva, na spôsobe mojej interakcie so zvieratami a na spôsobe akým na mňa reagovali.“
O porovnávaní s Ico and Shadow of the Colossus
„Spôsob akým to vidím ja je možno to, že obe z týchto hier sú z rovnakého sveta, možno rovnakého univerza. Ale The Last Guardian bude pre hráčov niečo iné a to ako ho budú vnímať závisí od ich fantázie. Každý má totiž inú úroveň vzťahov s predchádzajúcimi titulmi, a tak sme hráčom nemohli diktovať to, v čom sú tieto tituly podobné a v čom nie. Je to na hráčoch.“
O jeho najpyšnejšom úspechu v The Last Guardian
„Povedal by som, že mojim najpyšnejším úspechom v The Last Guardian je to, čo sme boli schopní dosiahnuť s charakterom Trica. Jeho správanie, všetko o ňom. V podstate sme vdýchli život tvorovi, ktorý nebol nikdy vytvorený. Vdýchli sme mu jeho nový charakter, čo bolo veľmi ťažké. Aký je vlastne pocit kŕmiť Trica? Chcem, aby hráči zažili, aký je to pocit.“
O inšpirácii s ostatnými hrami
„Je tu niekoľko hier, ktoré mi otvorili oči a ovplyvnili ma značným spôsobom. Jednou je Prince of Persia, ďalšou Another World a možno to bude prekvapenie, ale Virtua Fighter je ďalšou. Čo majú spoločné všetky tieto hry je zložitosť animácie, ktorá pomáha tvorcom vdýchnuť nový život ich postavám. Je to prvý krok, ktorý pre mňa vždy bude výzvou.“
O rozšírení príťažlivosti videohier
„Na túto otázku je ťažké odpoveď, no myslím, že by to mohli byť možno nižšie bariéry vstupu na trh alebo potrebné zručnosti. Ale tým nechcem povedať, že hry musia byť teraz jednoduché, neuvážené alebo niečo podobné. Keď sa nad tým zamyslíte, tak pôvodcom videohier boli arkády, za ktoré ste zaplatili okolo 100 yenov a hrali ste sa tri minúty (pretože hra bola na čas). Potom bol v podstate koniec alebo tu boli umiestnené nejaké obmedzenia. Niekedy to môže byť trochu zastrašujúce.
Na konzolových hrách nie je potrebné vkladať čas alebo obrazovku GAME OVER, pretože chceme, aby sa ľudia hrali dlhšie. V prípade, že z hier bude vyžarovať pocit, že sú o niečo viac prístupnejšie, možno si ich obľúbi viac ľudí. Rovnováha v tomto smere však nie je ľahkou úlohou.“
O dlho očakávanom vydaní The Last Guardian
„Je to celkom jednoduché...na konci hrania prostredníctvom hry, ak hráč cíti Tricovu existenciu, myslím tým to, že Trico pre neho naozaj existuje, potom sme dosiahli to, čo sme si stanovili na začiatku.“
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 285
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 95
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCEJ / Team ICO Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|