Nvidia rozanalyzovala výkon Watch Dogs 2 |
Nvidia má vo Watch Dogs 2 svoje efekty a náležite tomu hru aj podrobne graficky rozanalyzovala.
Nvidia má vo Watch Dogs 2 svoje efekty a náležite tomu hru aj podrobne graficky rozanalyzovala. Podobne ako v svojich predchádzajúcich analýzach aj tu rozobrala jednotlivé nastavenia grafiky a ich dopad na výkon. Špeciálne pri tomto titule si to je dobre pozrieť keďže má množstvo prehnaných nastavení, ktoré nemusíte mať na maxime a ušetria vám výkon.
Detaily a benchmarky nájdete tu spolu s množstvom porovnávacích záberov. Celé je to veľmi rozsiahle a tak si zhrňme len tie dôležitejšie efekty.
Ambien Occlusion je dôležitý efekt pre celkový dojem z prostredia aj keď je ich tu až príliš na výber, najlepšie je asi vybrať HBAO+, ktoré vytvára najlepšie kontrasty tieňov v rohoch objektov, Ubisoftovské HMSSAO je až príliš presvetlené (porovnanie). Ostatné sú už len nižšie verzie týchto dvoch efektov.
Bloom a DOF sú jasné efekty a veľa z výkonu neberú, ale veľký pozor dajte na Extra Details nastavenie, to je síce to čo veľa hrám chýba a teda nastavenie LOD, teda vzdialenosť na ktorú sa vám objekty objavujú, alebo získavajú detaily. Tu môžete nastaviť aj na 100%, ale dopad na výkon je masívny. Lepšie je držať sa okolo 50-80%, tam je ešte rozumný pokles. porovnanie 50% vs 100%.
K tomu Geometry má len malé spomalenie a oplatí sa mať maximum, veľký vizuálny efekt v noci má nastavenie Headlight shadows, teda tiene zo svetiel auta, kde si môžete vypnúť všetky, zapnúť len vaše, alebo zapnúť pre ďalšie 4 autá. Zaberá to pár fps, ale je na vás či to chcete, alebo či sa vám tu oplatí ušetriť framerate. porovnanie 4 vs 1 auto
Máte na výber aj rôzne možnosti Antialiasingu, ktorý je najvyšší zabijak výkonu a tak opatrne s ním, už len 2XMSAA alebo 2xTXAA zoberú aj 12 fps na GTX1080. Ak chcete ušetriť výkon vyberte posprocessing antialiasing a teda SMAA alebo FXAA, nie sú také pekné, ale postačia.
Pixel Destiny vám umožní upscalovať, alebo downscalovať obraz na vami zvolené rozlíšenie a môžete tak vytvoriť kvalitnejší obraz za cenu straty výkonu, alebo naopak rozmazať obraz ak chcete ušetriť výkon.
Nastaviť môžete aj reflekcie, ktoré veľa výkonu neuberú, alebo San Francisco Fog, zapnúť parádnu hmlu na mesto, ktorá má masívny dopad na výkon, ale ak sa chcete pokochať hmlou, na chvíľu je to veľmi pekné. porovnanie
Screen space reflection je ďalší náročný efekt, ktorý vidieť hlavne za dažďa, kde sa odrážajú okolité svetlá a budovy. Je vhodného mať zapnutý pre pôsobivejšie scenérie.
Shadows teda tiene sú tu parádne a môžete si vybrať rôzne typy, pozor na kvalitné ale výkonovo náročnejšie PCSS a HCFT tiene, ostaňte pri Ultra ak nemáte výkon na rozdávanie.
Pridali aj Temporal filtering je vlastne efekt, ktorý sa volá checkerboard rendering a používa sa na upscalovanie pri PS4 pro. Ubisoft to použil už pri Rainbow Six Siege a tu to ešte vylepšil. Napríklad s ním môžete zvýšiť rozlíšenie z 1080p na 1440p bez straty výkonu. Vizuál sa samozrejme mierne zhorší. Tu je ukážka.
Nakoniec filtrovanie textúr nechýba, to má len malý dopad na výkon, presne naopak ako pri konzolách, rovnako rozlíšenie textúr veľa nezoberie, ale záleží hlavne od pamäte grafiky, rovnako môžete nastaviť detaily vody, ktorá je v hre parádna a jej nastavenia veľa výkonu neberú. Nvidia do dopĺňa ešte DSR downscalovaním pre vyššiu kvalitu obrazu.
Celkovo je Watch Dogs 2 technologicky veľmi pekne prepracovaný a výkon si môžete prispôsobiť ako potrebujete.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|