Kampaň Call Of Duty WWII bude rozprávať príbeh aj počas hrateľnosti, nebude mať regeneráciu zdravia |
Sledgehammer games predstavilo niekoľko detailov okolo kampane Call Of Duty WWII.
Sledgehammer games predstavilo niekoľko detailov okolo kampane Call Of Duty WWII. Presnejšie hovoria o jej štýle, ktorý bude teraz iný v otázke mixovania hrateľnosti a vyrozprávania príbehu.
Autori si totiž zobrali príklad z walking simulátorov ako Firewatch, alebo Gone Home, kde je príbeh veľmi dobre vyrozprávaný počas samotnej hrateľnosti a nie v prestrihových scénach. Niečo podobné chcú aplikovať aj oni. Chcú vyrozprávať viac príbehu priamo počas hry a menej sa sústrediť na prestrihové scény. Budú tak ma viac času na rozprávanie, hráči lepšie spoznajú postavy, nasajú atmosféru a brutalitu vojny. Dôležité však pre nich bude vyváženie rozprávania príbehu a bojov.
Zo zaujímavostí potvrdili aj to, že vaša postava v kampani nebude mať regeneráciu zdravia. Autori chcú ukázať, že je to len neostrieľaný vojak, nemôže len tak stáť a schytávať guľky. Ukážu tým jeho zraniteľnosť. Zároveň sa budú orientovať na spoluprácu v tíme. Medik vás bude liečiť, ďalší člen jednotky vás bude zásobiť muníciou. Každý z tímu bude mať svoju úlohu. Ak sa počas boja odtrhnete od tímu, budete bez zásob a budete musieť viac rozmýšľať a menej strieľať.
Bližšie hru autori predstavia na E3. Vyjde 3. novembra na PC, Xbox One a PS4.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Vivat Slovakia práve vyšla v plnej verzii 100
- Aký výkon v testoch ukázala RTX 5060 Ti karta? 99
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- RECENZIA: Chains of Freedom 0
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 65
- RECENZIA: Tempest Rising 33
- Článok: Samsung Galaxy A56 5G 15
- GeForce RTX 50: Technológie novej generácie predstavené na Half-Life 2 RTX Remix 28
- Vydanie Elder Scroll Oblivion Remastered je blízko, už sa objavili prvé zábery 64 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Activision / Sledgehammer games Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|