Sony vníma konkurenciu Switchu a Scorpia ako ohrozenie počtov svojich hráčov |
Zástupca viceprezidenta Sony Interactive Entertainment hovorí o tom, ako vnímajú konkurenciu, čo pre nich znamená PS VR, PS Now a PS4 Pro.
Počas Sony konferencie Investor Relations Day 2017, ktorá sa konala v Tokiu, nám zástupca viceprezidenta Sony Interactive Entertainment, Tsuyoshi Kodera poskytol viac informácii týkajúcich sa PlayStation biznisu. Prvej otázke, ktorej Kodera musel čeliť bolo, či vydanie Switchu a blížiaci sa príchod Scorpia považuje Sony za riziko, ktoré by mohlo spôsobiť odliv hráčskej základne.
Tu spomenul, že prítomnosť konkurenčných konzol aktivuje trh, zatiaľ čo Sony bude vždy pozorne sledovať to, čo ponúka ich konkurencia. Okrem toho sa budú zo všetkých síl snažiť, aby konkurencia neohrozila trhovú pozíciu PlayStation. Reč prišla aj na PlayStation VR, kde Kodera spomenul, že ak sa zvýši objem produkcie tejto náhlavnej VR súpravy, Sony získa viac priestoru pri znížení nákladov, čo by sa priaznivo mohlo odraziť na cene. Napriek pokračovaniu vo väčších objemoch PS VR sa však chce Sony zamerať na poskytovanie vysokokvalitného zážitku.
Tento fakt sa v súčasnosti odráža na tom, že Sony počúva spätnú väzbu od používateľov, na základe ktorej sa snaží zlepšovať ako hardvér, tak softvér u PS VR. Ďalšou zaujímavou novinkou z úst Koderu bol pokrok v oblasti cloudového hrania. Sony by v tomto smere chcelo maximalizovať životný cyklus svojich IP a tiež pristúpiť k novým distribučným kanálom. PlayStation Now im ponúka možnosť maximalizovať predaj, pričom predplatné tejto služby vytvára nové obchodné príležitosti.
Kodera nakoniec poveda, že zavedenie PS4 Pro bolo zamerané na zvýšenie predaja medzi hlavnou používateľskou základňou a tiež na získanie nových používateľov. Na druhej strane sa však Sony zaväzuje k tomu, že bude aj naďalej pracovať na štandardnom modele PS4 prostredníctvom poskytovania nových hier, ktoré budú pokračovať v získavaní tzv. “light” používateľov, pričom táto konzola prispeje tiež k zvýšeniu predaja služby PlayStation Plus. Kľúčovým faktorom úspechu tejto služby bolo zachovanie si súčasných 26,4 milióna predplatiteľov.
Čo si o konkurenčom boji platforiem myslíte vy? Malo by sa Sony báť existencie Switchu a príchodu Scorpia?
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 32
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 53
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16 zobraziť viac článkov >