CI Games prezrádza svoje plány po Sniper: Ghost Warrior 3, pôjde do hlbšej taktiky a mimo AAA produkcie |
Sniper: Ghost Warrior 3 hra bola podľa nich príliš ambiciózna v porovnaní s tým, čo boli napokon schopní hráčom priniesť.
Poľský vývojár CI Games dnes vydal tlačovú správu, ktorá prezrádza budúce plány štúdia po len vlažnom prijatí Sniper: Ghost Warrior 3. Vývojári sľubujú novú taktickú strieľačku, bez rizík spätých s otvoreným svetom. Okrem toho zdôrazňujú tiež plány na vydanie pokračovania Lords of the Fallen, ale zatiaľ nemôžu opustiť ani Ghost Warrior 3, ktoré má naplánované aktualizácie počas celého roka, vrátane príchodu multiplayeru odstrihnutého pri vydaní hry.
„Ako tím sme sa počas vývoja Sniper: Ghost Warrior 3 dozvedeli naozaj mnoho. Verím, že práve tento fakt pomohol celému štúdiu vytvoriť z našich vývojárov väčšie talenty. Keď sme začínali s vývojom SGW3, rozhodli sme sa vytvoriť pomerne rozsiahlu hru odohrávajúcu sa v otvorenom svete. Až teraz si však uvedomujeme, že titul bol príliš ambiciózny v porovnaní s tým, čo sme boli schopní hráčom doručiť v akomkoľvek primeranom čase. Naše matematické úvahy ohľadom veľkosti nášho tímu a pôvodne daného časového rámca boli jednoducho nesprávne.
To, že sme umiestnili hru do kategórie AAA nás odviedlo od toho, čo úžasné sme s ňou mohli urobiť. Namiesto toho sme strávili príliš veľa úsilia tým, že sme sa snažili vyrovnať ostatným AAA titulom z hľadiska výrobných hodnôt a vlastností. Bola to veľká chyba a zároveň obrovská lekcia. Teraz sa posúvame vpred bez toho, aby sme nášmu ďalšiemu projektu prilepili značku áčkovej produkcie. Plánujeme vytvoriť skvelú taktickú strieľačku, kde sa sústredíme na vzrušujúcu hrateľnosť, niektoré kľúčové mechaniky a misie, ktoré majú hĺbku bez toho, aby sme čelili všetkým pasciam, ktoré prináša zasadenie hry v otvorenom svete. Chceme, aby táto hra bola ešte viac taktická ako SGW3 a myslím si, že za posledné 3 roky sme vytvorili nádherný základ, na ktorom môžeme stavať s našou ďalšou hrou,“ hovorí Marek Tymiñski, generálny riaditeľ CI Games.
Do budúcnosti sa tak chce CI games orientovať na menšie indie tituly, ale za to viac náročnejšie pre špecifické skupiny hráčov. Masy prenechajú AAA hrám.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové mega zľavy 9
- Prvé ukážky z playtestu nového Battlefieldu 112
- Vivat Slovakia už dostala dátum vydania 116
- Kingdom Come: Deliverance 2 si už vďaka modu môžete na PC zahrať v pohľade z trete 67
- Porovnajme si, kam sa GTA V posunulo za 12 rokov 41
- Radeon RX 9070 a RX 9070 XT sú už v predaji 103
- HBO finalizuje obsadenie ďalších postáv do Harry Potter seriálu 133
- RECENZIA: Age of Mythology: Retold - Immortal Pillars 12
- Google hrozí, že bude musieť oddeliť Chrome, možno aj Android 46
- VIDEO : Death Stranding 2 dostal dátum vydania 109 zobraziť viac článkov >