Conan Exiles bude chránený Denuvom, ponúka nové informácie a gameplay |
Hra je už takmer tu a preto si zhrňme pravdepodobne posledné informácie pred vydaním.
Vydanie Conan Exiles je už skoro tu a vývojári nám čakanie skracujú postupným odhaľovaním ďalších detailov k hre, o ktorých ešte stále vieme len málo alebo vôbec nič. Počas niekoľkých posledných dní Community Manager spoločnosti Funcom Jens Erik Vaaler, odpovedal na niekoľko otázok, ktoré sa týkali ďalších detailov. Tu je teda prehľad jeho slov.
„Conan Exiles vyjde prostredníctvom Early Access s Denuvom protipirátskou ochranou a opatrením Battle-Eye, ktoré poskytne ochranu proti podvádzaniu. Dôvodom použitia dvojice týchto ochrán je, aby hru chránili po celý čas, pričom sme s Battle-Eye mysleli aj na hráčov, na ich talent, úsilie a čas, ktorý do hry vložili. Hru sme s použitím týchto ochrán dôkladne testovali a záver je taký, že beží skvele, takže sa nemusíte báť žiadneho negatívneho vplyvu a použitie týchto ochrán sa nedotkne ani moddingu.
Tiež si uvedomujeme problémy s výkonom siete, ktoré ste mohli vidieť na streame minulý týždeň. Každý deň riešime rôzne opravy a snažíme sa, aby bola hra pred jej vydaním v perfektnom stave. Podarilo sa nám teda opraviť veľa problémov, ktoré zachycoval stream z minulého týždňa a budeme ich riešiť aj naďalej.
Okrem toho priebežne pracujeme ešte na bojovom systéme a AI. Sme si vedomí problémov a pozorne čítame aj vašu spätnú väzbu. Keď sme už pri bojoch tiež by som rád povedal niečo k tomu, ako budú fungovať úmrtia. Počas úmrtí nebudete uväznení v animácii, ako tomu bolo v Age of Conan. Keď konečne zabijete svojho protivníka bude tu šanca k tomu, aby ste vyvolali fatalitu, ktorej výsledkom bude odseknutie hlavy alebo inej končatiny,“ hovorí Vaaler.
Ďalšie podrobnosti sa týkajú toho, že striekanie krvi bolo oproti streamu z minulého týždňa umiernené, serverové súbory pre tých, ktorí by chceli byť hostom budú dodané spolu s klientskými súbormi pri začiatku Early Access, systém farieb je stále vo vývoji a obliehacie zariadenia budú do hry pridané neskôr. V neposlednom rade vývojári spomínajú ešte fakt, že informácie o Xbox One preview verzii prídu po vydaní hry na Steame.
Okrem spomínaných informácií bol vydaný aj nový, 50 minútový gameplay komentovaný tvorcami. Vidíme v ňom niekoľko pamiatok, vrátane pozostatkov minulých civilizácii ako aj obrie hliadky na vrcholoch hôr, pár dungeonov a pohľad na to, ako bude v hre vyzerať prieskum. Hra vychádza na Steame 31. januára. Xbox One verzia by mala vyjsť niekedy počas jari, pričom ju bude nasledovať verzia pre PS4. Informácie o konzolových verziách prídu neskôr.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 27
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Funcom / Funcom Štýl: MMO / Survival Web: domovská stránka hry
| |||||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|