Šéf Undead Labs poodhalil detaily State of Decay 2 |
CEO Jeff Strain sľubuje co-op pre štyroch hráčov a väčší, živší svet.
Od ohlásenia pokračovania zombie survival open world RPG strieľačky State of Decay na PC a Xbox One už prešiel takmer rok, avšak k odhaleniu prvých detailov sa Jeff Strain, CEO štúdia Undead Labs, odhodlal až pred dvoma týždňami na výstave PAX East 2017. Priamo na mieste ho vyspovedali reportéri z Gamespotu.
Hlavnou novinkou v State of Decay 2 bude kooperatívny mód pre štyroch hráčov, ten uprednostnili pred čistým MMO štýlom, ktorý pôvodne plánovali. Základ hrateľnosti z jednotky ostane nedotknutý. Strain hráčov ubezpečuje, že štúdio sa aj naďalej stráni od skriptovaných sekvencií. Naopak, veľké úsilie vynakladajú na vzájomné spolužitie mnohých vnútorných systémov, ktoré dynamicky riadia prirodzenú simuláciu herného sveta. Pre hráčov tak ostane zachovaná voľnosť pohybu v prostredí, ktoré si žije vlastným životom, a možnosť napredovať v príbehu vlastným tempom.
V tejto súvislosti vývojári v druhom dieli odstránili nepopulárnu zotrvačnosť sveta v režime offline, ktorá bola nekonečným zdrojom frustrácie, odoberajúc hráčom značnú časť kontroly nad vlastným osudom. Strain v rozhovore zdôraznil, že férovosť herného sveta prechádza pri vývoji State of Decay 2 najvýraznejšími vylepšeniami.
Objasnil aj úlohu kooperatívneho multiplayeru a jeho vplyv na náročnosť hry. V mnohých kooperatívnych módoch sa totiž ozubenosť nepriateľov zvykne šplhať nahor spoločne s aktuálnym počtom hráčov. Aj v tomto prípade však v State of Decay 2 ostane zachovaná jednotná simulácia a množstvo všetkých dostupných nástrojov, prostriedkov a zdrojov je za každých okolností preddefinované a konečné. Pre Undead Labs je jednoznačným cieľom udržiavať uveriteľnosť herného sveta na maxime a odmeňovať kooperatívny multiplayer rýchlejším napredovaním, namiesto umelého nafukovania počtu zombíkov pre udržanie relatívnej náročnosti. Chyby hráčov však budú trestané rovnako tvrdo, hrať s kamarátmi teda nebude znamenať automatický úspech.
Strain zároveň vylúčil PvP mód a dokonca aj friendly fire v kooperatívnom móde. Hráči sa tak nebudú navzájom zabíjať. Na zabíjanie budú mať nepriateľov. Nakoniec dodáva, že veľkosť herného sveta údajne narástla spolu s veľkosťou vývojárskeho tímu, ktorý navýšil počty štvornásobne.
Na viac informácií, vrátane dátumu vydania, si však budeme musieť počkať do 11. júna, kedy sa má trailer pre State of Decay 2 objaviť na tlačovej konferencii Microsoftu na E3.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 45 zobraziť viac článkov >