Activision cíti veľkú vášeň pre Crasha, zistilo, že futuristických Call of Duty už bolo priveľa a poučilo sa z chýb Destiny |
Crash je najrýchlejšie predávanou PS4 exkluzivitou tohto roka a zatiaľ všetko nasvedčuje tomu, že by mohlo prísť aj nové pokračovanie. COD Inifinte Warfare však bolo chybou a do WWII dáva Activision všetky nádeje.
Crash Bandicoot N.Sane Trilogy je vonku len pár dní a už stihol zozbierať skvelé reakcie. Okrem toho existujú tiež silné náznaky toho, že by to mohol byť začiatok novej éry Crasha. Na túto tému sa vyjadril šéf Activisionu Eric Hirshberg, ktorý nevynechal ani názor na posledné Call of Duty: Infinite Warfare a niekoľko ďalších vecí, ktoré sa týkajú tohto veľkého vydavateľa.
„Experimentujeme s Crashom. Počujeme hlasnú základňu fanúšikov, ktorí chcú, aby sa vrátil. Nikdy však v tomto prípade neviete, či je ich krik symbolom veľkého publika, alebo ide skôr o komunitu, ktorá je založená na nostalgii. Zatiaľ však vidíme skutočnú vášeň, ktorá by mohla viesť k ďalším veciam,“ hovorí Hirshberg.
Netreba dodávať tiež fakt, že fanúšikovia vyjadrili skutočnú túžbu po remastri alebo pokračovaní Crash Team Racing. Ak by sa urobil správne a mal úspech, išlo by určite o veľkého súpera pre populárne hry Mario Kart. Šance na ďalšiu hru s Crashom sa zdajú naozaj silné, zvlášť keď sa jedná o najrýchlejšie predávanú PS4 exkluzivitu tohto roka, ktorej predaje dokonca prekonali aj Horizon: Zero Dawn, figurujúce v úlohe novej IP.
Activision aktuálne čísla predaja Crasha nepochybne tešia, no šéf spoločnosti sa vo svojom najnovšom rozhovore zamyslel aj nad ďalšou populárnou značkou z ich portfólia, ktorou je Call of Duty. Posledný diel zaznamenal veľmi negatívne prijatie zo strany hráčov a samotný Hirshberg priznáva, že Infinite Warfare už bolo priveľa, pretože sme tu mali už mnoho hier z budúcnosti a hráčom sa to jednoducho presýtilo. Nepomohol ani bonus, ktorým bol remaster jednej z najlepšej COD hier - Modern Warfare z roku 2007. Podľa nasledujúcich Hirshbergovych slov by Infinite Warfare možno ani nikdy nevzniklo:
„Bolo jasné, že tých hier z budúcnosti je už priveľa. Ak by som mohol mať Call of Duty z 2. svetovej vojny o rok skôr, vedel to, čo viem teraz, mohlo mať ďalšie Call od Duty zrejme lepšie načasovanie. Hlasom komunity sme však dali zelenú a zobrali na vedomie spätnú väzbu za posledné 3 roky. Práve teraz je teda ten najlepší čas pre návrat ku koreňom.
Keď sme premiestnili Call of Duty do budúcnosti s Black Ops II, v tej dobe to bolo dobré. Značke to vtedy dodalo sviežosť, ktorú potrebovala. Toto kyvadlo sa ale pohybovalo, až sa muselo zastaviť a prišli sme k druhej svetovej vojne. O nej sme začali premýšľať v prvom rade preto, lebo by na dnešnej generácii vyzerala skvele a tiež je jasné, že to bude tá správna hra, ktorá príde v správnom čase.
Call of Duty nie je jedinečné len v hraní, ale aj v kultúre, ktorú so sebou prináša. Vychádza totiž každý rok a je na vrchole rebríčkov už taký dlhý čas. V dôsledku toho sa objavilo niekoľko výziev a prínosov. Jedným z nich je, že máme aktívnych viacero herných vesmírov súčasne. Našou politikou bolo, aby sa ľudia hrajúci nový diel Call of Duty dokázali vrátiť aj k tomu minulému. Ak sa to bude diať v masovom meradle, potom by sme im radi poskytovali aj nový obsah.“
Reč prišla aj na Destiny, ktoré sa rovnako stalo silnou značkou. V prípade pokračovania šéf Activisionu tvrdí, že sa od prvého dielu veľa naučili. Jednou z vecí, ktorú vtedy urobili zle je to, že neboli schopní držať krok s dopytom po novom obsahu. Destiny 2 tak doplnili ďalší vývojári a s Bungie spolupracujú Vicarious Visions a High Moon. Práve to by malo zabezpečiť robustnejšiu ponuku obsahu v ekosystéme hry.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 321
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >