Ako Sony odôvodňuje nepripojenie sa ku crossplatform mutiplayeru v hrách? |
Jim Ryan marketingový šéf Sony sa vyjadril k nepripojeniu svojej platformy ku spojenému multiplayeru aj s inými konzolami v Minecrafte a aj Rocket League.
Jim Ryan marketingový šéf Sony sa vyjadril k nepripojeniu svojej platformy ku spojenému multiplayeru aj s inými konzolami v Minecrafte a aj Rocket League. Jeho vysvetlenie je však zvláštne a nevyzerá, že by plánovali svoj postoj v dohľadnej dobe meniť.
Hovorí, že napríklad Minecraft je hra pre všetky vekové kategórie, majú s nimi zmluvu a musia ich ochraňovať v sledovanom Playstation univerze. Otvorenie by znamenalo ohrozenie detí externým vplyvom, ktoré nemôžu ovládať ani sledovať. Je to niečo, k čomu musia pristupovať veľmi opatrne.
Toto vysvetlenie sa však vôbec nezhoduje s pripojením Rocket League k Steamu, ten tiež nemôžu sledovať a obraňovať hráčov pred externým vplyvom Steam hráčov (Rocket League je PEGI 3+). Zároveň to už vôbec nevysvetľuje nepripojenie sa ku crossplatform multiplayeru v Rocket League, kde teraz pôjde Switch-Xbox One-PC spolu bez PS4.
Na otázku, prečo to Nintendo povoľuje, odpovedal, že každý má svoje rozhodnutia, oni nič filozofické proti crossplatform multiplayeru nemajú. Nakoniec dodal, že dvere v tejto oblasti nie sú zatvorené, ale momentálne o tom nediskutujú. Je to vraj na diskusiu medzi nimi a ich akcionármi.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Doom: The Dark Ages 94
- Nové zľavy v Alza dňoch 23
- RECENZIA: The Last of Us Part II Remastered (PC verzia) 102
- Nintendo Switch 2 vyjde 5. júna za 469 eur 130
- Na fórach sa zbierajú prípady pokazených Ryzen 7 9800X3D procesorov 111
- Lionsgate: John Wick 5 je oficiálne schválený, ďalšie dva filmy sú v príprave, nov 25
- Windows 11 dostane nový dizajn BSOD, stratí možnosť inštalácie bez loginu 122
- Zomrel herec Val Kilmer, okrem filmov sa objavil aj v hre 54
- Článok: Prvý kontakt s Nintendo Switch 2 84
- RECENZIA: Rise of the Ronin (PC verzia) 12 zobraziť viac článkov >