Ako Sony odôvodňuje nepripojenie sa ku crossplatform mutiplayeru v hrách? |
Jim Ryan marketingový šéf Sony sa vyjadril k nepripojeniu svojej platformy ku spojenému multiplayeru aj s inými konzolami v Minecrafte a aj Rocket League.
Jim Ryan marketingový šéf Sony sa vyjadril k nepripojeniu svojej platformy ku spojenému multiplayeru aj s inými konzolami v Minecrafte a aj Rocket League. Jeho vysvetlenie je však zvláštne a nevyzerá, že by plánovali svoj postoj v dohľadnej dobe meniť.
Hovorí, že napríklad Minecraft je hra pre všetky vekové kategórie, majú s nimi zmluvu a musia ich ochraňovať v sledovanom Playstation univerze. Otvorenie by znamenalo ohrozenie detí externým vplyvom, ktoré nemôžu ovládať ani sledovať. Je to niečo, k čomu musia pristupovať veľmi opatrne.
Toto vysvetlenie sa však vôbec nezhoduje s pripojením Rocket League k Steamu, ten tiež nemôžu sledovať a obraňovať hráčov pred externým vplyvom Steam hráčov (Rocket League je PEGI 3+). Zároveň to už vôbec nevysvetľuje nepripojenie sa ku crossplatform multiplayeru v Rocket League, kde teraz pôjde Switch-Xbox One-PC spolu bez PS4.
Na otázku, prečo to Nintendo povoľuje, odpovedal, že každý má svoje rozhodnutia, oni nič filozofické proti crossplatform multiplayeru nemajú. Nakoniec dodal, že dvere v tejto oblasti nie sú zatvorené, ale momentálne o tom nediskutujú. Je to vraj na diskusiu medzi nimi a ich akcionármi.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 232
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >