UI dizajnérka ukázala Crash Bandicoot menu s Xbox tlačidlami |
Zdá sa, že dizajnérka používateľského rozhrania z Crash kolekcie vo svojom portfóliu prezradila niečo, čo nemala
Crash Bandicoot N Sane Trilogy vrátila život vačkovcovi známemu najmä z 90. rokov a priniesla späť sériu milovaných 3D platformoviek. Aj keď za pôvodnou trilógiou stálo štúdio Naughty Dog, pod Activisionom sa o remaster postarali ľudia zo štúdia Vicarious Visions. Medzi nimi bola aj UI dizajnérka a ilustrátorka Kara Zisa, ktorá sa teraz na svojej stránke pochválila novým portfóliom, v ktorom boli aj ukážky jej práce z Crash Bandicoot kolekcie.
Na tom by nebolo nič zvláštne, robia to tak ľudia v tomto biznise bežne. No pomedzi všetky tie menu obrazovky, ikonky a ďalšie sa vo videu s jej prácou objavila aj ukážka Save/Load obrazovky z hry, na ktorej sú namiesto tlačidiel z Dualshocku tlačidlá z Xbox ovládača. Nikto pritom zatiaľ Crash trilógiu nepotvrdil pre inú platformu ako PS4, dohady o verziách pre PC a Xbox One však kolujú už dlhšie.
Samotné video však stále nemusí nič znamenať, nakoľko v minulosti Vicarious Visions priznali, že hry najskôr vyvíjajú pre PC a potom ich portujú pre konzoly. Môže tak ísť o ich interný build, ktorý vyvíjali na PC a využívali pri testovaní Xbox ovládač. Na druhú stranu, pôvodné video od Kary bolo z YouTube veľmi rýchlo stiahnuté.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Vivat Slovakia práve vyšla v plnej verzii 95
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, ceny sa zlepšujú 117
- Aký výkon v testoch ukázala RTX 5060 Ti karta? 93
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- RECENZIA: Chains of Freedom 0
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 65
- Článok: Samsung Galaxy A56 5G 15
- Dolár padá, zlepšia sa nám ceny hardvéru? 42
- RECENZIA: Tempest Rising 32 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Xbox One Switch Vývoj: Activision / Activision Štýl: Arkáda
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|