Čo ukázala beta Call of Duty WWII? |
Beta Call of Duty WWII sa na konzolách dnes končí a naznačila nám, čo od hry môžeme čakať. V zásade to už určite viete a teda moderné, rýchle Call of Duty v druhej svetovej vojne.
Private Beta Call of Duty WW II sa na konzolách dnes končí a naznačila nám, čo od hry môžeme čakať. V zásade to už určite viete a teda moderné, rýchle Call of Duty len teraz v druhej svetovej vojne. Určite je plus, že sa Activision vrátili späť do druhej svetovej vojny a atmosféra je tam parádna, ale možno by som povedal, že na toto zasadenie je to príliš rýchle.
Rýchly multiplayer je síce štandardom Call of Duty a v posledných futuristických častiach sa ešte zrýchlil, ale tu mohli spomaliť. Síce už tu nie sú jetpacky a wallrunning, ale rýchlosť útokov a rýchlosť umierania stále zostala. Teda stále pôjde o to, či nepriateľa zbadáte a zameriate skôr. Väčšinou to už znamená smrť. Akoby sa na toto autori zamerali. Je to škoda, lebo pre menej skúsených hráčov to bude len respawn za respawnom. Je hrateľnosť prakticky bez šance utiecť, skryť sa a opätovať paľbu.
Okrem toho však nová hra ponúka peknú paletu zbraní, dobre zvolené classy, nechýbajú bonusy ako bombardovanie lietadlom, delostrelectvom a vyzerá, že odomykanie vybavenia tam bude znovu hlboké. Rovnako nesklame ponuka módov, ktoré budú hlavne rýchle COD štandardy, ale pozitívnym prídavkom je War mode, ktorý je zameraný na spĺňanie zadaných úloh a je oživením ponuky. Raz jedna strana dostane úlohu chrániť určitý objekt, následne útočiť na iný. Situácia na bojisku sa tak mení a rovnako aj štýl boja. Je to pekné oživenie. Plus vo finálnej hre bude aj sociálny mód bez bojov a nebude chýbať zombie kooperácia.
Z technického spracovania vidieť, že roky vylepšovaný engine funguje dobre, matchmaking je rýchly, načítavanie tiež bez problémov, hrateľnosť je tiež plynulá. Samozrejme je tam ten problém, že engine už má tých rokov na krku viac. Má to dopad na grafiku a aj dynamiku prostredí. Grafika sa síce snaží držať v štandarde a v štandarde aj ostáva, neposúva sa na úroveň Battlefieldu. Animácie a nasvietenia zaostávajú, dynamické ničenie prostredí je minimálne, aj keď nemožno uprieť, že sa pohrali so spracovaním prostredí a detailami. Možno textúry mohli byť lepšie, ale tam uvidíme, čo ukážu v PC verzii.
Celkovo je to Call of Duty, aké sme očakávali, že Activision prinesie, je rýchle, akčné až arkádové. Fanúšikov posledných častí COD to poteší, ale ťažko povedať, či to poteší aj tých, ktorí sa na druhú svetovú vojnu tešili a chceli sa ku COD vrátiť. Ak patríte medzi nich, nečakajte tu žiadne spomalenie, alebo pridanie taktiky
Beta je teraz pre Xbox One a PS4, neskôr príde aj na PC. Viac detailov o hre sme spísali v dojmoch z gamescomu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 306
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Activision / Sledgehammer games Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|